Citat:
Ursprungligen postat av Alexander857
Nej du ar mkt glad i att papeka det. Men jag har ju tillskillnad fran dig iaf tidigare spenderat en hel del tid pa mitt lags staplatslaktare. Nu har dock en utlandsflytt satt stopp for det. Men pga den erfarenheten fran laktaren som jag har(men du saknar) gor att jag vet vilka som borjade med att kalla oss rivaler.
Ahhh, så du var utomlands när du satt på O'Learys istället för att åka till Gävle?
Jag har inte sagt emot dig när det gäller det du säger, vad jag däremot har sagt är att dom grupperingar som du hört säga det inte är representativa för en väldigt stor del av Färjestadsupporters.
Citat:
Och eftersom du inte befinner dig pa er staplatslaktare sa tror jag inte att du ar kompetent nog att uttala dig i den fragan.
Jag tror att med över 25 års supporterskap av Färjestad så är jag absolut kompetent nog att uttala mig i den frågan.
Citat:
Jag skiter som sagt i vilka ni hatar, men nar nagon pastar att det var vi som borjade se nagra epatraktoragare som vara stora rivaler sa kanner jag mig tvungen att ga i forsvar.
Nu var det ju Thörnberg som gick ut och sa hur mycket han hatade Färjestad.
Min kommentar var ang hur kul det är att se HV försöka skapa en rivalitet som inte finns.
Först var det med LHC, nu med Färjestad. Ska bli kul att se vilket lag det är nästa säsong.