2009-08-23, 11:18
Medlem
Spaics avatar
"Spanien Express Scammar nu!!"

Haha, jävla pucko, hur fan kan du uttala dig så utan att veta någonting öht?
2009-08-23, 16:37
Medlem
Kan ge mig fan på att det är nån som fått vänta ett par dagar för länge och då beslutat att dom scammar, jag tycker man får vänta och se vad som händer innan man skriker scam!
2009-08-23, 17:02
Bannlyst
jag har en annan adress än "spanx" vill någon vara snäll och dubbelkolla med mig?
2009-08-23, 17:20
Medlem
Den adressen är felaktig, det är allt jag kan och vill säga till en nyreggad person.
2009-08-23, 22:29
Medlem
TireFires avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Melodrama
Den adressen är felaktig, det är allt jag kan och vill säga till en nyreggad person.

Ja den går till en scammare i Amsterdam.

EDIT: Stäng, lås, eller kasta bort trådhelvetet nu snälla mods!
2009-08-23, 23:12
Medlem
Dom finns ju inte ens kvar på marknaden hur fan kan ni dra upp en sån gammal tråd.. IDI'ITER
2009-08-23, 23:30
Medlem
Dom finns kvar på marknaden ja.....
Förstår inte varför du måste uppföra dig som en IQ fattig barnunge genom att kalla alla(?) för idioter när dom inte tror lika fel som du själv, detta är då riktat till stavel som förmodligen är ledsen för han inte fick vara med efter dom bytte mail, ledsen lilla du men så är livet.

Sen håller jag med TireFire, lås tråden, den stämmer inte med fakta och leder ingenstans för vi kunniga vet redan att dom är ärliga.
2009-08-24, 12:09
Bannlyst
Denna tråd ger dom bara dåligt rykte, släng tråden mods!

MVH
2009-08-24, 23:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Exogen
Denna tråd ger dom bara dåligt rykte, släng tråden mods!

MVH

Citat:
Ursprungligen postat av TireFire
Ja den går till en scammare i Amsterdam.

EDIT: Stäng, lås, eller kasta bort trådhelvetet nu snälla mods!

Instämmer.
2009-08-24, 23:53
Medlem
Ares570s avatar
Dom flesta verkar vara överens om att dom inte scammar, så då undrar jag om dom tar in nya kunder och om det är fallet hur man då får kontakt med dom?
2009-08-25, 08:28
Medlem
SinCitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ares570
Dom flesta verkar vara överens om att dom inte scammar, så då undrar jag om dom tar in nya kunder och om det är fallet hur man då får kontakt med dom?

Såvitt jag vet så har de inte tagit in nya kunder på flera år, och det kan man antagligen tacka FB för då det skedde i samband med en stor "outnings"-tråd för kanske 2 år sen eller nåt...
2009-08-25, 09:58
Medlem
Buffelns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SinCity
Såvitt jag vet så har de inte tagit in nya kunder på flera år, och det kan man antagligen tacka FB för då det skedde i samband med en stor "outnings"-tråd för kanske 2 år sen eller nåt...

Yup, det var FB i sitt esse det. Ser att moderaterna är lika jävla inkompetenta då som nu. Lås tråden för helvete.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in