TookAnna hoppas väl att PW ska läsa inlägget och bli avundsjuk på ”hemmet” och allt nytt hon ska införskaffa till garderober och lådor Fortfarande, trots korset runt halsen, lika högmodig. Lika vidrig och patetisk. Finns inget skönt med detta lilla äckel
Så Anna lagar mat som terapi innan hon åker hem till Spanien ett par dar. Toffeln och Antonioprinsen kan alltså inte klara av att sno ihop nåt att äta själva?
Hon skriver också att hon skall "köpa lampor överallt" ..
Hon har inte predikat om Jesus och Gud på senare tid vad jag kan läsa mig till. Har hennes brinnande tro falnat månne?
"Måste sova liiiiite innan en fullständigt häktisk, men ROLIG dag drar igång 💪 Längtat massor efter den här sängen 🥰 "
Om den spanska sängen från IKEA (?) är så fantastisk är det väl bara att köpa en likadan till garaget i Sverige?
Anna borde ge ut en kokbok OCH en ordbok...
"Måste sova liiiiite innan en fullständigt häktisk, men ROLIG dag drar igång 💪 Längtat massor efter den här sängen 🥰 "
Om den spanska sängen från IKEA (?) är så fantastisk är det väl bara att köpa en likadan till garaget i Sverige?
Anna borde ge ut en kokbok OCH en ordbok...
Jag kan inte påstå att jag älskar Anna.
Men jag kan ändå inte sluta titta
Vänner... fiender.
Dom... dem.
Hon vet när hon gjort fel, men nån slags envis stolthet förbjuder henne att erkänna det
Hon skriver också att hon skall "köpa lampor överallt" ..
Hon har inte predikat om Jesus och Gud på senare tid vad jag kan läsa mig till. Har hennes brinnande tro falnat månne?
Nu kan hon fokusera på att bränna pengar ett tag. Gud behövs bara när det trasslar till sig.
Den där är ju skitbra. Det tog anna ett tag att förstå att hon blev trollad. SKickade då ett dubbelsvar med den nyfyunna upptäckten av uppenbar, drypande sarksam.
" 🇪🇦 Frukost! Älskar den här yoghurten med hallon 😋 avokado, grön juice & en liten kaffe 👌 "
Ja, klart hon älskar allt som har tillsatt socker. Varför inte naturell yoghurt med färska hallon? Inte lika sliskigt gott? Ingredienserna ordnade efter andel av yoghurten: pastöriserad komjölk, socker... Mums för Anna.