Fortfarande? Han sa i Della sport "mitt frsta ex" om mamman till hans barn.
Nej det verkar vara ver. Han sa i senaste Della Arte (bakom betalvgg) att han blivit dumpad. Spela Spel-podden har haft uppehll p ca 1 mnad och samma med Twitch-kanalen.
Nej det verkar vara ver. Han sa i senaste Della Arte (bakom betalvgg) att han blivit dumpad. Spela Spel-podden har haft uppehll p ca 1 mnad och samma med Twitch-kanalen.
Nanna Johansson har nu istllet brjat trffa Anton ''Mr Cool'' Magnusson..
De (och med massa annat folk i samma sllskap) var ju i Japan tillsammas fr ngra veckor sen, s de verkar ju iaf umgs. S det r ju inte ett helt omrimligt pstende.
Hrde i andra hand att Jonatan Unge r freml fr nn slags soc-utredning, han ska f hjlp att ta hand om sitt hem och sig sjlv. Jag kommer direkt att tnka p Sebastian Dawkins, fast riktigt s tokig r han inte... n.
Hrde i andra hand att Jonatan Unge r freml fr nn slags soc-utredning, han ska f hjlp att ta hand om sitt hem och sig sjlv. Jag kommer direkt att tnka p Sebastian Dawkins, fast riktigt s tokig r han inte... n.
Ja han nmnde ngotbom att skaffa en god man i frdomspodden,s kan ligga ntt i de
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!