Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-03-19, 08:49
  #97
Medlem
LuminorBases avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1772
Jag har hört lite lustiga historier om den här Von Mögen.
Han ska visst ha mutat vakterna på Hotellet att få stå och leka vakt och haft med sig en våg där han lät tjejer väga sig innan de kom in. Var det över 55 så fick de nobben.

En annan är att han låter flickor bo gratis hos honom mot att de går runt i enbart underkläder och högklackat. Hela tiden.

Verkar vara en lustig typ.

De gjorde ju en artikel om honom förra eller förr förra sommaren i aftonbladet. Han kanske borde få en egen tråd som cdef- kändis?
Citera
2012-03-22, 21:32
  #98
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1772
Jag har hört lite lustiga historier om den här Von Mögen.
Han ska visst ha mutat vakterna på Hotellet att få stå och leka vakt och haft med sig en våg där han lät tjejer väga sig innan de kom in. Var det över 55 så fick de nobben.

En annan är att han låter flickor bo gratis hos honom mot att de går runt i enbart underkläder och högklackat. Hela tiden.

Verkar vara en lustig typ.

Mja, han stod utanför Hotellet och nekade tjocka tjejer i 20 minuter eller något medans vakterna pysslade med något annat. Ingen våg med sig dock, ögonmått

Han låter alla dugliga damer flytta in sålänge dem presterar så att säga! Ju dummare (och snyggare) desto bättre. Han orkar inte behöva engagera sig mentalt efter jobbet enligt hans egen utsago.
Citera
2012-03-23, 20:47
  #99
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KUKMartin
Det finns nån annan dokumentär om ungefär samma sak. Unga som har bra med pengar, där är det en ung kille som älskar motorcykeljackor i skinn. han går in och köper en ny sån och säger typ "cash är king". han kör även en m3a men snackar nåt om att han ska köpa en bentley. det är typ det enda jag minns. Nån som har en aning om vad ajg menar?


Känner igen det här, trodde att detta var en del av Ung och rik dokumentären men det var inte med i det som finns på nätet nu. Känner igen det du skriver, samma kille går även på något event där man får flyga helikopter.
Citera
2012-03-24, 18:55
  #100
Medlem
1772s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eviso
Mja, han stod utanför Hotellet och nekade tjocka tjejer i 20 minuter eller något medans vakterna pysslade med något annat. Ingen våg med sig dock, ögonmått

Han låter alla dugliga damer flytta in sålänge dem presterar så att säga! Ju dummare (och snyggare) desto bättre. Han orkar inte behöva engagera sig mentalt efter jobbet enligt hans egen utsago.

Ja se där, någon som har mer info än jag.
Jag återger bara vad jag hört.

Men hur många damer har han egentligen boendes där?
Citera
2012-03-24, 21:22
  #101
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1772
Ja se där, någon som har mer info än jag.
Jag återger bara vad jag hört.

Men hur många damer har han egentligen boendes där?

Han har haft stadigt förhållande ett tag nu så förhoppningsvis är det bara hans flickvän som bor där!
Citera
2012-07-19, 18:43
  #102
Medlem
HerrKaleuns avatar
Haha, det var tider det! Hela Ung och rik på Youtube:

http://www.youtube.com/watch?v=bBX8Kjsl39E
Citera
2012-07-19, 22:02
  #103
Medlem
thefisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lord_Stalin
Känner igen det här, trodde att detta var en del av Ung och rik dokumentären men det var inte med i det som finns på nätet nu. Känner igen det du skriver, samma kille går även på något event där man får flyga helikopter.

Kommer ihåg det där också. Har för mig att det var ett event anordnat av tidningen Connoisseur. Dom har ju ett sånt event en gång per åt, där det visas upp nya bilmodeller och dylikt.
Killen ifråga såg jag för några veckor sen vid NK, dock utan någon av sina mc-jackor. Tror det var hans syster han var med. Hon ser rätt bra ut, enligt mig.

Hittar dock inte det gamla programmet på youtube.
Citera
2013-11-18, 14:27
  #104
Medlem
krillebois avatar
Bumpar min egna tråd efter 4 år.

Johan Carlströms anställning på Henning Nicholls kapitalbedrägeri tog abrupt slut efter att bolaget började strula till det(antar jag). http://www.fi.se/upload/20_Publicera...lforadling.pdf

Han verkar ha startat ett eget bolag: http://www.carlstrompartners.se/index.php

Säkert inga nyheter för er andra, men "tjockisen" kämpar ju på
Citera
2013-11-18, 19:31
  #105
Medlem
Svithjods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av krilleboi
Bumpar min egna tråd efter 4 år.

Johan Carlströms anställning på Henning Nicholls kapitalbedrägeri tog abrupt slut efter att bolaget började strula till det(antar jag). http://www.fi.se/upload/20_Publicera...lforadling.pdf

Han verkar ha startat ett eget bolag: http://www.carlstrompartners.se/index.php

Säkert inga nyheter för er andra, men "tjockisen" kämpar ju på
Omsättning på mindre än 1, 5 milj förra året och man hälsar tre nya medarbetare välkomna in i "koncernen", ja jisses ! Vi får hoppas de lyckas bygga upp ett stort tick före up frontförbudet slår till.
Citera
2016-07-17, 01:21
  #106
Medlem
chroshys avatar
Är det någon som har kvar den här dokumentären eller som vet hur man kan få tag på den?
Kan tänka mig att swisha 200 kr (symbolisk summa) till den person som fixar fram den till mig..

#nostalgitrippsjunkie
Citera
2016-10-23, 15:41
  #107
Medlem
Har samma frågeställning som föregående inlägg.
Citera
2017-12-31, 15:57
  #108
Medlem
hagsatras avatar
Går den fortfarande inte att få tag i?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback