• 1
  • 2
2009-03-31, 00:58
Medlem
Hey. tog 3 10 mg stilnoct klockan 20.20 och skulle sova då. Fick som vanligt det goa ruset men sedan kunde jag inte somna iaf. Nu till frågan, kan jag ta två stilnoct till och skulle jag få rus då med? Jag vill ju inte slösa bort massa still ifall det inte funkar nu.
Citera
2009-03-31, 01:06
Medlem
b0gfettos avatar
Klart du kan, lägg dig direkt bara och stäng datorn och tvn, däremot så kanske du får mer effekt om du håller dig vaken.
Citera
2009-03-31, 01:08
Medlem
man kan inte se på en film troligen? Jag somnar bäst till filmer.
Fast jag vill ju även få det där sköna ruset.
Citera
2009-03-31, 01:26
Medlem
deadsets avatar
Jag brukar glo på film efter jag har tagit Stilnoct. Till slut ser man dubbelt. Sedan somnar man. Sitter man framför datorn efter att ha tagit Stilnoct så blir man bara knäpp, och hjärnan lägger ned.
Citera
2009-03-31, 01:33
Medlem
b0gfettos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crost
man kan inte se på en film troligen? Jag somnar bäst till filmer.
Fast jag vill ju även få det där sköna ruset.

Du har uppenbarligen inte som mål att somna på dom, utan vill "också" ha det där sköna ruset så flumma istället.

Hur har du tänkt att en snabbverkande insomningstablett ska hålla i sig om du ser på 90 minuter film?
Flumma på dom istället då det uppenbarligen är syftet.
Citera
2009-03-31, 13:03
Medlem
Jo, jag har som mål att somna på dom. Så här är det, jag tar stilnocten en timme innan jag ska sova. varvar ned och kollar på film eller så. Sedan kommer ruset, då blir jag mer avslappnad och ångesten försvinner. Efter ruset blir jag väldans trött och går och sover. Mina läkare vet att jag gör såhär. Men dom verkar tycka det är okej:S men det funkar iaf! förutom igår.
Citera
2009-03-31, 20:04
Medlem
Millicents avatar
Duh!

Är ditt mål att somna ska du inte varva ner, utan lägga dig. Punkt.
Citera
2009-03-31, 21:56
Bannlyst
Du kommer inte uppnå ett goare rus ju mer du tar nu(tro mig testat ett antal ggr.).....det e det 1:a tillslaget som e gott.....sen kan man äta kartot utan något händer....lägg dig o spar pillererna.
Citera
2009-04-01, 08:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Millicent
Duh!

Är ditt mål att somna ska du inte varva ner, utan lägga dig. Punkt.

Jo, jag måste seriöst varva ned. Speciellt med tanke på att jag har dygnet runt ångest som börjar när jag vaknar tills jag ska sova. Då blir man otroligt uppvarvad och stilnocten får min ångest att försvinna!
Citera
2009-04-01, 08:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AnimaSola
Du kommer inte uppnå ett goare rus ju mer du tar nu(tro mig testat ett antal ggr.).....det e det 1:a tillslaget som e gott.....sen kan man äta kartot utan något händer....lägg dig o spar pillererna.

Jag har då märkt att det ej går. Vilket är synd kanske...
Citera
2009-04-01, 13:13
Medlem
Millicents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crost
Jo, jag måste seriöst varva ned. Speciellt med tanke på att jag har dygnet runt ångest som börjar när jag vaknar tills jag ska sova. Då blir man otroligt uppvarvad och stilnocten får min ångest att försvinna!

Dessutom är det inte värt att knarka dem ifall du använder dem för att sova helt enkelt eftersom man så fucking lätt blir tolerant. Åt först 5 mg, sedan 7,5, nu får jag 10 milligrammare men måste ta två.

Förut ibland tog jag först en. Låg och somnade inte, tog en till. Somnade inte Min läkare säger även att det sällan hjälper att ta spridda "smådoser" samma kväll natt. Och ja. Det stämmer ju. Bäst att ta två på en gång ifall vanlig dos av erfarenhet inte hjälper. Tyvärr lär det väl inte dröja tills man behöver ytterligare

stämmer iof att man blir chill av stillisar även vad det gäller ångest mm. Men du kanske kan be om ex.vis atarax eller annan ångestdämpande att komplettera med. De gör för de flesta sömnen bättre också. Gäller inte mig, men de flesta verkar sova som små stockar efter atarax.
Citera
2009-04-01, 13:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Millicent
Dessutom är det inte värt att knarka dem ifall du använder dem för att sova helt enkelt eftersom man så fucking lätt blir tolerant. Åt först 5 mg, sedan 7,5, nu får jag 10 milligrammare men måste ta två.

Förut ibland tog jag först en. Låg och somnade inte, tog en till. Somnade inte Min läkare säger även att det sällan hjälper att ta spridda "smådoser" samma kväll natt. Och ja. Det stämmer ju. Bäst att ta två på en gång ifall vanlig dos av erfarenhet inte hjälper. Tyvärr lär det väl inte dröja tills man behöver ytterligare

stämmer iof att man blir chill av stillisar även vad det gäller ångest mm. Men du kanske kan be om ex.vis atarax eller annan ångestdämpande att komplettera med. De gör för de flesta sömnen bättre också. Gäller inte mig, men de flesta verkar sova som små stockar efter atarax.

Jag har dom egentligen inte för att sova. Men det vet ju läkarna. Men dom tycker väl det kan vara så... Men ja, man blir ganska tolerant. Jag tog 10 mg förut. Iofs har jag klarat mig på 10 mg i snart ett år, klarar mig fortfarande men gillar att ta upp till 2-3. jag SOVER faktiskt på 2!

Men nej tack till atarax, den sämsta medicinen ever, kan man ens kalla det för medicin? Nej, men jag håller på att få benso. Kanske jag somnar bättre då, när ångesten dämpas. Kanske jag t.o.m kan byta ut min stilnoct till någon annan sömnmedicin. Nu går det inte. Det är ju det ända som kan dämpa min ångest.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in