Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2009-04-09, 10:41
  #1
Medlem
Tjaa, jag är 19 år och har en flickvän på 17. Vi har varit tillsammans i ungefär 9 månader. Det har gått bra hittills, bara en del små tjafs men ja menar vilka har inte de. Saken är att jag träffa henne som 18 och då var jag oskuld och när hon var 16 hade hon redan haft sex med två personer tidigare. Först tyckte jag inte att de var en stor grej, men nu så stör jag mig på det så hårt att jag ibland inte kan sova. Är jag tillsammans med en slampa ?!

Jag älskar henne men när jag tänker på det hon gjort tidigare så hatar jag henne. Vad fan ska jag göra är desperat!! Ska träffa henne ikväll, ska jag fortsätta leva med det och bara hoppas på att jag kommer över det fast jag inte gjort de på 9 månader, eller ska relationen ta slut på grund av detta ?!

tack på förhand
Citera
2009-04-09, 10:42
  #2
Avstängd
Tremendences avatar
Ja, hon är 17 år och har legat med två personer, det måste vara något ordentligt fel i skallen på henne.

Vad fan har hänt med svenskarna egentligen?! 2 st innan 18?!?!

Nä, det går tamejfan utför.


Edit1: Har du komplex över din penis, eller vad sitter det i?
__________________
Senast redigerad av Tremendence 2009-04-09 kl. 10:46.
Citera
2009-04-09, 10:42
  #3
Medlem
Nuppade hon runt när ni träffat varandra?

Edit: annars ser jag inget problem, annat än att du möjligtvis är en kontrollmanisk islamistpojke.
Citera
2009-04-09, 10:45
  #4
Avstängd
Lundborgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roxaz
Tjaa, jag är 19 år och har en flickvän på 17. Vi har varit tillsammans i ungefär 9 månader. Det har gått bra hittills, bara en del små tjafs men ja menar vilka har inte de. Saken är att jag träffa henne som 18 och då var jag oskuld och när hon var 16 hade hon redan haft sex med två personer tidigare. Först tyckte jag inte att de var en stor grej, men nu så stör jag mig på det så hårt att jag ibland inte kan sova. Är jag tillsammans med en slampa ?!

Jag älskar henne men när jag tänker på det hon gjort tidigare så hatar jag henne. Vad fan ska jag göra är desperat!! Ska träffa henne ikväll, ska jag fortsätta leva med det och bara hoppas på att jag kommer över det fast jag inte gjort de på 9 månader, eller ska relationen ta slut på grund av detta ?!

tack på förhand

Seriöst om du stör dig på att hon har legat med 2 stycken, så vetetusan vad du ska ha för nunna i framtiden ..

Det är väl bara be henne prata ut om dom tidigare om du stör dig på det så mycket..
Citera
2009-04-09, 10:45
  #5
Medlem
nej det gjorde hon inte, En gjorde det en gång med hennes "EX" igen. Fast de var innan vi träffades. så vid 16 års ålder har hon haft sex med 3 personer :/
Citera
2009-04-09, 10:46
  #6
Medlem
nej men det är just denna låga ålder, 16 år och tre personer redan ?
Citera
2009-04-09, 10:47
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Roxaz
nej det gjorde hon inte, En gjorde det en gång med hennes "EX" igen. Fast de var innan vi träffades. så vid 16 års ålder har hon haft sex med 3 personer :/

Oj, jävlar. Skäggmannen på molnen kommer att kasta blixtar på henne.

Tänk till lite och skärp dig, om du tycker om henne så är det självklart inget problem. Annars är du kräsen, och då får du fasen ta det som en man. Dumpa henne då, om hon har varit så fruktansvärt okristen.

Edit: annars glömmer du att du postat det här inlägget och har ett trevligt sexliv med din flickvän.

Lycka till!
Citera
2009-04-09, 10:49
  #8
Avstängd
Lundborgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roxaz
nej men det är just denna låga ålder, 16 år och tre personer redan ?

Ja men det är din åsikt, jag hade ett ex som var 17 år gammal och hade legat med runt 50 pers, ja jag vet det är slampigt nu när jag tänker efter så blir man lite illamående .
Men jag ser det inte som ett problem med 3 stycken, försök att glömma det och om du älskar henne, tänk på hur vacker hon är etc istället
Citera
2009-04-09, 10:51
  #9
Medlem
okok tack för svaren, Snacka med en kille igår som berätta att jag ska dumpa henne och bara köra på på nästa tjej så går smärtan över...Men det tror jag absolut inte hade fungerat. Ska väl försöka reda ut detta och förhoppningsvis så slutar jag tänka på det
Citera
2009-04-09, 10:52
  #10
Medlem
Salorms avatar
Är ni båda med i Livets Ord så kan det nog bli lite problem.

Vilket jävla ickeproblem!
Citera
2009-04-09, 10:56
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Roxaz
okok tack för svaren, Snacka med en kille igår som berätta att jag ska dumpa henne och bara köra på på nästa tjej så går smärtan över...Men det tror jag absolut inte hade fungerat. Ska väl försöka reda ut detta och förhoppningsvis så slutar jag tänka på det

Reda ut och reda ut - vad ska du säga?

"Du tjejjen, jag är lite smått upprörd över att du legat med folk förut, kan du snälla ta tillbaka det?"

Det är som du säger, du får helt enkelt inte tänka på det.

Citat:
Ursprungligen postat av Salorm
Är ni båda med i Livets Ord så kan det nog bli lite problem.

Vilket jävla ickeproblem!

Folk kan störa sig på mycket.
Citera
2009-04-09, 10:58
  #12
Medlem
gsonjuniors avatar
Läste idag om barn som sålde sina kroppar för att överleva dagen... Vad jag skrattar åt det nu när jag läser ditt problem TS!

Om du tänker dumpa henne för att hon legat med två stycken, hur fan ska du klara dig i framtiden då? Låt oss ponera att du är singel när du är 25. Ska du leta igenom hela Sverige för att hitta en oskuld eller ska du paxa en 13åring genom hennes föräldrar?
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback