• 1
  • 2
2009-05-06, 14:21
Medlem
maiden_666s avatar
fick samma i Thailand när jag kom in med hosta på apoteket men tog inte mer än 3 typ.

Vad är det som är så farligt med de andra ämnena folk säger är farligt?? om man skulle käka typ 6 st? dog ju inte av 3 så lär inne hända mycket mer av 6 st ?
Citera
2009-05-07, 23:37
Medlem
Roygbivs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maiden_666
fick samma i Thailand när jag kom in med hosta på apoteket men tog inte mer än 3 typ.

Vad är det som är så farligt med de andra ämnena folk säger är farligt?? om man skulle käka typ 6 st? dog ju inte av 3 så lär inne hända mycket mer av 6 st ?

Nej, direkt farligt är det väl inte. Men dxm är redan en relativt toxisk drog och varför då lägga på skit som bränner ut en ännu mer och som kan ge allergiska reaktioner? Sen vet jag inte hur det är med tabletterna, men i flytande form så innehåller det vanvettiga mängder socker. Visst, käkar du en påse godis om dagen så kan du väl lika gärna byta ut det till hostmedicin, men jag har läst om människor som utvecklat diabetes på grund av sina missbruk av hostmedicin.
Citera
2009-05-16, 14:23
Medlem
Tog amfetamin igår, sista linan åkte upp vid 21 tiden. Är det farligt om jag tar DXM idag? har sovit några timmar och mår rätt bra just nu, ingen direkt at
har även Cetirizin, Loratadin, Tavegyl och Theralen mot klåda. Är det lugnt att käka 1-2st av något ovanstående mot klådan? eller är det jättefarligt?
Senast redigerad av krif 2009-05-16 kl. 14:28.
Citera
2009-05-16, 22:14
Medlem
nakedjunkies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av krif
Tog amfetamin igår, sista linan åkte upp vid 21 tiden. Är det farligt om jag tar DXM idag? har sovit några timmar och mår rätt bra just nu, ingen direkt at
har även Cetirizin, Loratadin, Tavegyl och Theralen mot klåda. Är det lugnt att käka 1-2st av något ovanstående mot klådan? eller är det jättefarligt?
Blandningen med amfetamin vet jag inte mycket om, men det har hävdats att DXM hämmar återupptagningen av dopamin och om det stämmer så kan DXM interagera med amfetamin. Dock vet jag inte om det innebär att det är farligt . Det borde dock inte vara någon fara eftersom effekten av amfetaminet troligtvis försvunnit för länge sen.

Angående DXM-klåda så kan du läsa det här.
Citera
2009-05-16, 23:03
Medlem
aight, tack! har slängt i mig 200+300 en timma senare.
Citera
2009-05-17, 00:54
Medlem
muxxor918s avatar
Citat:
aight, tack! har slängt i mig 200+300 en timma senare.

Mm, länge sen man körde DXM, kanske blir å köpa lite så man kan få uppleva den där ruskigt fukt up, obeskrivliga känslan igen
Citera
2009-05-17, 12:52
Medlem
Haha jaa det var sjukt, såg scener ifrån south park när dom dricker dxm. Kliade förövrigt inget alls!
Citera
2009-05-18, 20:17
Medlem
Roygbivs avatar
Man ska vara väldigt försiktig när det gäller dxm och centralstimulerande. Det har skett en del dödsfall efter såna här blandningar. Att ta det dagen efter varandra är kanske inte lika farligt, men jag hade fortfarande inte gjort det för man vet inte hur länge sånt finns kvar i systemet.
Citera
2009-05-22, 03:01
Medlem
tog sub förut idag vid kl 5-6, är det någon fara att ta 5-600mg DXM senare vid 20.00 senare idag?
Citera
2009-05-24, 22:58
Medlem
Roygbivs avatar
Citat:
tog sub förut idag vid kl 5-6, är det någon fara att ta 5-600mg DXM senare vid 20.00 senare idag?

Lite sent nu kanske. Men nej, jag tror inte det är farligt. Men om du fortfarande är hög på sub så kan det vara bra att vänta tills effekten runnit av, eftersom både sub och dxm hämmar andningen
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in