Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2009-04-02, 12:23
  #1
Medlem
krillebois avatar
Hej alla!

Jag kollade kvickt genom de 3 delarna av den äldre serien "ung och rik i sverige"
Jag tror de börjar intervjuerna med en fet dåvarande 19 åring som bl.a körde runt i en porsche. Det jag vill få reda på är att han påstod att han skulle starta ett framgångsrikt företag i framtiden. Någon som vet om det verkligen hände och isåfall hur går det?
Citera
2009-04-02, 16:33
  #2
Medlem
carlphilipkbas avatar
Vart såg du den? Har letat länge efter den.
Citera
2009-04-02, 16:39
  #3
Medlem
http://www.finest.se/imageGallery/im...145&iid=254499

Bild på han som DJ
Citera
2009-04-02, 18:08
  #4
Medlem
Han gick ut BBS i Kalmar för några år sedan. Om det var Ekonomi kandidat eller master han tog vet jag inte. Personen på bilden är iaf en frekvent DJ runt stureplan, har sett honom spela på Village!
Citera
2009-04-02, 18:49
  #5
Medlem
Hans lillebror Victor jobbar med ekonomi på något framgångsrikt bolag i London.

Tror inte direkt det är kört för storebror Johan heller. Handlar nog mer om att det är lite trendigt att vara DJ och att du får ligga som en rockstar - vilket absolut inte alla stekare får; kvinnorna snor din sprit utan att dela med sig av sin punani.
Citera
2009-04-02, 18:58
  #6
Medlem
Anna Dabrowski

http://blogg.aftonbladet.se/7035/
http://blogg.aftonbladet.se/26221

Anna är också tillsammans med Ken Lenaárd

Läste lite snabbt att det endast rörde sig om Johan C, men detta kanske också är av intresse... Sorry om jag gick OT
Citera
2009-04-02, 19:17
  #7
Medlem
wonderlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av carlphilipkba
Vart såg du den? Har letat länge efter den.

Vet ingen torrent men ett tips kan vara youtube, den ligger uppe där om du vill kolla på direkten typ.
Citera
2009-04-02, 19:53
  #8
Medlem
carlphilipkbas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wonderland
Vet ingen torrent men ett tips kan vara youtube, den ligger uppe där om du vill kolla på direkten typ.
Duger fint, tack!
Citera
2009-04-02, 20:15
  #9
Medlem
Hörde för några år sedan att Johan jobbade med att införa rostad lök i staterna. Porschen var tydligen en rental btw.

Själv undrar jag hur det gick för "360, Modena, Ferrari, Svart"-mannen.
Citera
2009-04-02, 20:39
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av krilleboi
Hej alla!

Jag kollade kvickt genom de 3 delarna av den äldre serien "ung och rik i sverige"
Jag tror de börjar intervjuerna med en fet dåvarande 19 åring som bl.a körde runt i en porsche. Det jag vill få reda på är att han påstod att han skulle starta ett framgångsrikt företag i framtiden. Någon som vet om det verkligen hände och isåfall hur går det?

Är det han som får pengar av pappa när han lär sig saker?

"Min farmor sa alltid att man aldrig kan vara för gammal för att lära sig saker."
Citera
2009-04-02, 20:40
  #11
Medlem
Rocky69s avatar
Kan inte Xallo komma in och dominera i denna tråd?
Han har ju koll på precis aaaaaallt.
Citera
2009-04-03, 10:59
  #12
Medlem
krillebois avatar
ni som vil se de tre delarna så finns de ju på youtube, om ni kvallen duger för er
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback