Här är ett webb-tv reportage från Hallandsposten som klart visar var på Andersberg detta hänt. Alltså i höghusen som ligger bakom Andersberg Centrum (från stan sett alltså)..
Läste om detta på DN i förmiddags.. Blev lite smått chockad faktiskt, måste jag erkänna. Min första tanke var dock att varje gång jag ska åka till Eurostop och handla numera så kommer jag se mig för lite när jag sitter på bussen igenom Andersberg. Kommer givetvis inte göra det, för så paranoid är jag inte, men det var min första reaktion.
Aldrig hört talas om den här grupperingen förräns sista dagarna, vad är det för gäng som skjuter ihjäl kvinnor. Om dom nu skulle vara inblandade i även det här dubbelmordet..
Är du verkligen så efterbliven eller spelar du bara dum? Seriöst, haha..
Mor och dotter blev skjutna. Det är inte mammans sambo som är GM utan den mördade dotterns manlige vän. Dottern var på besök från Serbien eller Bosnien hos mamman. Hon har två barn 17 och 19 år gamla. Samtliga inblandade är av ex Jogoslaviskt härkommst, troligtvis Serber.
Vill härmed beklaga sorgen hos de drabbade familjerna.
Hur vet man att det var hennes EX?
Var inte dotterna på besök här i Sverige..?
Borde väl GM också varit på besök med henne, eller bor han i Sverige?
Och varför skjuta mamman???
Hur vet man att det var hennes EX?
Var inte dotterna på besök här i Sverige..?
Borde väl GM också varit på besök med henne, eller bor han i Sverige?
Och varför skjuta mamman???
Man läser tidningen, så vet man det. Här har du artikeln;
Som jag sa väldigt tidigt, snubben försökte ta kål på sig själv.
Känns jävligt mkt USA-inspirerat tyvärr.. Hoppas det inte finns ngn dåre som får en massa ideer nu och att vi får en våg av liknande aktioner
Så den nya frun bodde alltså i samma trapp som ex:ets föräldrar..
Men varför skjöt han även mamman?
För att inte ha vittnen till det som hänt?
Men det rimmar illa oxå, eftersom hans avsikt var att dö själv.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!