• 5
  • 6
2009-08-25, 14:01
Medlem
RockyRambos avatar
Ändra rubriken på denna topic!

Spanienexpress scammar inte!
Fick ett paket nyss och har beställt minst 20 ggr, tar alltid 1-2 arbetsdagar. Om ngn blivit scammad har ni råkat ut fören copycat som använder samma nick fast annan mail. Ändra topicen till "Det finns en falsk spanienexpress scammare där ute" ellerngt liknande.
2009-08-25, 19:13
Bannlyst
jag har fått en ny adress av gun, spanx fubkar altså inte. Vill någon dubbelkolla med mig så jag har fått rätt?
2009-08-26, 15:34
Medlem
TireFires avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SinCity
Såvitt jag vet så har de inte tagit in nya kunder på flera år, och det kan man antagligen tacka FB för då det skedde i samband med en stor "outnings"-tråd för kanske 2 år sen eller nåt...

Se där gott folk vad fan ni kan ställa till med med era jävla idiotiska trådar om scam och hans moster när ni inte har en aning om vad/vem ni pratar om.

Som andra sagt tidigare: Denna tråd innehåller ingen konkrekt, sanningsenlig fakta alls och fyller därför inget syfte så snäll mods, än en gång, lås, eller hellre kasta skiten i korgen!
2009-08-26, 15:37
Medlem
TireFires avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Exogen
Denna tråd ger dom bara dåligt rykte, släng tråden mods!

MVH

Agree! Ta era idiotiska inlägg till ett annnat forum om ni nu tvunget måste.
2009-08-26, 15:42
Bannlyst
Jag bara undrar. Ni som beställer tex tramadol från spanien, är det inte ganska stor risk att åka fast då preparatet är narkotikaklassat här? Skulle de ta det i tullen är det väl ringa narkotikabrott direkt? Har jag fel? Är det inte som att vid varje beställning utsätta sig för risken (50%?) att åka fast på ringa? Just wondering hur it funkar.
2009-08-26, 15:55
Den stora tråden om nätbutiker...
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in