• 1
  • 2
2009-04-09, 21:15
Medlem
SP som många har litat på ett långt tag har helt plötsligt börjat skita i att skicka iväg order dom tar bara imot pengarna sen hör man ingenting ifrån dom mer!!
Jag har reden flera personer som kan intyga det men ni som har beställt från dom tjuvarna nyligen kan ju skriva här..

Det kan va att dom åkt fast eller nått men jag tvivlar faktis på det
Senast redigerad av Stavel 2009-04-09 kl. 21:20.
2009-04-09, 21:22
Medlem
Chims avatar
Säker på att det är rätt adress?
Har ju cirkulerat ett antal fake-adresser och även ett antal adresser som fungerat.

Skulle gärna höra fler komma fram, då jag anser mig ha rätt bra koll på vad som händer, och detta borde uppmärksammats mer både här och definitivt där.

Nu editade du din post, men min fråga kvarstår.
2009-04-09, 21:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chim
Säker på att det är rätt adress?
Har ju cirkulerat ett antal fake-adresser och även ett antal adresser som fungerat.

Skulle gärna höra fler komma fram, då jag anser mig ha rätt bra koll på vad som händer, och detta borde uppmärksammats mer både här och definitivt där.

Nu editade du din post, men min fråga kvarstår.

Jodå dom vanliga spanx
2009-04-09, 21:30
Medlem
Chims avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stavel
Jodå dom vanliga spanx
Hur många har haft utebliven leverans? Hur länge har dessa väntat? Har de fått något svar på mail med frågor angående utebliven leverans? Du ser säkert vad jag fiskar efter, lite mer information...Att kläcka ur sig något sånt där kräver mer information än du gett.
2009-04-09, 21:31
Medlem
boms avatar
Hur många gånger har du beställt därifrån förut och fått det?

Är du förstagångskund och har fel adress är du riktigt pinsam
2009-04-09, 21:33
Medlem
Buffelns avatar
Efter den här tråden där ni väl sannolikt kommer säga för mycket så kommer dom väl byta adress.
Det är ju fan att folk inte kan ha tålamod.
2009-04-09, 21:36
Medlem
Chims avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Buffeln
Efter den här tråden där ni väl sannolikt kommer säga för mycket så kommer dom väl byta adress.
Dessa "ni" är det då alla utöver dig själv?

Till största sannolikhet dock parveln Stavel som är otålig, dock har ingen information kommit fram som inte redan finns ute för vanliga döda att få tag..Men jag förstår och håller med i det du antyder - the less the better!
2009-04-09, 21:37
Medlem
Citat:
Hur många har haft utebliven leverans? Hur länge har dessa väntat? Har de fått något svar på mail med frågor angående utebliven leverans? Du ser säkert vad jag fiskar efter, lite mer information...Att kläcka ur sig något sånt där kräver mer information än du gett.

Jag och 2 nära polare vi har tillsamman lätt beställt mer en 100ggr därifrån på ca ett år men inte helt säker. Iaf en ganska lång tid
2009-04-09, 21:40
Medlem
Buffelns avatar
Citat:
Dessa "ni" är det då alla utöver dig själv?

Till största sannolikhet dock parveln Stavel som är otålig, dock har ingen information kommit fram som inte redan finns ute för vanliga döda att få tag..Men jag förstår och håller med i det du antyder - the less the better!

Ja, jag själv låter ju aldrig tungan slira. nä men allvarligt talat så förstod du min poäng och det är ju huvudsaken.
peace
2009-04-09, 21:40
Medlem
Citat:

Det kan ju va att dom har åkt fast eller nått som jag sa men nu vet jag bara att dom inte levererar
2009-04-09, 21:42
Medlem
Buffelns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stavel
Det kan ju va att dom har åkt fast eller nått som jag sa men nu vet jag bara att dom inte levererar

när beställde du då? och när hade ni er sista mailkontakt?
2009-04-09, 21:53
Medlem
Citat:
när beställde du då? och när hade ni er sista mailkontakt?

Första ca 1,5 veckor sen. Sista i måndags

Vill bara varna folk från att bli av med tusen spenn eller mer pga det här så var försiktiga och avakta tills folk kan garantara att dom e tillbex på marknaden
Senast redigerad av Stavel 2009-04-09 kl. 21:56.
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in