Citat:
Ursprungligen postat av drakflygare
Seriöst? Jag tog det näästan varje helg i ett halvår. Blev så korkad under veckorna så det var inte sant. Det är som om man får en jävligt mycket lägre intelligens under afterglowen. När jag slutade så ångrade jag det jävligt mycket och jag kommer aldrig röra det igen. Vissa gånger när man vaknade upp efter trippen så var t.ex. ena pupillen större än den andra och man kunde vara helt röd i ansiktet efter att man stått och slagit varandra på käften under ruset. Sådant kan bli sjukt kul just under ruset eftersom man inte har någon känsel.
Jag tog dxm
varje dag i minst 8-9 månader, men lade av då jag fick grova hallisar då jag kommit till det stadiet där bruket tappat koncepterna och jag hade väl, den dagen, tagit... fan vet: 15-17 Extuson (som hostmedicinen hette - borta numera sedan en himla massa år). Vilken styrka det var på dem, minns jag inte, men jag var rätt konstant småstekt under nästan ett års tid...
Tilläggas bör är att jag mådde fin-fint ända fram till sista kvällen, då jag kom hem och såg ormar under vardagsrumsbordet, och lite andra läskigheter. Jag gick cold turkey direkt efter det, men kan inte minnas att jag fick några som helst AT:n. Jag borde tänkt på att köpa några burkar, för framtida bruk (medan det fortfarande var receptfritt), men då ville jag nog inte se ännu en burk...