2009-03-27, 08:55
Medlem
Knullkungens avatar
2005 startade jag en tråd i Musik; https://www.flashback.org/showthread.php?t=228436

Det skrevs i den tidigare i veckan. Jag brukar hålla koll på aktiviteten i de trådar jag skapat genom att klicka på mitt användarnamn vid ett inlägg jag skrivit och sedan välja; allmän profil - Hitta alla ämnen startade av Knullkungen.

Dock så dyker detta ämne inte upp bland de av mina ämnen som det skrivits inlägg i på sistone. Det var av en ren slump jag upptäckte detta i musik när jag bläddrade bakåt några sidor.

Första sidan på Hitta alla ämnen startade av Knullkungen innehåller 50 ämnen. Sista ämnet där skrevs det senast i 2008-12-16 16:10. Ämne nummer 51, överst på sida 2, skrevs det senast i 2009-03-15 20:40. Bör inte Hitta alla ämnen startade av Knullkungen visa dem i kronologisk ordning efter senaste aktivitet i just det ämnet oavsett när de startades?

Vad beror detta på? Är det ngn bugg som kan rättas till? Ligger felet på min dator eller i FBs databas? Behöver jag ändra någon inställning?
Citera
2009-03-27, 09:57
Medlem
antagonistens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knullkungen
Bör inte Hitta alla ämnen startade av Knullkungen visa dem i kronologisk ordning efter senaste aktivitet i just det ämnet oavsett när de startades?
Jo. Länken finns i listan men av någon anledning finns den på sida nio.
Citat:
Vad beror detta på?
Ingen aning, det är antagligen bara någon bugg.
Citera
2009-03-27, 10:32
Medlem
Knullkungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av antagonisten
Jo. Länken finns i listan men av någon anledning finns den på sida nio.
Ingen aning, det är antagligen bara någon bugg.

Tack för svaret. Bör jag PMa beng ellr öht gå vidare med det hela? Vill inte störa FBs upptagna tekniker med en skitsak.
Citera
2009-03-27, 14:40
Medlem
b0gfettos avatar
Citat:
Tack för svaret. Bör jag PMa beng ellr öht gå vidare med det hela? Vill inte störa FBs upptagna tekniker med en skitsak.

Rapportera alla forumbuggar här! - https://www.flashback.org/showthread.php?t=254799
Citera
2009-03-27, 15:20
Medlem
Snövits avatar
Citat:

Jag tar upp det i outlaw så ni behöver inte göra något mer.
Citera
2009-03-27, 22:36
Medlem
Knullkungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snövit
Jag tar upp det i outlaw så ni behöver inte göra något mer.

Tack. Då kan denna tråd låsas!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in