• 1
  • 2
2009-04-13, 01:00
Medlem
TrashCats avatar
Hej!

Om jag nu skulle få för mig att leka med tjacket.

kan man somna med vanliga sömntabletter?
såsom, propavan och stilnoct.

Eller vad behövs ? =)

//Catarina
Citera
2009-04-13, 01:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TrashCat
Hej!

Om jag nu skulle få för mig att leka med tjacket.

kan man somna med vanliga sömntabletter?
såsom, propavan och stilnoct.

Eller vad behövs ? =)

//Catarina

Tillräckligt stor dos så funkar det säkert och om du inte har käkat för mycket sömntabletter förut.

Men jag skulle rekommenda nånting med benzo i, typ stesolid, iktorivil, xanor, sobril, apodorm
Citera
2009-04-13, 01:12
Bannlyst
xanor är perfekt om man vill sova när man e tjackad.
Citera
2009-04-13, 01:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av teagan
xanor är perfekt om man vill sova när man e tjackad.

Personligen så kan jag lugnt äta över 10st 1mg Xanor utan att det händer nånting, och dessutom toppa med 5-10st ikorivil 2.or..

Benzo funkar inte längre på mig,

Tänk förr när man kunde ta 2 st xanor och ett par öl, helvete vad bra man mådde
Citera
2009-04-13, 01:17
Medlem
TrashCats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av godeman
Personligen så kan jag lugnt äta över 10st 1mg Xanor utan att det händer nånting, och dessutom toppa med 5-10st ikorivil 2.or..

Så, benso säger ni.... =)
Citera
2009-04-13, 01:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av godeman

härligt att jag har låg tolerans då, räcker med gott 2 st xanor.

Citat:
Ursprungligen postat av TrashCat
Så, benso säger ni.... =)

jepp, om du inte har tolerans. rök lite innan och släng i dig nån xanor.
Citera
2009-04-13, 01:21
Medlem
bbiittcchhs avatar
undvik bla. stilnoct för den sömneffekten är inte stark nog att slå ut ett tjack rus så du kommer ist bli fucked o cepe OCH tjackad, jag rekomenderar benzo som slår starkt under en kort tid, xanor rekomenderar ja starkt!
Citera
2009-04-13, 01:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av teagan
härligt att jag har låg tolerans då, räcker med gott 2 st xanor.

Ja det ska du vara glad över, men du kommer att få öka din dos för att få det där välmåendet man vill åt..

Så om några år kommer du sitta i samma sits som jag gör om du inte väljer att sluta med benzo helt då..
Citera
2009-04-13, 01:23
Medlem
Macgarvers avatar
Nozinan sänker dom flesta om man har för hög tolerans mot benso och z-analogerna. Rekommenderas varmt. När du sedan vaknar upp, om du vaknar, så kommer du simma i gröt och hela hjärnan är fylld med snor.
Botemedlet mot detta är naturligtvis något effektivt uppiggande.
Citera
2009-04-13, 01:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Macgarver
Nozinan sänker dom flesta om man har för hög tolerans mot benso och z-analogerna. Rekommenderas varmt. När du sedan vaknar upp, om du vaknar, så kommer du simma i gröt och hela hjärnan är fylld med snor.
Botemedlet mot detta är naturligtvis något effektivt uppiggande.

Jo tack.. 4st Nozinan 25mg gjorde att jag knappt kunde gå själv..
så det det sänker mig lite..

Men jag somnade inte ;=)
Citera
2009-04-13, 01:52
Medlem
j0h2ns avatar
Stilnoct kan fungera, men risken finns att du smäller i dig några stycken, blir skev som fan ett par timmar, sen märker du att effekten gått över och du är lika på fortfarande.

Lite Theralen och ett massa röka funkar för mig, om det bara festats lite, annars är stess jävligt nice, och särskilt om det kan toppas med nåt annat. Så skönt när alla muskelspänningar släpper och man slappnar av
Citera
2009-04-13, 02:03
Medlem
bbiittcchhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av j0h2n
Stilnoct kan fungera, men risken finns att du smäller i dig några stycken, blir skev som fan ett par timmar, sen märker du att effekten gått över och du är lika på fortfarande.

Lite Theralen och ett massa röka funkar för mig, om det bara festats lite, annars är stess jävligt nice, och särskilt om det kan toppas med nåt annat. Så skönt när alla muskelspänningar släpper och man slappnar av

opiater funkar,sprit,röka,benz , men stillisar blir man cepe på om man inte somnar man får helt sjuka hallisar, iaf en ovan person, jag var vaken 2 dygn första gången ja skulle ta stillisar , tog 25-30 mg och somna inte, ist såg jag äckliga ansikten o sånt, imovane är iaf bättre än stilisar om du inte har tillgång till ngt av de andra jag rekomendera, xanor kör jag på , funkar alltid, ibland lite theralen oxå
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in