2025-02-15, 17:52
Medlem
Rob1891s avatar
r det en flagga med Hammaren och Skran han har p vggen i sitt pojkrum i senaste avsnittet av Cecilias Unge? Slr aldrig fel med klgget.
Citera
2025-02-15, 18:17
Medlem
Silltunnas avatar
Han r fenomenal mitt i sin autism.
Citera
2025-03-19, 22:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Silltunna
Han r fenomenal mitt i sin autism.

Har han autism?
Han medverkar i Superfrldrar just nu p SVT1. Dr tyckte jag dom sa adhd.

Fr egen del tycker jag han r strande och inte srskilt rolig. Det verkar rda ngon trend nu kring att hylla adhd och lyfta fram personer som har det.
Citera
2025-03-20, 00:27
Medlem
NapoleonLaRues avatar
Citat:
Ursprungligen postat av beitos
Har han autism?
Han medverkar i Superfrldrar just nu p SVT1. Dr tyckte jag dom sa adhd.

Fr egen del tycker jag han r strande och inte srskilt rolig. Det verkar rda ngon trend nu kring att hylla adhd och lyfta fram personer som har det.
Varfr tittar du p ett program om diagnoser om du inte gillar snt snack? Byt kanal. Han har damp och tar tjack.
Citera
2025-03-20, 09:07
Medlem
st33rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rob1891
r det en flagga med Hammaren och Skran han har p vggen i sitt pojkrum i senaste avsnittet av Cecilias Unge? Slr aldrig fel med klgget.
Du kan vara lugn. Han ska enligt egen utsago kpt nn historisk artifakt med klassisk nazistflagga p . Till vissas ogillande.
Fast den har vl tv isfall gmt undan antar jag.

Jag tror inte han r politisk p det vis du antyder. Han r en typisk verklasskille , han r inte en ideolog
Citera
2025-03-30, 10:04
Jag ser den tydliga dynamiken mellan en mor som frsker vara stark och kck till slutet och en son som ser smrtan i att bli gammal hos den man lskar mest och man vet att man kommer frlora mot klockan utan att kunna gra ett skit.

Livet drabbar.

Vi r lika han och jag.
Citera
2025-06-02, 21:12
Oj blev han singel nu igen.

Snart r hans mamma i helvetet.

En extremt svag mnniska. Han kommer inte klara livet utan mamma.

Redigering: en extremt vit mnniska. Med en extremt vit mor.
Senast redigerad av MachaAndChill 2025-06-02 kl. 21:28.
Citera
2025-06-11, 12:57
Medlem
Bilderberg78s avatar
Jag har inte s bra koll p stopparna Som Unge med sin sprkliga misshandel med tallfel.
Jag utgr nu frn den senaste han gjorde med sin mor och frgar d, vad har gett honom den status han ftt ?
Sedan kollar jag sjlv vidare. Humor var inget som fanns eller att jag missar en svart humor
en sorts tragisk komedi, men utan att knna upplgget s antar jag bara att det r bttre n det r.
Det dr med sklla ut sin son skrikande cp i 10 olika varianter sen g av scenen publiken sittande gapande wtf hnde precis.?

Det kan vara roligt beroende p hur det regisseras.
Har jag dlig humor? Jag hoppas det sjlv, men vill se vad jag missar.
Citera
2025-07-10, 08:43
Medlem
SmarterThanYous avatar
Stort uppslag om hans mor, sommarprataren, i hennes blaska. Jag ska se hans smrta och han kommer skert f mig att skratta t den nr hans mor dr.

Det pminner mig om ett skmt. Varfr kan man alltid lna ut pengar till japaner? De betalar alltid i yen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in