Citat:
Ursprungligen postat av Alexander857
Vad ar det som du inte haller med mig om forresten? Att FBK:s aktiva supporterskara lagt mest energi pa oss de senaste aren?
Ifall du läser mina inlägg så hade du sett vad jag inte håller med dig om.
Bara för dig så ska jag dock upprepa mig en gång till..
Jag håller inte med om att det skulle finnas någon rivalitet mellan Färjestad och HV.
Jag anser att det bara finns en rivalitet och det är den mellan Färjestad och Djurgården.
Hade du läst mina inlägg både riktade till dig men även till Frölundaiter som även dom hävdar en rivalitet så hade du vetat detta.
Sen kan jag hålla med om att det finns vissa grupperingar som ser Frölunda och HV som rivaler och som hatobjekt. Det jag säger om det är att dom inte är speciellt representativa ifall man ställer det mot dom som hävdar just det jag säger.
Att Djurgården är våra rivaler.