Citat:
Ursprungligen postat av
_Baste_
Nej. Vilka av de punkter jag listade gäller inte för dem? Måste man inte gå in på deras sida och välja vad man vill ha? Måste man inte betala det? Måste man inte vara hemma vid leverans? Har de precis alla varor så att man inte måste gå till en fysisk butik ändå?
Nja, det är ju gratis hemleverans om du handlar för minst 700kr.
När det gäller att glömma saker så har det hänt 1 gång att jag har glömt att köpa en vara, då skrev jag till Mat.se på morgonen samma dag de skulle leverera och frågade om möjligheten fanns att skicka med den saken och dra beloppet från mitt kort, de svarade att de bjöd på produkten, de e bra service.
Däremot har det hänt oändligt många gånger när man är i affären och tänker "Fan, har jag detta hemma?". Nu kan jag sitta enkelt och smidigt i köket och kika i skafferiet/kylen.
Tar inte alls lång tid att sätta ihop en kasse. Betydligt kortare tid än att åka till affären, packa ner allt i korgen/kärran, upp på bandet, sedan packa ner och sedan köra hem.
På mat.se så kan du välja en tidsintervall på 2h där de kommer och lämnar maten. Det är väl typ den tiden det tar om man skall iväg och storhandla?
Så jag hoppas gärna att Axfood köper upp mat.se, tror det kommer bli större med åren och generera bra vinst för mina Axfoodaktier