• 1
  • 2
2009-04-16, 11:36
Medlem
jag passar på att fråga i den här tråden..

har en stilnoct 10mg som jag tänkte gå loss på, första gången jag testar det. hur ska jag göra för att få bästa effekt så fort som möjligt? svälja ner dom vanligt med en bärs eller tugga sönder den och svälja, som jag har läst att många gör? och framför allt, kommer det att ge nån effekt med bara en tablett?

one
Citera
2009-04-16, 13:16
Medlem
Millicents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av menace2society
jag passar på att fråga i den här tråden..

har en stilnoct 10mg som jag tänkte gå loss på, första gången jag testar det. hur ska jag göra för att få bästa effekt så fort som möjligt? svälja ner dom vanligt med en bärs eller tugga sönder den och svälja, som jag har läst att många gör? och framför allt, kommer det att ge nån effekt med bara en tablett?

one

Egentligen är ju 10 mg i minsta laget, men om du aldrig tagit det förut så finns det ändå en god chans att du får lite effekt. Har en vän som tar dem vid behov och det har hänt att han (på en tablett) plötsligt sitter och klappar mitt ben och tycker att huden är fin och spännande, tittar på en tavla och ser lite skumma mönster och sedan pratar lite mumlande saker som inte på något sätt är vettigt innan han somnar.

Svälj den hel, eventuellt pulverisera och snorta.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in