• 1
  • 2
2009-03-31, 14:00
Medlem
Hej! Jag har fått tag i ett par trevliga tabletter från thailand, d-coate.

en tablett innehåller :

20mg Dextromethorphan HBr
50mg Guaiphenesin
85mg Terpin Hydrate

Jag vet att jag borde få i mig ca 200mg Dextromethorphan för att det ska bli lite skoj. Men va e det andra skiten? Fungerar dom som katalysatorer eller nåt? Hur många tabletter ska jag ta för o bli johnny?(man, 78kg, 180cm)vill helst inte ligga o spy hela kvällen tacksam om nån som vet kan ge mig ett snabbt svar.
Citera
2009-03-31, 16:11
Medlem
operationsbords avatar
Börja med 5st och se hur din kropp reagerar. Vissa är ju överkänsliga för dxm och med tanke på dem andra ämmnena som är i skulle jag chilla.
Citera
2009-03-31, 17:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av operationsbord
Börja med 5st och se hur din kropp reagerar. Vissa är ju överkänsliga för dxm och med tanke på dem andra ämmnena som är i skulle jag chilla.

Nej. Han bör inte alls använda dessa för ett rus, guafasenin är inte bra i för stora mängder. Vet inte om det andra!

Använde dem mot hosta istället.
Citera
2009-03-31, 19:38
Medlem
drakflygares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av r0bban84

en tablett innehåller :

50mg Guaiphenesin
85mg Terpin Hydrate

Jag vet att jag borde få i mig ca 200mg Dextromethorphan för att det ska bli lite skoj. Men va e det andra skiten? Fungerar dom som katalysatorer eller nåt? Hur många tabletter ska jag ta för o bli johnny?(man, 78kg, 180cm)vill helst inte ligga o spy hela kvällen tacksam om nån som vet kan ge mig ett snabbt svar.

Om du inte vill spy så ska du nog inte ens röra tabletterna. Dxm är en alldeles utmärkt spydrog. Jag hade en dxm-period för ca 1,5 år sedan och jag kan lova att jag spydde tamejfan varenda gång jag tog skiten och såhär i efterhand tycker jag bara att jag är helt dum i huvudet som kunde ta den där skiten om och om igen. Finns nog ingen drog som fackar hjärnan så mycket som dxm.
Citera
2009-03-31, 19:58
Medlem
Millicents avatar
Har aldrig spytt eller mått illa av dxm. Tar väl sådär 600-800 mg för effekt.

Inte menat att TS ska det, utan det är nog klokt att ta en såpass liten dos som 250 mg första gången.

Måste själv ta 600 för att få effekt men i begynnelsen kunde jag känna av 250. Och varför stressa? Du har hela livet på dig att knarka.
Citera
2009-04-01, 01:40
Medlem
Roygbivs avatar
Guaiphenesin är inte speciellt bra i för höga doser. Risken är att du får en allergisk chock av det och börjar klia över hela kroppen. Men samtidigt, vill man bli hög så finns inga gränser. Jag hade som nån sa innan börjat med 100-200 mg dxm för att kolla så att allt funkar som det ska. Om det funkar bra så kan du testa en dos mellan 400-500 mg dxm. Dxm är en väldigt stark drog, den kan ge obehagliga biverkningar och man kan bli väldigt förvirrad av det. Jag hade egentligen rekommenderat att du inte rör det alls, jag tog det varje vecka i ca ett år och jag blev bara korkad av det. Baksmällorna är också hiskeligt jobbiga.
Citera
2009-04-01, 02:25
Medlem
Jaaaas avatar
Tror det finns nått sätt att extrahera dxm ur dem , sök .
Citera
2009-04-01, 17:51
Medlem
drakflygares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roygbiv
Guaiphenesin är inte speciellt bra i för höga doser. Risken är att du får en allergisk chock av det och börjar klia över hela kroppen. Men samtidigt, vill man bli hög så finns inga gränser. Jag hade som nån sa innan börjat med 100-200 mg dxm för att kolla så att allt funkar som det ska. Om det funkar bra så kan du testa en dos mellan 400-500 mg dxm. Dxm är en väldigt stark drog, den kan ge obehagliga biverkningar och man kan bli väldigt förvirrad av det. Jag hade egentligen rekommenderat att du inte rör det alls, jag tog det varje vecka i ca ett år och jag blev bara korkad av det. Baksmällorna är också hiskeligt jobbiga.

Seriöst? Jag tog det näästan varje helg i ett halvår. Blev så korkad under veckorna så det var inte sant. Det är som om man får en jävligt mycket lägre intelligens under afterglowen. När jag slutade så ångrade jag det jävligt mycket och jag kommer aldrig röra det igen. Vissa gånger när man vaknade upp efter trippen så var t.ex. ena pupillen större än den andra och man kunde vara helt röd i ansiktet efter att man stått och slagit varandra på käften under ruset. Sådant kan bli sjukt kul just under ruset eftersom man inte har någon känsel.
Citera
2009-04-02, 00:26
Medlem
tydligenarjaghas avatar
Första och sista gången jag testade DXM, började jag med 250mg sedan efter någon halvtimme så blev det 250mg till så totalt 500mg.

Sedan flera timmar sedan var vi alla i ruset och gick runt i en nersläckt villa hos en polare, man gick som man aldrig gått förut eller stel som fan .

Var min första hallucinogen, ångrade inte att jag testade men skulle inte testa den igen ger alldeles för mycket skador. Det finns ketamin om man söker dissociativ hallucinogen.
Citera
2009-04-02, 00:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av r0bban84

en tablett innehåller :

50mg Guaiphenesin
85mg Terpin Hydrate

Kasta skiten e mitt råd
Citera
2009-04-02, 00:54
Medlem
det innehåller för mycket skräp. Använd som hostmedicin.
Citera
2009-04-02, 18:27
Medlem
Pinkskins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drakflygare
Seriöst? Jag tog det näästan varje helg i ett halvår. Blev så korkad under veckorna så det var inte sant. Det är som om man får en jävligt mycket lägre intelligens under afterglowen. När jag slutade så ångrade jag det jävligt mycket och jag kommer aldrig röra det igen. Vissa gånger när man vaknade upp efter trippen så var t.ex. ena pupillen större än den andra och man kunde vara helt röd i ansiktet efter att man stått och slagit varandra på käften under ruset. Sådant kan bli sjukt kul just under ruset eftersom man inte har någon känsel.

Jag tog dxm varje dag i minst 8-9 månader, men lade av då jag fick grova hallisar då jag kommit till det stadiet där bruket tappat koncepterna och jag hade väl, den dagen, tagit... fan vet: 15-17 Extuson (som hostmedicinen hette - borta numera sedan en himla massa år). Vilken styrka det var på dem, minns jag inte, men jag var rätt konstant småstekt under nästan ett års tid...

Tilläggas bör är att jag mådde fin-fint ända fram till sista kvällen, då jag kom hem och såg ormar under vardagsrumsbordet, och lite andra läskigheter. Jag gick cold turkey direkt efter det, men kan inte minnas att jag fick några som helst AT:n. Jag borde tänkt på att köpa några burkar, för framtida bruk (medan det fortfarande var receptfritt), men då ville jag nog inte se ännu en burk...
Senast redigerad av Pinkskin 2009-04-02 kl. 18:32.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in