2017-08-10, 07:51
Bra att några försöker styra upp tråden. Blev för mycket drev och för lite skvaller ett tag. Vilket gav dålig smak i munnen.

Jag har fortfarande inte fått svar på min fråga ang. Annas livesändningar. Hur ser man dessa?
Måste man följa Anna för att kunna se dem?
Citera
2017-08-10, 08:02
Medlem
illbatting09s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DilsNacke
Att skvallra är ok, om än kanske inte alltid så snyggt (men detta är ändå ett skvallerforum). Att driva en lynchmobb, där det hetsas om att sabotera familjens möjligheter till försörjning och rena olagligheter mm, det är något helt annat.
Att bojkotta annonsörer osv - helt ok. Men att uppmana till att sätta upp lappar runt familjens bostad, klottra vid bostaden osv, det är inte ett friskt beteende.

Antonio har betett sig som ett svin, och kanske beror det på att Anna är en urusel morsa (vad vet jag?). Sättet hon har hanterat våldtäktsoffret och vittnen på sitt Instagram är helt åt helvete. Men skriv om det isf.
Att ge sig på dotterns arbetsgivare och stället där Anna rider osv, det tyder starkt på att man själv inte mår så bra.
Att Anna har en verklighetsuppfattning som inte delas av de flesta andra, det är vi nog alla överens om. Men det ursäktar inte det beteende som några i tråden nu visar prov på.

När jag läste om Annas IKEA-debacle, hennes "homemade pasta", hårsnodden som fastnade så olyckligt att hon tvingades sitta hos frissan i åtta timmar, att hon förföljdes av en stalker så att polishelikoptrar tvingades hovra över hennes hem mm, ja då skrattade jag så jag hade träningsvärk i magmusklerna dagen efter.
Hennes gråtfest efter Arga snickaren, hennes bitterhet över att inte få vara med i Så mycket bättre, och att hon jämför sig med världsartister, det bidrar också till skrattanfall.
Men att läsa en del av inläggen som har skrivits här i tråden den senaste tiden, det ger en jävlig dålig smak i munnen.

Vill man diskutera Annas tillkortakommanden som mamma - fine. Vill ni kartlägga familjens förekomst hos Kronofogden - gör det. Vill man diskutera sonens brott, så kan man med fördel göra det i ABoK. Men att själv bete sig som ett svin bara för att medlemmar i familjen Book gjort det, det tyder på avsaknad av självrespekt.

Vad vill ni uppnå? Att familjen står utan all möjlighet att försörja sig? Att de inte ska kunna bo kvar i sin bostad? Att Antonios alla möjligheter till ett bättre liv grusas? Att Anna tar livet av sig? När är ni nöjda?
Ja, familjen Toledano Book är inte helt friska. Vilken är er ursäkt?

DilsNacke, du är trådens hjälte!
Citera
2017-08-10, 08:03
Medlem
Aigiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pripps3.5
Bra att några försöker styra upp tråden. Blev för mycket drev och för lite skvaller ett tag. Vilket gav dålig smak i munnen.

Jag har fortfarande inte fått svar på min fråga ang. Annas livesändningar. Hur ser man dessa?
Måste man följa Anna för att kunna se dem?

Ja, man måste ha ett konto på Instagram. En del är bland Annas bästa produktioner, helt klart i klass med ABC och när hon va med i det japanska lekprogrammet. Att alla dessa livesändningar inte sparas är en stor synd och en förlust inte bara för oss utan för våra barn och barnbarn.
Citera
2017-08-10, 08:06
Medlem
illbatting09s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DilsNacke
När det gäller hårsnodden, så kan du läsa om det i Annas blogg (jag skrev åtta timmar, men det var visst bara fem, ber om ursäkt).
Andra som skrev om det var t.ex. Dagens Media och Aftonbladet.

Jag vet att jag läste Annas blogg vid tiden för hårsnodds-incidenten, men nu när jag läser om inlägget så undrar jag om inte hela grejen är påhittad för att "snyggt" väva in reklamen. Det är ju lika uppenbart ett reklaminlägg som det hon skrev om Bobbys Super Hair, där Anna skrev ut "OBS detta är INTE reklam" trots att hon till och med gav ut en rabattkod

Jag menar, OM det hade hänt, hade hon då inte postat en massa bilder både från badet och på tovan, tofsen, kammen hon använde för att reda ut tovan, kanske ett klipp där hon gråtande trycker ut en massa balsam i hela hårbotten, en kopp "thé" hon bryggt för att lugna sig, etc?
Senast redigerad av illbatting09 2017-08-10 kl. 08:09.
Citera
2017-08-10, 08:21
Medlem
Jag fattar inte varför Anna inte stänger av kommentarsfunktionen på nätterna. Få se hur länge dessa kommentarer får vara kvar

nicole.thornstenGillar du Hov1?
johannafrodeTYCKER DU OM HOV1???????? du svarade aldrig på liven!!!!!!
nicole.thornstenHAR HÖRT ATT HOV1 ÄR RÄTT SÅ BRA
xo.el.trash02Jag har hört att HOV1 är ganska så kända vad tycker du om dem
xo.el.trash02#hovahtakeovah
bellaajohannahov1????? Lyssna!!!
78lallalo@annatoledanobook vad är det för program som spelas in? 😀 när och var kan man se det? 😀
johannapannastekpannavet du anna, jag blev fett besviken när du blocka mig, JAG STÄLLDE BARA EN FRÅGA
johannapannastekpannaJAG FRÅGADE OM DU LYSSNADE PÅ EN GRUPP ELLER INTE
johannapannastekpannaHOVAH TAKEOVAH
johannapannastekpannaNU TÄNKER JAG BLOCKA DIG KARMA KARMA KARMA KARMA KARMA KARMA KARMA KARMA KARMA KARMA HA ETT FORTSATT TREVLIGT LIV MED MYCKET HOV1 MUSIK
nathaliejjwdu har inte funderat på att bleka tänderna i en ännu vitare nyans? heh
izabelleeriksson_THIS IS A REAL HOVAH TAKEOVAH
privatajuliiiaHOV1<33
privatajuliiiaBeeeezt
izabelleeriksson_H
izabelleeriksson_O
izabelleeriksson_V
izabelleeriksson_1
komigenlinneaH
komigenlinneaO
komigenlinneaV
komigenlinnea1
lovaseideforsHOVAH
sammie.andersson@lovaseidefors TAKE OVAH
sammie.anderssonsäg hovaaaaaah #hovahseason
matildak01H O V A H #hovahtakeovah
fbrz74Försvara fler vidriga våldtäktsmän idag?
Citera
2017-08-10, 08:26
Medlem
Aigiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av illbatting09
Jag menar, OM det hade hänt, hade hon då inte postat en massa bilder både från badet och på tovan, tofsen, kammen hon använde för att reda ut tovan, kanske ett klipp där hon gråtande trycker ut en massa balsam i hela hårbotten, en kopp "thé" hon bryggt för att lugna sig, etc?

Nä inte nödvändigtvis. Anna har aldrig spammat bilder. Inte ens när hon faktiskt haft något att delge folk som kan vara av intresse, typ att hon är med på tv, brukar hon posta mer än en bild. Dessutom är hon inte slug nog. Hennes kapacitet sträcker sig inte längre än "OBS, inte reklam" efter att hon precis gjort reklam.
Citera
2017-08-10, 08:27
Medlem
Från bloggen:
"Fattar faktiskt inte varför den här händelsen har upptagit så mycket engagemang? Men men detta hände för snart en månad sedan så att det skrivs & snackas om det nu är patetiskt."
Anna Books hårtova hade aldrig blivit en snackis om inte hon själv hade gjort så stor sak om den på sociala medier. Hon grät, grät, grät och framställde hårtovan som en katastrof i hennes liv, och frissan som fixade tovan utropades som en riktig hjälte.
Som man ropar i skogen får man svar, Anna lilla.
Oerhörd lättnad dock att hårtovan nu är utredd, man kan knappast ens föreställa sig vilken smärtsam upplevelse denna incident måste ha varit för dig. Nu kan du gå vidare med ditt väldigt viktiga liv. Många här på Flashback ser med stor förväntan på fler viktiga uppdateringar om precis allt som händer med dig, din familj, i ditt kök, sängkammare, bil, pool, you name it.
Allt gott.
Citera
2017-08-10, 08:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IvrigeIvar
Från bloggen:
"Fattar faktiskt inte varför den här händelsen har upptagit så mycket engagemang? Men men detta hände för snart en månad sedan så att det skrivs & snackas om det nu är patetiskt."
Anna Books hårtova hade aldrig blivit en snackis om inte hon själv hade gjort så stor sak om den på sociala medier. Hon grät, grät, grät och framställde hårtovan som en katastrof i hennes liv, och frissan som fixade tovan utropades som en riktig hjälte.
Som man ropar i skogen får man svar, Anna lilla.
Oerhörd lättnad dock att hårtovan nu är utredd, man kan knappast ens föreställa sig vilken smärtsam upplevelse denna incident måste ha varit för dig. Nu kan du gå vidare med ditt väldigt viktiga liv. Många här på Flashback ser med stor förväntan på fler viktiga uppdateringar om precis allt som händer med dig, din familj, i ditt kök, sängkammare, bil, pool, you name it.
Allt gott.

Vilken blogg?
Citera
2017-08-10, 08:43
Medlem
Kan det vara Annas Egen bligg du menar?

http://annabook.spotlife.se/2013/01/...nger-pa-haret/
Citera
2017-08-10, 08:49
Medlem
nu kommenterar anna friskt på insta om naglar o att hon känner till hov1 för hon har tinåringar o ALLA deras vänner etc etc...kan inte kopiera från mobilen men kanske nån annan kan.
Citera
2017-08-10, 09:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Jag vet inte efternamnet på den som skrivit och kan således inte göra någon sådan googling.

Du får gärna berätta vad kopplingen du pratar om mellan dessa sökord kommer att visa.

Hon som skrev det öppna brevet till Anna har samma efternamn som BL VIP presskontakt. De är släktingar. Det var det jag menade med att ni borde googla namnet och BL VIP.
Senast redigerad av Darrar 2017-08-10 kl. 09:12.
Citera
2017-08-10, 09:13
Medlem
illbatting09s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aigis
Nä inte nödvändigtvis. Anna har aldrig spammat bilder. Inte ens när hon faktiskt haft något att delge folk som kan vara av intresse, typ att hon är med på tv, brukar hon posta mer än en bild. Dessutom är hon inte slug nog. Hennes kapacitet sträcker sig inte längre än "OBS, inte reklam" efter att hon precis gjort reklam.

Fast senast i förrgår la hon upp 5 bilder på en kopp apelsinjuice, och det hör ju inte direkt till ovanligheterna. Jag vill hävda att hon spammar en del med bilder!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in