Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2009-04-05, 15:01
  #1
Medlem
Någon som vet nogot om detta? http://www.bioslifeslim.eu/home/swedish/home.html
Vill gärna höra något från dom som provat.
Själv är jag lite skeptisk till att det verkligen är så bra som dom själva säger.
Hittar väldigt lite om det, Inte ens en tråd här på FB!
Citera
2009-04-05, 15:07
  #2
Medlem
Funkar inte bara ligg i kcal Underskott Så förlorar du Fett

Slutade läsa efter detta

Citat:
Frågor: Vilka vetenskapliga studier över Bios Life Slim™ föreligger?
Svar: Hittills har fem näringsvetenskapliga studier genomförts (inklusive placebo- och dubbelblindtest).

Resultaten av dessa undersökningar var mycket imponerande. För att skydda den mycket hemliga ingrediensen Unicity 7X™, har dessa studier ännu inte offentliggjorts.
__________________
Senast redigerad av Nick14 2009-04-05 kl. 15:12.
Citera
2009-04-05, 15:14
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nick14
Funkar inte bara ligg i kcal Underskott Så förlorar du Fett

Slutade läsa efter detta

Visst är det i teorin enkelt att ligga i kalloriunderskott, men tyvärr är det inte lika lätt i praktiken.
Själv är jag nästan jämt hungrig och blir grinig om jag inte äter.
Försöker äta nyttigt och undvika kolhydrater. Men vikten ökar sakta men säkert trotts 3 träningspass i veckan.
Skulle vara värt mycket för mig om jag skulle klara att ära mindre(typ som en normal person) och bli mätt på det.
Citera
2009-04-05, 15:24
  #4
Medlem
zodiakens avatar
Kan man få fråga vad du äter på en dag?
Om du tränar 3 pass i veckan så ligger du nog minst på 3300-3600 kcal förbrukning på dom dagarna, då måste du äta rejält med "bra" mat eller så äter du skit som är litet för ögat men kaloririkt.

Ändra på kosten så skall du se att du minskar i vikt också. Du skall inte behöva gå hungrig om du konstruerar ett klokt kostschema där du äter många måltider på utsatta tider, i min mening.
Citera
2009-04-05, 15:38
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zodiaken
Kan man få fråga vad du äter på en dag?
Om du tränar 3 pass i veckan så ligger du nog minst på 3300-3600 kcal förbrukning på dom dagarna, då måste du äta rejält med "bra" mat eller så äter du skit som är litet för ögat men kaloririkt.

Ändra på kosten så skall du se att du minskar i vikt också. Du skall inte behöva gå hungrig om du konstruerar ett klokt kostschema där du äter många måltider på utsatta tider, i min mening.

Visst kan du få fråga det. Men det var inte det tråden gällde. Utan om detta är en fake eller om det fungerar.
Så jag ser gärna svar från någon spm provat inte bara folk som tror sig veta utan egentliga grunder.

Jag äter ganska GI-inspererat och harr rätt ok koll på vad som är bra och inte att äta. Problemet för mig är att det inte finns något stopp på hur mycket jag kan äta. Ungefär som för en alkoholist inte kan sluta dricka.
3 ägg
1kg kött
2dl quinoa
Lite sås (Vet att det inte är bra)
1/3 kg turkisk yougurt med lite nötter, linfrö och solroskänor.
Några äpplen.

Ja detär en ganska normal dag och äter på ganska fasta tider.
Citera
2009-04-05, 16:16
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OntIRöven
Visst kan du få fråga det. Men det var inte det tråden gällde. Utan om detta är en fake eller om det fungerar.
Så jag ser gärna svar från någon spm provat inte bara folk som tror sig veta utan egentliga grunder.

Jag äter ganska GI-inspererat och harr rätt ok koll på vad som är bra och inte att äta. Problemet för mig är att det inte finns något stopp på hur mycket jag kan äta. Ungefär som för en alkoholist inte kan sluta dricka.
3 ägg
1kg kött
2dl quinoa
Lite sås (Vet att det inte är bra)
1/3 kg turkisk yougurt med lite nötter, linfrö och solroskänor.
Några äpplen.

Ja detär en ganska normal dag och äter på ganska fasta tider.
Nötter innehåller Jävligt mycket Kcal En handfull är Ungefär 1000kcal
Citera
2009-04-05, 16:26
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nick14
Nötter innehåller Jävligt mycket Kcal En handfull är Ungefär 1000kcal
Uppenbarligen vet du inte svaret på vad jag frågade från början.
Vad jag äter har ju inte med produktens kvalitet att göra.

Tanken var att få ett svar på det för min och kanske andras skull.

Så ni som provat eller vet någon som provat får gärna svara. Övriga kan hålla fingrarna från tangentbordet.
Citera
2009-04-05, 17:41
  #8
Medlem
Liemanns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nick14
Nötter innehåller Jävligt mycket Kcal En handfull är Ungefär 1000kcal
600kcal/100gram, har svårt att tro att det skulle variera nämnvärt med fabrikat, nötter är ju nötter. (Salta jordnötter, pratar jag om nu)
Citera
2009-04-05, 18:45
  #9
Medlem
zodiakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OntIRöven
Visst kan du få fråga det. Men det var inte det tråden gällde. Utan om detta är en fake eller om det fungerar.
Så jag ser gärna svar från någon spm provat inte bara folk som tror sig veta utan egentliga grunder.

Jag äter ganska GI-inspererat och harr rätt ok koll på vad som är bra och inte att äta. Problemet för mig är att det inte finns något stopp på hur mycket jag kan äta. Ungefär som för en alkoholist inte kan sluta dricka.
3 ägg
1kg kött
2dl quinoa
Lite sås (Vet att det inte är bra)
1/3 kg turkisk yougurt med lite nötter, linfrö och solroskänor.
Några äpplen.

Ja detär en ganska normal dag och äter på ganska fasta tider.

Alright, ursäktar mig då

Har ej provat denna produkt.
Citera
2010-09-06, 19:47
  #10
Medlem
En jätte bra produkt för den som har svårt att gå ner i vikt eller konstant hungrig eller sötsugen. Min bror förändrade sitt liv, från 137kg till 100kg på mindre än ett år och fortsätter neråt. Kan berätta mer om nån vill höra =)
Citera
2011-06-01, 18:25
  #11
Medlem
slowmedowns avatar
Läste om denna på någon blogg. Tjejen sa att hon åt skiten och åt som vanligt. MEN hon hade börjat gå ut och gå 1 timme om dagen. Känns det inte som att det snarare promenaden och medvetenhet och motivation för viktnedgång som gjort det möjligt. Inte själva produkten i sig. känns lite som placebo? Hon hade ialla fall gått ned typ 10 kilo med "hjälp" av det.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback