Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2009-04-04, 12:25
  #1
Medlem
SonicSyndicates avatar
har fått deppressioner som fan, Detta påverkar inte min träning på nått sett utan min kost.
Fan ja kan sitta en hel dag utan o äta nått bara för ja är på så jävla deppigt humör... iaf, nån som har erfarenhet av detta?
kan väl lägga till att de är en tjej som krånglar till allt som vanligt!
Citera
2009-04-04, 12:33
  #2
Medlem
JohnMiltons avatar
Tvinga dig att äta. Det försöker jag när det blir sådär. Gör enklare grejer, typ köp hem en låda tagliatelle och koka dig några bollar då och då om du inte orkar mer avancerat.
Citera
2009-04-04, 12:34
  #3
Medlem
proxylims avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SonicSyndicate
har fått deppressioner som fan, Detta påverkar inte min träning på nått sett utan min kost.
Fan ja kan sitta en hel dag utan o äta nått bara för ja är på så jävla deppigt humör... iaf, nån som har erfarenhet av detta?
kan väl lägga till att de är en tjej som krånglar till allt som vanligt!

här hittar du nog lite tipps och trix.

http://www.netdoktor.se/depression/
Citera
2009-04-04, 12:36
  #4
Avstängd
MyNameIsNobodys avatar
Jag hade exakt samma problem som du.

Fast jag skulle inte påstå att det var pga depressioner som jag slutade äta.
Det var många saker samtidigt, hade nyss flyttat och hittade inget bra gym, gick åt helvete med flickan, ledigt från skolan.. hade INGENTING att göra på dagarna i 1-2 månader.. det var segt att jag inte använde tiden till att träna. Ångrar mig grymt nu.

Hur som helst, min motivation var (och är kanske lite fortfarande) att "jag ska fan visa dom".
Stöter hon nån gång på mig så skall hon ångra sig, och jag skall skratta!

Ligg i där bara! Få rutin på saker och ting, ät åtminstånde frukost, middag, lunch och kvällsmat.
Mår du dåligt psykiskt så kommer det inte bli lätt att må bra igen om du även mår dåligt fysiskt!
Citera
2009-04-04, 12:38
  #5
Medlem
Tänk såhär:

Du tränar bra och då vore det jävligt dumt om du inte såg till att du fick bra resultat av träningen, något du inte kan få utan en bra kost!

Så mitt tips är att du drar igång Eden Fire på gymmet och sen kör du gärnet och när du kommer hem tvingar du i dig en proteinshake och en banan direkt efter passet sen tar du dig i kragen och lagar lite god mat. Allt du behöver är lite självdiciplin!

Lycka till!
Citera
2009-04-04, 12:40
  #6
Medlem
SonicSyndicates avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MyNameIsNobody
Jag hade exakt samma problem som du.

Fast jag skulle inte påstå att det var pga depressioner som jag slutade äta.
Det var många saker samtidigt, hade nyss flyttat och hittade inget bra gym, gick åt helvete med flickan, ledigt från skolan.. hade INGENTING att göra på dagarna i 1-2 månader.. det var segt att jag inte använde tiden till att träna. Ångrar mig grymt nu.

Hur som helst, min motivation var (och är kanske lite fortfarande) att "jag ska fan visa dom".
Stöter hon nån gång på mig så skall hon ångra sig, och jag skall skratta!

Ligg i där bara! Få rutin på saker och ting, ät åtminstånde frukost, middag, lunch och kvällsmat.
Mår du dåligt psykiskt så kommer det inte bli lätt att må bra igen om du även mår dåligt fysiskt!
Antar att du kom över din brud?
Citera
2009-04-04, 12:42
  #7
Medlem
Seraphiums avatar
Allting går att överkomma, allt. Om det är en tjej som trasslar så är det enklast att inte prata med henne, säg upp allt kontakt så brukar det lösa sig.
Citera
2009-04-04, 12:43
  #8
Medlem
SonicSyndicates avatar
I bet ingen av er (utom möjligtvis MyNameIsNobody) mått riktigt kasst...
Citera
2009-04-04, 12:43
  #9
Medlem
Voltecs avatar
Bajs på henne,

sleep, eat, train, eat and repeat!

- Voltec
Citera
2009-04-04, 12:44
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SonicSyndicate
har fått deppressioner som fan, Detta påverkar inte min träning på nått sett utan min kost.
Fan ja kan sitta en hel dag utan o äta nått bara för ja är på så jävla deppigt humör... iaf, nån som har erfarenhet av detta?
kan väl lägga till att de är en tjej som krånglar till allt som vanligt!


Japp,jag har erfarenhet av detta! I mitt fall är jag ganska säker på att det hade med överträning kombinerat med ett jävligt fattigt liv i övrigt att göra.

Jag antar att träning är en viktigt del av ditt liv eftersom du skriver i detta forum så jag har några frågor: Har du vänner som inte har med träningen att göra? Har du andra intressen förutom träningen? Brukar du tacka nej till roliga saker p.g.a att du tror att din träning/kosthållning blir lidande? Mår du riktigt dåligt om du skulle missa ett pass?

Alla dessa frågor svarade jag ja på för några år sen. Jag blev deprimerad under en period o jag är ganska säker på att detta var orsaken.

Kanske inte stämmer på din situation,men så har jag haft de

Edit: läste fel läste att du var en tjej......Sånt är skitjobbigt men du kommer över det. trot eller ej
__________________
Senast redigerad av Siix 2009-04-04 kl. 12:50.
Citera
2009-04-04, 12:45
  #11
Medlem
Voltecs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SonicSyndicate
I bet ingen av er (utom möjligtvis MyNameIsNobody) mått riktigt kasst...


ooo nej säg inte de har haft min dalar i livet jag med men träningen hjälper mig fokusera på mina mål.

- Voltec
Citera
2009-04-04, 12:45
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SonicSyndicate
I bet ingen av er (utom möjligtvis MyNameIsNobody) mått riktigt kasst...


Vilket otroligt korkat antagande.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback