2020-11-08, 19:08
Medlem
Andrew Martins avatar
Bumpar tråden.

Dokumentären har inte funnits på Youtube på flera år. Finns det möjligtvis någon som sitter på den och kan ladda upp den?
Citera
2022-02-13, 21:45
Medlem
sebastian_s avatar
Bumpar jag också. Den har ju funnits uppe så några där ute måste ha den.
Citera
2022-03-14, 14:18
Medlem
Fun fact: Joel Von Mögen blev miljardär när han sålde sin andel i Trustly. Han tog bara ut blygsamma 170 miljoner i utdelning. Resten verkar han spara till bättre tider.
Citera
2024-09-26, 13:36
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av justforthefun
Fun fact: Joel Von Mögen blev miljardär när han sålde sin andel i Trustly. Han tog bara ut blygsamma 170 miljoner i utdelning. Resten verkar han spara till bättre tider.

Han var väll inte med och starta trustly?
Citera
2024-09-26, 13:47
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av fakkuehh
Christian Borggren ser man som sagt pa Tudor arms ganska ofta, och han tror han ar fighter, har nastan fatt honom att flippa pa mig en gang dar inne pa puben.. Han va nagot av en hot shot i yngre dagar och hade en TIGHT flickvan Elsa Andren, nu e han avdankad och sunkig...

Hans tighta flickvän och han bor idag ute i åkersberga.
Citera
2024-10-24, 20:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GregerAfGyllenstie
Han var väll inte med och starta trustly?

Han var inte bara med, han var den som startade allt.

Han fick totalt en miljard när han sålde sin andel.
Senast redigerad av justforthefun 2024-10-24 kl. 20:30.
Citera
2024-10-25, 08:54
Avslutad
Citat:

Vad heter han på riktigt då?
Citera
2025-05-06, 22:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alpha-beta
Lite OT, men det är ganska underhållande att lyssna på Anna Dabrowski i dokumentären när hon beklagar sig över att folk tror att hon har haft det så lätt för att hon är från en rik familj. Det blir extrakul när hon är uppvuxen i ett betonggetto bland en massa arbetarungar och soc-fall, känns nästan lite sjukt.

Även underhållande med alla i dokumentären som säger att de inte vill prata om pengar för att de är väluppfostrade, ändå ställer de upp på en dokumentär som handlar bara om hur mycket pengar de bränner.

Måste säga att dokumentären är mycket pinsammare än vad jag kom ihåg från tidigare, men nu nog med OT!

Otroligt roligt är ju att hon är uppväxt fattigt i Högsbo, och hette dessutom dabrowskA i efternamn… och inte dabrowski… hon är INTE släkt med Stina Dabrowski. Jag var nära vän med henne under min barndom och en bit in i tonåren.
Citera
2025-05-07, 13:34
Medlem
buisnismannens avatar
Citat:

Jävlar nice! Big up han.
Citera
2025-05-07, 20:18
Medlem
Steff83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pillirumpan
Otroligt roligt är ju att hon är uppväxt fattigt i Högsbo, och hette dessutom dabrowskA i efternamn… och inte dabrowski… hon är INTE släkt med Stina Dabrowski. Jag var nära vän med henne under min barndom och en bit in i tonåren.
Jo. Jag gick tydligen samtidigt med henne i samma grundskola. Är några år yngre. Iaf..hur lyckades hon komma med där egentligen när hon var en bluff helt enkelt?
Citera
2026-03-18, 16:46
Medlem
King Pins avatar
Det vore ju ytterst underhållande med en uppdatering av tråden med videon och vad deltarna pysslar med idag. Anna Dabrowska kan man hitta här:

https://www.instagram.com/annadabrowskivilseivegas/
Citera
2026-05-24, 21:01
Medlem
Pedris avatar
Har en video/film/dokumentär någonsin varit så här eftertraktad under så många år utan att någon lyckas få tag på den?

Fan allt kommer upp på Yotube eller Dailymotion nu för tiden. Allt utom just den här. 10 års torka sen någon frågade i den här tråden.
Senast redigerad av Pedri 2026-05-24 kl. 21:06.
Citera
  • 9
  • 10

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in