Fun fact: Joel Von Mögen blev miljardär när han sålde sin andel i Trustly. Han tog bara ut blygsamma 170 miljoner i utdelning. Resten verkar han spara till bättre tider.
Fun fact: Joel Von Mögen blev miljardär när han sålde sin andel i Trustly. Han tog bara ut blygsamma 170 miljoner i utdelning. Resten verkar han spara till bättre tider.
Christian Borggren ser man som sagt pa Tudor arms ganska ofta, och han tror han ar fighter, har nastan fatt honom att flippa pa mig en gang dar inne pa puben.. Han va nagot av en hot shot i yngre dagar och hade en TIGHT flickvan Elsa Andren, nu e han avdankad och sunkig...
Hans tighta flickvän och han bor idag ute i åkersberga.
Lite OT, men det är ganska underhållande att lyssna på Anna Dabrowski i dokumentären när hon beklagar sig över att folk tror att hon har haft det så lätt för att hon är från en rik familj. Det blir extrakul när hon är uppvuxen i ett betonggetto bland en massa arbetarungar och soc-fall, känns nästan lite sjukt.
Även underhållande med alla i dokumentären som säger att de inte vill prata om pengar för att de är väluppfostrade, ändå ställer de upp på en dokumentär som handlar bara om hur mycket pengar de bränner.
Måste säga att dokumentären är mycket pinsammare än vad jag kom ihåg från tidigare, men nu nog med OT!
Otroligt roligt är ju att hon är uppväxt fattigt i Högsbo, och hette dessutom dabrowskA i efternamn… och inte dabrowski… hon är INTE släkt med Stina Dabrowski. Jag var nära vän med henne under min barndom och en bit in i tonåren.
Otroligt roligt är ju att hon är uppväxt fattigt i Högsbo, och hette dessutom dabrowskA i efternamn… och inte dabrowski… hon är INTE släkt med Stina Dabrowski. Jag var nära vän med henne under min barndom och en bit in i tonåren.
Jo. Jag gick tydligen samtidigt med henne i samma grundskola. Är några år yngre. Iaf..hur lyckades hon komma med där egentligen när hon var en bluff helt enkelt?