Citat:
Ursprungligen postat av Crost
Jo, jag måste seriöst varva ned. Speciellt med tanke på att jag har dygnet runt ångest som börjar när jag vaknar tills jag ska sova. Då blir man otroligt uppvarvad och stilnocten får min ångest att försvinna!
Dessutom är det inte värt att knarka dem ifall du använder dem för att sova helt enkelt eftersom man så fucking lätt blir tolerant. Åt först 5 mg, sedan 7,5, nu får jag 10 milligrammare men måste ta två.
Förut ibland tog jag först en. Låg och somnade inte, tog en till. Somnade inte Min läkare säger även att det sällan hjälper att ta spridda "smådoser" samma kväll natt. Och ja. Det stämmer ju. Bäst att ta två på en gång ifall vanlig dos av erfarenhet inte hjälper. Tyvärr lär det väl inte dröja tills man behöver ytterligare
stämmer iof att man blir chill av stillisar även vad det gäller ångest mm. Men du kanske kan be om ex.vis atarax eller annan ångestdämpande att komplettera med. De gör för de flesta sömnen bättre också. Gäller inte mig, men de flesta verkar sova som små stockar efter atarax.