2009-04-08, 20:23
Medlem
Ken Drydens avatar
Jaha... Då har tydligen La Familia begått YTTERLIGARE ett hedersmord. Hur många fler kvinnor måste dö innan denna organisation är nöjd?
Citera
2009-04-08, 20:26
Medlem
Kenty-59s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ken Dryden
Jaha... Då har tydligen La Familia begått YTTERLIGARE ett hedersmord. Hur många fler kvinnor måste dö innan denna organisation är nöjd?
Så dom är inblandade även i den här dödsskjutningen, Tyson verkar ha lämnat FB men kanske har dom nån annan talesman reggad..
Citera
2009-04-08, 20:28
Medlem
stillsams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kenty-59
Så dom är inblandade även i den här dödsskjutningen, Tyson verkar ha lämnat FB men kanske har dom nån annan talesman reggad..

Japp, the kamikaze style of killing some chicks. La Familia slutar aldrig förvåna.
Citera
2009-04-08, 20:30
Medlem
Jag nämnde det sambandet redan på sidan 2 (tror jag)
Citera
2009-04-08, 20:34
Medlem
Kenty-59s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stillsam
Japp, the kamikaze style of killing some chicks. La Familia slutar aldrig förvåna.
Aldrig hört talas om den här grupperingen förräns sista dagarna, vad är det för gäng som skjuter ihjäl kvinnor. Om dom nu skulle vara inblandade i även det här dubbelmordet..
Citera
2009-04-08, 20:35
Medlem
Mandelbrots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Liza1979
Jag nämnde det sambandet redan på sidan 2 (tror jag)

Jag nämnde det på sidan 5. Du nämnde det på sidan 6.

...men det är väl ännu obekräftat...
Citera
2009-04-08, 20:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mandelbrot
Okej då....
Om det ska va så noga
Citera
2009-04-08, 20:37
Medlem
stillsams avatar
Citat:

...men det är väl ännu obekräftat...

Och inte det minsta sant heller. Detta är ett familjedrama.
Citera
2009-04-08, 20:59
Medlem
Mandelbrots avatar
Citat:
Och inte det minsta sant heller. Detta är ett familjedrama.

Ok, vet du vilken tidpunkt det inträffade? Vet du även var man hittade mordvapnet? Vet du hur många som fanns i lägenheten vid tiden för mordet? Vet du varför polisen talade om att man skulle göra ett antal husrannsakningar efter mordet? Berätta gärna!
Citera
2009-04-08, 21:11
Medlem
stillsams avatar
Citat:
Ok, vet du vilken tidpunkt det inträffade? Vet du även var man hittade mordvapnet? Vet du hur många som fanns i lägenheten vid tiden för mordet? Vet du varför polisen talade om att man skulle göra ett antal husrannsakningar efter mordet? Berätta gärna!

Naturligtvis kan jag inte säga varken A eller B. För jag vet inte. Jag är bara less på spekulationerna om det där jäkla La Familia. Det håller på att bli en självuppfyllande profetia på flashback. Det diskuteras ju i flera trådar, bara de senaste dagarna.
Citera
2009-04-08, 21:50
Medlem
Mandelbrots avatar
Citat:
Naturligtvis kan jag inte säga varken A eller B. För jag vet inte. Jag är bara less på spekulationerna om det där jäkla La Familia. Det håller på att bli en självuppfyllande profetia på flashback. Det diskuteras ju i flera trådar, bara de senaste dagarna.

Det är lugnt. Tiden kommer förmodligen att ge dig rätt och mig fel i mitt vaga antagande om La Familia men jag är inte säker på det. Antagandet kanske närmast är ett sätt att genom kausaliteten försöka förstå de senaste dagarnas brutala dåd - en kausalitet som förmodligen inte existerar och därmed ger dig rätt.
Citera
2009-04-08, 22:16
Medlem
stillsams avatar
Citat:
Det är lugnt. Tiden kommer förmodligen att ge dig rätt och mig fel i mitt vaga antagande om La Familia men jag är inte säker på det. Antagandet kanske närmast är ett sätt att genom kausaliteten försöka förstå de senaste dagarnas brutala dåd - en kausalitet som förmodligen inte existerar och därmed ger dig rätt.

Ja, men visst finns det en osäkerhet kring om det verkligen är ett familjedrama eller inte. Det finns en del konstigheter. Men jag håller det osannolikt att La Familia ligger bakom detta. Om jag har fel? ja, då kommer jag att vara den första att erkänna det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in