2009-04-13, 02:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bbiittcchh
opiater funkar,sprit,röka,benz , men stillisar blir man cepe på om man inte somnar man får helt sjuka hallisar, iaf en ovan person, jag var vaken 2 dygn första gången ja skulle ta stillisar , tog 25-30 mg och somna inte, ist såg jag äckliga ansikten o sånt, imovane är iaf bättre än stilisar om du inte har tillgång till ngt av de andra jag rekomendera, xanor kör jag på , funkar alltid, ibland lite theralen oxå

Ja Theralen hjälper väl inte mot nånting.. enda skillnaden på Stesolid och Xanor är att Xanor är typ 10ggr starkare..

Annars är det same shit
Citera
2009-04-13, 02:43
Medlem
bbiittcchhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av godeman
Ja Theralen hjälper väl inte mot nånting.. enda skillnaden på Stesolid och Xanor är att Xanor är typ 10ggr starkare..

Annars är det same shit

jo theralen hjälper, en ovan person , jag bjöd polaren på tjack för första gången ,tog 2.5 gr o dela på , gav han 3 ml theralen och han orka inte gå o somnade.. så det funkar visste, stes. har ja inte sagt ngt om ens, ska man ta benz mot AT för o sova ska det vara kortverkande , potenta! tex. xanor rekomenderar jag för de är inte dyrt o svårt o fixa, flunizar är ju svårare än x att styra, men de här var inte de ja ville få sagt, säger bara stillisr hjälper aldrig , de blir cp, fixa xanor!
Citera
2009-04-13, 02:46
Medlem
Macgarvers avatar
Citat:

Annars är det same shit

Nja bensodiazepiner kan upplevas väldigt olika från person till person. Man brukar väl säga att 1mg Xanor är ekvivalent med 20mg Stesolid.

Sen spelar ju halveringstid och andra egenskaper in.
Citera
2009-04-13, 03:11
Medlem
bbiittcchhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Macgarver
Nja bensodiazepiner kan upplevas väldigt olika från person till person. Man brukar väl säga att 1mg Xanor är ekvivalent med 20mg Stesolid.

Sen spelar ju halveringstid och andra egenskaper in.
de stämmer, mendem verkar på olika sätt vi säger 1mg xanor då och 20mg stesolid.. xanoren slår på hårt som fan under en kort period medans stes är utdraget med halv.tid upp till 200 timmar.. därför amser jag xanor bäst, en stark kick så du somnar, sen kan du jobba dagen efter elr ngt du är inte efterfluddrad
Citera
2009-04-13, 04:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bbiittcchh
jo theralen hjälper, en ovan person , jag bjöd polaren på tjack för första gången ,tog 2.5 gr o dela på , gav han 3 ml theralen och han orka inte gå o somnade.. så det funkar visste, stes. har ja inte sagt ngt om ens, ska man ta benz mot AT för o sova ska det vara kortverkande , potenta! tex. xanor rekomenderar jag för de är inte dyrt o svårt o fixa, flunizar är ju svårare än x att styra, men de här var inte de ja ville få sagt, säger bara stillisr hjälper aldrig , de blir cp, fixa xanor!

Nu måste jag göra ett inlägg,

jag tycker att Iktorivil 2or i folkmun äcen kallade X2or är betydligt bättre än flunizar även kallade FM1or
Citera
2009-04-13, 04:48
Medlem
Macgarvers avatar
Citat:

jag tycker att Iktorivil 2or i folkmun äcen kallade X2or är betydligt bättre än flunizar även kallade FM1or

Okej, så då tycker du trots allt att det är skillnad på olika benso.
Nu MÅSTE du göra ett inlägg till!
Citera
2009-04-13, 18:59
Medlem
ManMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av j0h2n
Stilnoct kan fungera, men risken finns att du smäller i dig några stycken, blir skev som fan ett par timmar, sen märker du att effekten gått över och du är lika på fortfarande.

Stilnoct efter ett race är fan livsfarligt. Jag har aldrig tidigare hallucinerat på Stilnoct trots löjligt höga doser, men efter bara 10mg (med lite tolerans) på mitt tredje vakna dygn så såg jag spindlar överallt. Svårt att somna då...
Citera
2009-04-13, 20:55
Medlem
Stilonoct är ingen vidare under ett tjackrus. Jag somnade men efter ett par timmar vaknade jag och var allmänt förvirrad och fick diverse halisar.
Citera
2009-04-13, 21:03
Bannlyst
Ni som tar xanor; när tar ni det? Precis efter sista dosen? I och med att det tar ett tag för xanoren att nå sin topp-
Citera
2009-04-13, 23:39
Medlem
Supersonic_Flys avatar
Citat:

X2or är väl ändå Xanor 2mg och inte Iktorivil 2mg?

OnTopic: Jag landar på det som finns hemma. Ibland blir det ett par Imovane, ett par Stessar, Imovane och stessar, X2or, sub o.s.v. Bara jag har någon benso eller opiat att landa på så är jag nöjd i alla fall.
Citera
2009-04-14, 00:51
Medlem
Stilnoct funkar alldeles utmärkt för mig, brukar bli lite småflummig när jag ligger och försöker sova men det är bara skönt ta 50mg och sov
Citera
2009-04-14, 01:01
Medlem
rebelgirls avatar
På den tiden jag behövde hjälpmedel för att kunna somna efter ett race brukade jag pilla i mig blå valar eller nitrazepam. Inga sömntabletter men de får kroppen och hjärnan att varva ner lite. Har man varit vaken ett tag brukar sömnen komma av sig själv då.

Numer kan jag slå i mig en panna och somna 30 minuter senare, om det inte är första injektionen efter sömn.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in