2026-07-21, 18:16
Medlem
Coolvid19s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tuttlutt
https://postimg.cc/Vrtw4x6b

Oj nu verkar han inte bara ha hittat Gud utan även flaskan.
Så här har han inte betett sig på ett tag.
Mamma Anna läxar upp sin son efter att han supit sig full och skämt ut sig.
Han lyssnar en stund och tappar sedan fokus medan mamma fortsätter att försöka nå fram.
Kanske ska hon starta en podd om detta säger hon och den gamla Anna hade gått in på Antonios Tiktok och kollat kommentarerna.
Nu är hon en bättte person.
:Preach mother preach" säger hon som aldrig läser här 😉
Finns på Tiktok!
"Jesus i sprit, rakt ut i blodet." - Olle Ljungström.
Det kanske bara är jag, men blir inte saker lite... osköna, när man bor med sina föräldrar och syskon och blir ensam aspackad mitt på dagen? Särskilt fint med en tatuerad kompass på bröstet. En tatuerad kompass (särskilt om den sitter nära hjärtat) symboliserar en inre kompass och hög moral. Och dit har han ju en bit kvar.
Om det är så att han valt att stanna ensam hemma, utan sin familj, bara för att bli full.... så har han ju missbruksproblem.
Citera
2026-07-21, 18:34
Medlem
Coolvid19s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ruskette
Jag tror att "telefonjobbet" i Spanien inkluderar sex med en överordnad. Sen när Vanessa kanske inte ville ställa upp på analsex så skickades storasystermongot net och genast blev de månadens-ellet var det veckans?- anställda. Så att det kunde uppmärksammas...Ingenstans, mer än på Anna Books instagram.

Ja, Roberto vill säkert skilja sig och det skulle ju göra Anna väldigt intressant.Att hur skulle hon klara sig då? Skulle även hon bli telefonist, med vissa bitjänster,till chefen?
Under något av hennes spontana och härliga besök hos döttrarna i våras - var de ute och åt lunch med två stliga spanjacker, betydligt äldre än döttrarna. Åtminstone en av dem verkade vara Vanessas boss. Jag tror att Felicia precis hade börjat där då. Anna skrev då något kryptiskt om "love is inte the air", fast hon uttryckte det väldigt vagt. Det behövdes dock inte någon Sherlock Holmes för att räkna ut att det var Vanessa som knullade en av männen på regelbunden basis. Något som Anna naturligtvis välsignade. Jag tror inte Felicia hade varit tillräckligt länge i Spanien för att ha hittat någon egen ännu, men med henne vet man aldrig. Hon kanske ställde upp på den som blev över? Det där kommer att leda till problem den dagen när någon av dem tröttnar. Dålig stämning på jobbet.

Anna är ju Röstskådespelerska, så hon skulle säkert klara det med glans. Frågan är väl snarare vem som vill ha Annas "tjänster"? Men nej, som folk har konstaterat. Roberta kommer inte att skilja sig. Anna är tillräckligt smart för att inte bita den hand som föder en. Men visst, tanken har funnits hos mig sedan de bestämde sig för att sälja Ankeborg. Anna flyttar till Spanien på halvtid så får Roberta bli ägd av Antonio istället. Om affären går igenom och de får huset sålt och allt går enligt plan alltså. Men det lär det ju inte göra. Så olan B är väl då att köpa en billigare lägenhet och då blir det väl i Arlanda, en pittoresk liten förort strax utanför Märsta. Anna flyger hem en gång i månaden för att fixa håret och tillaga 31 nya lunchlådor till "pojkarna". Och så flyger hon ner igen. Ända till den dagen då hennes döttrar säger ifrån att "nog är nog" och vill leva sina egna liv? Kanske?
Citera
2026-07-21, 19:03
Medlem
GastonLeMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
"20 July 2026 14:31:39

🇪🇸🏆❤️ ¡CAMPEONES DEL MUNDO – IGEN! ❤️🏆🇪🇸 Jag sa det redan från VM:s första dag – och idag står Spanien återigen högst upp på världstronen! 🇪🇸⚽️✨ Vilken otrolig prestation, vilket lag, vilken passion och vilket hjärta! Att få vara här i Spanien och uppleva glädjen, tårarna, sångerna och firandet tillsammans med det spanska folket & min familj är något jag aldrig kommer att glömma. Magiskt är ett alldeles för litet ord❤️ Mitt hjärta är fyllt av stolthet, tacksamhet och en lycka som nästan inte går att beskriva som ni hör i alla klipp 😂 Att se mitt älskade Spanien bli världsmästare igen – på plats – är ett minne för livet. ¡¡FELICIDADES, ESPAÑA!! 🇪🇸 Ni har återigen skrivit fotbollshistoria och gjort en hel nation stolt. ❤️ ¡Viva España! 🏆 Världsmästare 2026. ⚽️ Lyckan är total.
"

Jag har inget minne av att Anna nämnt att Spanien skulle vinna VM.
Det enda i fotbollsväg hon nämnt var att hon efter att en match var spelad stolt kungjorde att hon vetat innan att Spanien skulle vinna med 3-0.
Tillsammans med det spanska folket? Låter som hon pratar om ett helt annat folk än hennes eget. 🤔

Onkel Fester är i Spanien!

Nu blir det förvirrande. Va hon på plats och såg vinsten med sina landsmän?
Citera
2026-07-21, 21:52
Medlem
Tuttlutts avatar
https://postimg.cc/gallery/V1w1Lns

Anna ger Antonio massage 😁
Citera
2026-07-22, 07:55
Medlem
Citat:

herregud
Citera
2026-07-22, 08:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Coolvid19
Under något av hennes spontana och härliga besök hos döttrarna i våras - var de ute och åt lunch med två stliga spanjacker, betydligt äldre än döttrarna. Åtminstone en av dem verkade vara Vanessas boss. Jag tror att Felicia precis hade börjat där då. Anna skrev då något kryptiskt om "love is inte the air", fast hon uttryckte det väldigt vagt. Det behövdes dock inte någon Sherlock Holmes för att räkna ut att det var Vanessa som knullade en av männen på regelbunden basis. Något som Anna naturligtvis välsignade. Jag tror inte Felicia hade varit tillräckligt länge i Spanien för att ha hittat någon egen ännu, men med henne vet man aldrig. Hon kanske ställde upp på den som blev över? Det där kommer att leda till problem den dagen när någon av dem tröttnar. Dålig stämning på jobbet.

Anna är ju Röstskådespelerska, så hon skulle säkert klara det med glans. Frågan är väl snarare vem som vill ha Annas "tjänster"? Men nej, som folk har konstaterat. Roberta kommer inte att skilja sig. Anna är tillräckligt smart för att inte bita den hand som föder en. Men visst, tanken har funnits hos mig sedan de bestämde sig för att sälja Ankeborg. Anna flyttar till Spanien på halvtid så får Roberta bli ägd av Antonio istället. Om affären går igenom och de får huset sålt och allt går enligt plan alltså. Men det lär det ju inte göra. Så olan B är väl då att köpa en billigare lägenhet och då blir det väl i Arlanda, en pittoresk liten förort strax utanför Märsta. Anna flyger hem en gång i månaden för att fixa håret och tillaga 31 nya lunchlådor till "pojkarna". Och så flyger hon ner igen. Ända till den dagen då hennes döttrar säger ifrån att "nog är nog" och vill leva sina egna liv? Kanske?
😄😂🤣 Hon som röstskådespelareska kunde ju göra succe' inom telefonförsäljning. Tänk att bli uppringd av Mickey Mouse som vill kränga grejer och som låter som en arg Kalle Anka om man säger "Nej, tack!" men "belönar" med att sjunga som en Disneyprinsessa . Själv föredrar jag dock en arg Kalle framför d-sessornas ylanden. Men som skicklig försäljerska kan hon säkert genomskåda och hota"Om du inte köper så sjunger jag!".
Citera
2026-07-22, 10:19
Medlem
Coolvid19s avatar
Citat:

Första gången jag ser ett gäddhäng som hänger över armbågarna. Imponerande äckligt.
Citera
2026-07-22, 10:48
Medlem
Pripps0.0s avatar
Citat:

Är kamerorna till för att Anna ska kunna hålla koll på döttrarna när hon är hemma i Sverige?
Citera
2026-07-22, 11:05
Medlem
WhiteNightFlights avatar
Citat:

Detta är sjukt på så många sätt och vis.
Hur får man konkava armbågar? Vilken jävla späcksäck hon är.
Citera
2026-07-22, 11:46
Medlem
Tuttlutts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pripps0.0
Är kamerorna till för att Anna ska kunna hålla koll på döttrarna när hon är hemma i Sverige?

Det är screenshots från Tiktok.
Sök upp denna profil så kan du se det live 😁
https://postimg.cc/KR4L3HVF
Citera
2026-07-22, 12:03
Medlem
Pripps0.0s avatar
Citat:
Det är screenshots från Tiktok.
Sök upp denna profil så kan du se det live 😁
https://postimg.cc/KR4L3HVF
Är det inte en kamera som sitter bakom Antonio på bilderna du postade innan? Är den till tiktok?
Citera
2026-07-22, 12:56
Medlem
Coolvid19s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pripps0.0
Jag tror det är sådana kameror som ingår i ett larmsystem. Min morsa har sådan och det är för att företaget ska kunna se om larmet går. Både om det skulle ha hänt något att hon ligger avsvimmad, eller om det är inbrottslarm. Men man kan naturligtvis köpa liknande kameror separat.

Att Anna skulle spionera på sina döttrar håller jag inte för otänkbart. Men det vore rätt sjukt. Vi får hoppas att det är larmsystemets kameror.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in