2017-08-15, 18:47
Medlem
Tagelapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Faglum
Fick i alla fall veta i liven nyss att hon varit en talang i golf tidigare, 20 i hcp. Det finns inga gränser för denna kvinnas begåvning. Häromdagen sa hon att hon kört formel 2. Finns det nåt hon inte klarar av?

Ja, hon klarar definitivt inte av att hålla sig till sanningen mytoman som hon är.
Citera
2017-08-15, 18:53
Medlem
Citat:
Fick i alla fall veta i liven nyss att hon varit en talang i golf tidigare, 20 i hcp. Det finns inga gränser för denna kvinnas begåvning. Häromdagen sa hon att hon kört formel 2. Finns det nåt hon inte klarar av?

Hur i helvete ska den feta grisen kunnat köra formel 2? För det första så hade hon garanterat inte kommit ner i bilen med sin enorma fettklump till kropp.
Sen så fanns formel 2 fram till 1984. Sen ändrades formel 2 till formel 3000.

Man måste väl dessutom har licens för att få köra?

När har den feta mytomanen sagt att hon har kört formel 2?
Citera
2017-08-15, 19:06
Medlem
MoaLjungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av instagam
Sen så fanns formel 2 fram till 1984. Sen ändrades formel 2 till formel 3000

Hon är född 1970. Så hon började tidigt Hon måste haft talang.
Citera
2017-08-15, 19:35
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av instagam
Hur i helvete ska den feta grisen kunnat köra formel 2? För det första så hade hon garanterat inte kommit ner i bilen med sin enorma fettklump till kropp.
Sen så fanns formel 2 fram till 1984. Sen ändrades formel 2 till formel 3000.

Man måste väl dessutom har licens för att få köra?

När har den feta mytomanen sagt att hon har kört formel 2?
Fast menar du att Aftonbladet och Gustav Malja bara yrar då?

Vid ingången till F1:s depåområde, som också kallas för paddock, går det en gräns. Där separerar ett högt rött staket F1-teamen med sina stora lyxiga motorhomes och enorma lastbilar från det område där framtidens förare förbereder sig inför helgens deltävling i Formel 2 eller GP3.
http://www.aftonbladet.se/sportblade.../drommen-om-f1

Gällande mytoman Booken så menar hon nog "gokart" ...

https://www.google.se/search?tbm=lcl...1!2i314!4f13.1

Riktigt kul faktiskt ..
Citera
2017-08-15, 19:41
Medlem
WaltzingMatildas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer

En annan sak jag tänkt på. Anna har berättat att hon och Roberto träffades via gemensamma vänner och att hon just då inte "letade" så att säga. Fast efter att ha träffat Roberto gick det bara tre veckor sen fick han nyckeln till hennes lägenhet. Är det bara jag som tycker det låter rätt oansvarigt att göra så med någon man nyss träffat när man har ett litet barn? Han hade ju kunnat vara vem som helst. Fast Anna såg väl kvickt att hon kunde snärja honom och brstämde sig för att sätta klorna i honom. Det var nog det viktigaste, skit i ungen

Om det är sant är det oansvarigt så in i helvete men ingen är väl förvånad? Vem ger öht en kille man känt några veckor nyckel oaktat om man har ett litet barn?

Fy på dig Tunnan.
Citera
2017-08-15, 19:46
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WaltzingMatilda
Om det är sant är det oansvarigt så in i helvete men ingen är väl förvånad? Vem ger öht en kille man känt några veckor nyckel oaktat om man har ett litet barn?

Fy på dig Tunnan.

Anna Book: "Han tyckte att jag var "befruktningsbar""
http://www.tv4.se/herr-och-fru/artik...bf725194009e9a
Citera
2017-08-15, 19:47
Medlem
Citat:

Anna är som Kim Jong-Il.
Citera
2017-08-15, 19:52
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
Helt förundrad när jag läser detta. En normal person hade gått in, berömt dottern och kanske smakat en bit eller sagt att det ser och luktar jättegott men att hon inte kan snaka på grund av dieten. Att Roberto hejar på visar enbart vilken mega toffel han är. Såg hans fb där man enbart kan läsa hyllningar till Anna. Säkert hon som fått honom att skriva så och att det är det ända som ska visas offentligt på hans fb eftresom man inte kan läsa något annat på hans sida. Han beter sig som om han vore rädd för henne, går btevid och håller med hela tiden.

Stackars Vanessa.

En annan sak jag tänkt på. Anna har berättat att hon och Roberto träffades via gemensamma vänner och att hon just då inte "letade" så att säga. Fast efter att ha träffat Roberto gick det bara tre veckor sen fick han nyckeln till hennes lägenhet. Är det bara jag som tycker det låter rätt oansvarigt att göra så med någon man nyss träffat när man har ett litet barn? Han hade ju kunnat vara vem som helst. Fast Anna såg väl kvickt att hon kunde snärja honom och brstämde sig för att sätta klorna i honom. Det var nog det viktigaste, skit i ungen
Fast nej.
Det var inte ett nattragg från någon krog, utan en person som presenteras genom vänner = på ett sätt ändå känd via andra.

Dessutom var det ju inte så att hon lät honom vara barnvakt, drog iväg och lämnade ansvaret på honom. Vi får väl förutsätta att hon var hemma när barnet var hemma och att Roberto alltså inte kunde traska in när jäntan var ensam.
Citera
2017-08-15, 19:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Fast menar du att Aftonbladet och Gustav Malja bara yrar då?

Vid ingången till F1:s depåområde, som också kallas för paddock, går det en gräns. Där separerar ett högt rött staket F1-teamen med sina stora lyxiga motorhomes och enorma lastbilar från det område där framtidens förare förbereder sig inför helgens deltävling i Formel 2 eller GP3.
http://www.aftonbladet.se/sportblade.../drommen-om-f1

Gällande mytoman Booken så menar hon nog "gokart" ...

https://www.google.se/search?tbm=lcl...1!2i314!4f13.1

Riktigt kul faktiskt ..

Formel 3000 ändrades till formel 2 igen år 2009. Men jag antog att Annan "mytomanen" Book hade sysslat med formel 2 innan år 2009
Citera
2017-08-15, 20:03
Avstängd
micro113s avatar
Det är för övrigt kul att Anna Book tror att hon tog bort 3 kilo per bröst när hon förminskade brösten ...

Den här damen 8 kilo byst = 4 kilo per bröst ...
http://www.expressen.se/noje/28-arig...styr-mitt-liv/

Och ja - AB har implantat (gjort bröstförstoring) också ...

"Jag gillar tuttar"
I dag menar hon att operationen (då tre kilo per bröst avlägsnades) var förhastad och handlade mer om att hon inte orkade med all uppmärksamhet som lades på brösten än egentliga fysiska besvär. När hon i höstas deltog i tv-programmet ”Plastikkirurgerna” genomgick Anna ett bröstlyft och lät lägga anatomiska implantat och i dag är hon nöjd med sin D-kupa.
– Mina bröst försvann när jag gick ner i vikt och mina bröst har alltid varit en del av min identitet.

http://www.expressen.se/noje/extra/a...ivet-tillbaka/
Citera
2017-08-15, 20:18
Medlem
Såg hennes gubbe i dag. Han arbetar som väktare i PK huset. Tyckte lite synd om honom förut men jösses vilken looooser.... Pratar svenska som han kom i förrgår och sprang omkring och var viktig med öronsnäcka😎
Citera
2017-08-15, 20:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Om tio år tror jag vi har följande scenario:
Felicia har två ungar med två olika blattar. Hon är ensamstående, förtidspensionerad, stafettrökare som lever på soc. Hon driver en blogg om sitt "perfekta liv" med 50.000 köpta följare och en handfull äkta. Bland dem återfinns Susanne Wollter, som kommenterar varje inlägg i positiva ordalag och en kaskad emojis.

Antonio sitter inne sedan han och polarna åkt fast när de försökt råna det lokala kontantfria bankkontoret i Solna.
En i personalen kände igen honom, då han är den enda busen i området som är 1,59 lång. Dessutom hade han hotat med att "skicka sin morsa på dem" om han inte fick några pengar.

Vanessa har precis kommit ut med sin debutbok "Att växa upp med en psykiskt sjuk mamma". Hon berättar att hon vid 18 års ålder insåg att hon måste bryta med båda sina föräldrar för att kunna bli fri från sitt medberoende.

Roberto bor i ett ungkarlskollektiv på söder. Han talar ofta och gärna om att han minsann varit gift med en världsstjärna.

Anna själv pendlar mellan sina två hem. För det mesta är hon i Sverige på sitt första hem på Danderyds långtidspsyk. Ibland dyker hon upp i "secunda casa" i Spanien, som hon "ärvde" efter sin fd makes far. De var båda överens om att det var bäst att Anna tog allt. Roberto skulle ju ändå bara bo bland de andra ungkarlarna på Söder. Anna behövde Spanienhemmet bäst då hon skulle bjuda hem sina väninnor Celine och Beyonce. Hon medverkar då och då i program som "Så minns vi 80-talet", "Sveriges mest pinsamma ögonblick" och "Biggest looser ever VIP".

Det bor en given dramatiker i dig, Flor-Ida! Och jag tror att du är litet synsk också. Allvarligt talat är jag benägen att instämma i din profetia, tyvärr.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in