Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2003-10-16, 18:22
  #1
Moderator
Sun Rulers avatar
Vad tycker ni om Commandos 3?

Det är det första spelet i serien som jag kör och jag blev uttråkad efter sisådär 3.5 min...*suck* Ska man behöva vänta tills Oblivion lost eller Mafia 2 släpps för att få lite kul vid datorn.
Citera
2003-10-16, 20:23
  #2
Medlem
Draugs Hargs avatar
helt rätt, har aldrig gillat Commandos serien sådär väldans bra. Dom är mest sega och jag har inte tålamodet att sitta och kolla hur tyskarnas patruller rör sig i ett par timmar för att ta sig till en liten stuga 2-3 meter därifrån man är.
Citera
2004-07-15, 08:42
  #3
Medlem
Russinkungens avatar
Jag tycker att Commandos-spelen är helt suveräna. Fast som sagt, man måste ha tålamod. Det är inget för hetsiga 14-åringar som bara är ute efter att kötta aliens..
Citera
2004-07-15, 18:52
  #4
Banned
fiveOne5s avatar
Tycker 2an var skitbra men trean..nä fyfan
Citera
2004-07-19, 21:29
  #5
Medlem
Agent Coopers avatar
Håller med. 1:an var kanon. Medans 3:an var usel. 2:an har inte spelats.
Citera
2004-07-19, 23:11
  #6
Medlem
nipsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Russinkungen
Jag tycker att Commandos-spelen är helt suveräna. Fast som sagt, man måste ha tålamod. Det är inget för hetsiga 14-åringar som bara är ute efter att kötta aliens..
jo precis.. mer för dem som har tålamod.

Jag klarade både av 1an och 2an, trean har jag inte pallat testa. Men jag gillar dem där spelen iaf.
Citera
2004-07-20, 14:55
  #7
Medlem
Lekbarns avatar
1an och 2an var väldigt underhållande även om det som redan sagt kräves tålamod. 3an verkade dock inte hålla samma kvalite (testade det dock bara i 10 min)
Citera
2004-07-20, 15:25
  #8
Medlem
käcke-pers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lekbarn
1an och 2an var väldigt underhållande även om det som redan sagt kräves tålamod. 3an verkade dock inte hålla samma kvalite (testade det dock bara i 10 min)

1an var jätterolig, 2an innehöll allt man ville förändra på från ettan samt nya banor. I 3an vettifan vad dem har gjort bra, jag har inte märkt nåt iallafall, alla banor verkar vara gjorda så man bara kan klara dem på ett sätt, effekten på detta blir att dem tog bort allt kreativt tänkande och det var ju i princip det som var kul?
Citera
2011-04-14, 20:27
  #9
Medlem
enoutarns avatar
Blir en trevlig bump på denna...

Tan... ehum "skaffade" Commandos 3 nu när jag fick lite nostalgitrippar från Commandos 2. När jag spelade igenom tutorialen så bara "försvann" mina soldater ibland samt vissa fiender. Dem blev helt enkelt "osynliga" en kort stund, men kom tillbaka relativt snabbt. Dock jävligt störande då man går/kryper någon stans och så råkar en fiende vara osynlig just då

Är det någon annan som upplevt detta?

Kan tillägga att jag spelar på en 30" skärm och det är fan inte många spela man har lyckats lira perfekt på skärmen utan problem, alltid ska det vara något jävla problem.
Citera
2013-11-21, 15:26
  #10
Medlem
Geomeisters avatar
Håller fullständigt med "käcke-per". Commandos 3 såg kul ut till en start, men i utvecklande av konceptet dog det "roliga" med de tidigare spelet ut. Det blir för stressigt och ett helt annat typ av spel. Kommer det ett nytt Commandos en vacker dag, vilket vore grymt, hoppas jag de återgår åtminstone delvis till de tidigare spelens stil.
Citera
N3ss3s avatar

Moderatormeddelande

Postat av N3ss3 2013-11-21, 19:09
Medlem
Platsar inte längre i spelrelaterat

Spelrelaterat --> Spel: allmänt
/Moderator

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback