2009-09-15, 00:00
Medlem
BettyBoop80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tuesday
Tja, det var också en variant. Visade RPU:n att han var frisk?

Oj, vilken förklaring. Jag tror det är det mest annorlunda nekande jag någonsin läst om. Men han sköt sig ju själv i skallen med så det kan ju vara så att han helt enkelt är helt övertygad om han har rätt. "Det är bara någon som försöker sätta dit mig, jag åt kanelbulle och drack kaffe med tre sockerbitar och skvätt grädde vid den tiden"...

Hur ska man tolka det om han verkligen tror på vad han säger? Man kan ju inte säga att han nekar egentligen, han talar sanning utifrån hans egen hjärna...

Jaja, bevisningen mot honom är väldigt glasklar så han åker ju dit så det stänker om det.

Stackars den strokedrabbade mannen som säkert har uppfattat allt men inte kunnat hjälpa till...vilken mardröm!!
Citera
2009-11-26, 21:37
Medlem
lieliedies avatar
Framgår det någonstans att det fanns en annan person närvarande i lägenheten? Han ska iallafall ha fått stroke och inte kunnat röra på sig, han låg i sängen och hörde allting. Mördaren (F) ska även ha gått in i rummet där han befann sig och ställt sig i dörröppningen och funderat på att döda honom också, men valt att inte göra det. Tilläggas bör ju också att han gick in i lägenheten där han har fått bo hos familjen som bodde i lägenheten i två år helt gratis.

Sköt mamman först (som var på väg ut från köket för att kolla vem det var som kom), sen skjöt han dottern (som han var kär i. Hon befann sig i köket) i axlen där han visste att det inte skulle döda. Sen satt han och pratade med henne i 45 minuter innan han skjöt henne i huvudet för att sedan skjuta sig själv.

F har krigsbakgrund. Vapnet han använde köptes i mannens hemland ungefär en månad innan mordet begicks. Han var ganska kall och har antagligen planerat det ganska länge. Han är nu blind på grund av sina skador och har typ halva sin hjärna kvar eller nåt, så det om att han skulle glömt att han skjöt dom och allting kan stämma. Han var inte heller påverkad av någonting när han begick mordet.
Citera
2011-06-07, 18:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av descendingangel
Japp det har du oxå rätt i.. mitt misstag när jag nämnde Vallås som exempel.

Citat:
Ursprungligen postat av lieliedie
Framgår det någonstans att det fanns en annan person närvarande i lägenheten? Han ska iallafall ha fått stroke och inte kunnat röra på sig, han låg i sängen och hörde allting. Mördaren (F) ska även ha gått in i rummet där han befann sig och ställt sig i dörröppningen och funderat på att döda honom också, men valt att inte göra det. Tilläggas bör ju också att han gick in i lägenheten där han har fått bo hos familjen som bodde i lägenheten i två år helt gratis.

Sköt mamman först (som var på väg ut från köket för att kolla vem det var som kom), sen skjöt han dottern (som han var kär i. Hon befann sig i köket) i axlen där han visste att det inte skulle döda. Sen satt han och pratade med henne i 45 minuter innan han skjöt henne i huvudet för att sedan skjuta sig själv.

F har krigsbakgrund. Vapnet han använde köptes i mannens hemland ungefär en månad innan mordet begicks. Han var ganska kall och har antagligen planerat det ganska länge. Han är nu blind på grund av sina skador och har typ halva sin hjärna kvar eller nåt, så det om att han skulle glömt att han skjöt dom och allting kan stämma. Han var inte heller påverkad av någonting när han begick mordet.

VAd heter mördaren .. Vadå F?
Citera
2011-06-07, 23:25
Medlem
upsteppers avatar
Namn finns att läsa i länk som postats i inlägg 203.
Ha en trevlig Pingst!
Citera
2011-06-08, 22:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av upstepper
Namn finns att läsa i länk som postats i inlägg 203.
Ha en trevlig Pingst!
KAn du skicka länken hittar inte den. tack.
Citera
2011-06-08, 23:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lousie
KAn du skicka länken hittar inte den. tack.
Menar du verkligen att du inte orkar gå tillbaka 2 sidor & leta upp inlägg #203 som upstepper skrev ?
För du kan inte mena att du inte hittade det.
Men okej, eftersom du inte orkade det så gjorde jag det åt dig

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article5699506.ab
http://frianyheter.wordpress.com/200...se/#more-19644
Citera
2011-07-21, 18:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lousie
VAd heter mördaren .. Vadå F?

Alla F sitter inte inne för grovt narkotikabrott och vapenbrott. Allt i världen eller ens på Flashback handlar om ungen från Halmstad som du letar information om.
Citera
2023-11-21, 16:06
Medlem
Dubbelmördaren nekas tidsbestämt

https://gofile.io/d/D2HDRy
Citera
2023-11-22, 10:39
Medlem
Låst artikel.
https://www.dagensjuridik.se/nyheter...narmare-30-ar/
Citera
2024-06-03, 08:19
Medlem
got2Bmes avatar
Fup?
Citera
2024-07-14, 23:02
Medlem
Någon som har FUP i detta fallet? Eller dom?
Citera
2025-03-24, 17:57
Medlem
Efterfrågar fup!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här