Fortfarande? Han sa i Della sport "mitt första ex" om mamman till hans barn.
Nej det verkar vara över. Han sa i senaste Della Arte (bakom betalvägg) att han blivit dumpad. Spela Spel-podden har haft uppehåll på ca 1 månad och samma med Twitch-kanalen.
Nej det verkar vara över. Han sa i senaste Della Arte (bakom betalvägg) att han blivit dumpad. Spela Spel-podden har haft uppehåll på ca 1 månad och samma med Twitch-kanalen.
Nanna Johansson har nu istället börjat träffa Anton ''Mr Cool'' Magnusson..
De (och med massa annat folk i samma sällskap) var ju i Japan tillsammas för några veckor sen, så de verkar ju iaf umgås. Så det är ju inte ett helt omrimligt påstående.
Hörde i andra hand att Jonatan Unge är föremål för nån slags soc-utredning, han ska få hjälp att ta hand om sitt hem och sig själv. Jag kommer direkt att tänka på Sebastian Dawkins, fast riktigt så tokig är han inte... än.
Hörde i andra hand att Jonatan Unge är föremål för nån slags soc-utredning, han ska få hjälp att ta hand om sitt hem och sig själv. Jag kommer direkt att tänka på Sebastian Dawkins, fast riktigt så tokig är han inte... än.
Ja han nämnde någotbom att skaffa en god man i fördomspodden,så kan ligga nått i de
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!