2026-02-05, 08:53
  #80209
Medlem
nytt på insta

https://postimg.cc/gallery/vH94kxt
Citera
2026-02-05, 09:45
  #80210
Medlem
WhiteNightFlights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av friscodricka
nytt på insta

https://postimg.cc/gallery/vH94kxt

Är tantens smyckeskrin tomt nu?
Citera
2026-02-05, 10:17
  #80211
Medlem
ZecilieChalous avatar
Citat:
Ursprungligen postat av friscodricka
nytt på insta

https://postimg.cc/gallery/vH94kxt

Köpt fika.
Anna som är så generös, givmild och snäll har inte bakat något till tanten.
Citera
2026-02-05, 10:18
  #80212
Medlem
Tuttlutts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WhiteNightFlight
Är tantens smyckeskrin tomt nu?
Filter på en gammal tant 🙄
Undrar vad hennes familj tycker om att familjen tattare kommer på besök!
Citera
2026-02-05, 10:22
  #80213
Medlem
Tuttlutts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flukterskan
Är det någon som läst eller hört om Anna haft något samröre med Epstein?
Kan hon dyka upp i dokument eller på några bilder framöver?

Tror att jag säkert kan säga hon inte skulle varit i hans smak 😁
Citera
2026-02-05, 17:04
  #80214
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Tack för formuleringen. Du skriver fantastiskt bra. Just att Anna ständigt kämpar för att "äga" historier är exakt det ord som saknats. Allt hon företer sig brukar sluta i någon slags katastrof. Som måste förklaras eftersom det alltid alltid beror på Anna och hon absolut inte vill att det ska komma fram. Då går hon hem och snidar lite på historien tills narrativet ägs av henne själv.

Den här fikusen som var hennes bästaste bästa vän för något år sedan, han som arbetade med att slåss för barns rättigheter, är han kvar i Annas stall? Jag blev aldrig riktigt klok på varför han höll på med vad han nu lyfte fram som särskilt viktigt, men Anna hakade väl på där med något ömmande fall hon som vanligt inte hade koll på. Någon unge som fått stryk och sedan dök Jockbois brorsa Krippibois dotter upp och var som av en slump alldeles särskilt ömmande och söt och Anna fick leka låtsasfarmor en hel vecka. Jag tror det är vad de unga kalla för "content".

Den som till slut ägde hela den historien blev såklart Jockiboi. Men Anna använde både skohorn och livrem så skickligt att hon efter en tid fick ta hand om kronarvingen själv, Jockibois bebis. I och med det blev hon accepterad som en i den dysfunktionella familjen.

Bögen från Smögen, eller om det var Sigtuna? blev ju anklagad för något skumt förra året. Har dock glömt vad det var. Däremot hade han en seriös advokat han anlitade för att rädda en särskilt ömmande unge som hamnat i statens trångmål. Har ingen aning om hur bra eller dålig hon är, men Anna har ju flera gånger lyft fram henne som en kvinna värd att följa och hylla. Eftersom det är hon, den äldre advokaten, som gör allt jobb. Bögen är den som lyfter problemet. Anna är den som försöker beskriva skeendet/orättvisorna de andra kämpar för. Eftersom ingen i den här tråden riktigt förstått vad som hänt och varför, mer än att det är någon unge som eventuellt tvångsomhändertagits från sin mamma och nu vill mamman ha sin unge tillbaka. Eller? Anna enda jobb är att fälla en offentlig krokodiltår för att vi alla ska veta att det är hennes historia, som hon nu äger och att hon kämpat i hela sitt liv för barns rättigheter. Bögen åker ut med badvattnet medan advokaten denna vecka är Anna nyaste bästaste bästa vän. Men nu är Mello igång och Anna kan mycket väl få ett inglasat diplom säger att hennes ABC blir invald i Hall of Fame. Och då kommer hon snart visa upp en helt annan ny artist som hon stöttat och hjälpt genom hela karriären och som när son helst får åka finlandsfärja och framföra sin hit ett par gånger. Själv skulle jag vilja åka finlandsfärja och se Anna sjunga ABC ihop med smurfarna.
Tackar ödmjukast <3 Jag har alltid gillat dina inlägg också


Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Annas gulliga svar till en som skrev
"Synd att gömma sin skönhet bakom filter bara. Du är vacker precis som du är- inga filter behövs! 😍 "

"Det som verkligen är synd är att du på riktigt TROR att jag inte tycker att jag är vacker utan Parisfiltret! Jag vet att jag är vacker hur jag än är, MEN jag gör vad jag vill 😉 Tog bilderna med Parisfiltret & jag gillar det, så jag kommer fortsätta. Du har aldrig skrivit & berömt mig för någon av alla de tusentals bilder jag laddat upp här genom ett decennium UTAN nått litet filter / men du var så tvungen att uttrycka dig så här & du är en vuxen kvinna… Jag är innerligt trött på pekfingrar som dina. Det är inte av intresse vad du tycker, helt ärligt ☺️ Det är så bottenlöst småsint att ha fokuset där. När jag inte visar mig är det fel, när jag visar mig är jag ego, jag är fet på vissa bilder AI smal på andra, plastig, gammal osv osv. Lade upp en vanlig bild för inte så längesedan rakt upp & ned & flera st skrev AI !!!!!!🤖 hahahaha världen är sjuk. Var och en blir salig på sin tro & alla gör som dem vill! Det gäller även mig 😉 Kanske ska börja lägga till med en ny vana förresten, filter på precis allt, eller skaffa nån AI app som jag lägger upp exakt allt i 😄 Kan bli ett kul & otroooooligt snyggt flöde 😉 "
Här får vi se i realtid hur Anna vänder andra kinden till som en god kristen.

Har det blivit något mer svar på detta? Jag kan bara se ett inlägg om det på instanavigation. Men den visar inte alltid allt.
Citera
2026-02-05, 17:27
  #80215
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Annas gulliga svar till en som skrev
"Synd att gömma sin skönhet bakom filter bara. Du är vacker precis som du är- inga filter behövs! 😍 "

"Det som verkligen är synd är att du på riktigt TROR att jag inte tycker att jag är vacker utan Parisfiltret! Jag vet att jag är vacker hur jag än är, MEN jag gör vad jag vill 😉 Tog bilderna med Parisfiltret & jag gillar det, så jag kommer fortsätta. Du har aldrig skrivit & berömt mig för någon av alla de tusentals bilder jag laddat upp här genom ett decennium UTAN nått litet filter / men du var så tvungen att uttrycka dig så här & du är en vuxen kvinna… Jag är innerligt trött på pekfingrar som dina. Det är inte av intresse vad du tycker, helt ärligt ☺️ Det är så bottenlöst småsint att ha fokuset där. När jag inte visar mig är det fel, när jag visar mig är jag ego, jag är fet på vissa bilder AI smal på andra, plastig, gammal osv osv. Lade upp en vanlig bild för inte så längesedan rakt upp & ned & flera st skrev AI !!!!!!🤖 hahahaha världen är sjuk. Var och en blir salig på sin tro & alla gör som dem vill! Det gäller även mig 😉 Kanske ska börja lägga till med en ny vana förresten, filter på precis allt, eller skaffa nån AI app som jag lägger upp exakt allt i 😄 Kan bli ett kul & otroooooligt snyggt flöde 😉 "


Vet inte om det är imponerande eller sorgligt eller både och att ta sådan tid och energi till att besvara ett ( 1 ) inlägg på sin Instagram.

Haha
Citera
2026-02-05, 21:42
  #80216
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tuttlutt
Tror att jag säkert kan säga hon inte skulle varit i hans smak 😁
Hon är för fet och för gammal för Epstein 🤣‼️Vem vill ligga med en valross liksom😵...risk för kvävning....
Citera
2026-02-06, 10:54
  #80217
Medlem
osnutens avatar
https://postimg.cc/8FN86ZX6

Anna körde ju bästisen Kin till Arlanda häromdagen.
Gångstråket mellan terminalen och parkeringen. Stoppförbud och övergångsställe? Anna är ju världens bästa kompis, och stannar förstås tvärs över.

Anna skulle ju bara släppa av Kin, fota lite grann, kindpussas några gånger och bedyra att de måste ses oftare!

Fotgängare med resväskor kunde enkelt gå runt Annas bil och över trottoarkanten ❤️
Citera
2026-02-06, 14:38
  #80218
Medlem
TPLs avatar
"Jaaaaa! Leverans påväg 🚚 ( äntligen ) så JAG måste vara på plats. Jag vet, det är ett jobbigt jobb men NÅN måste göra det 😅 Så det landar på mig🤭 "

✈️🇪🇦

#påväg

https://cdn.storynavigation.com/?aHR0cHM6Ly9zY29udGVudC1kdWI0LTEuY2RuaW5zdGFncmFtL mNvbS92L3Q1MS43MTg3OC0xNS82Mjc5NTYyNzRfMTIyOTE1MTA 1MTk1MTYxN182ODQ1NzgzODI4MzEyNTUxNDI3X24uanBnP3N0c D1kc3QtanBnX2UxNV90dDYmX25jX2NhdD0xMDgmaWdfY2FjaGV fa2V5PU16Z3lOVGcyTmpNME16VXhPRFE0T1RNd013JTNEJTNEL jMtY2NiNy01JmNjYj03LTUmX25jX3NpZD01OGNkYWQmZWZnPWV 5SjJaVzVqYjJSbFgzUmhaeUk2SW5od2FXUnpMalkwTUhneE1UT TJMbk5rY2k1RE15SjkmX25jX29oYz1KMURSa2pGTUFHMFE3a05 2d0VjNENLdSZfbmNfb2M9QWRuVGNyWUtNRC0tQzRRQXpPSFlfS HVZQTNUODg2WUcwWXZCR3lkYU42SE02M3VydUhQdXkyNzc4STV LYXZaeW9jdyZfbmNfYWQ9ei1tJl9uY19jaWQ9MCZfbmNfenQ9M jMmX25jX2h0PXNjb250ZW50LWR1YjQtMS5jZG5pbnN0YWdyYW0 uY29tJl9uY19naWQ9RHdlc1lJbFA4cFhMSndJZHdFVUtBdyZva D0wMF9BZnNpNFl0TGh4Ukpib3hTVW1aWDItMU5tRFEtSkw2ZU5 QVF9vYWRFTXJuMHFBJm9lPTY5OEFGNDI4
Citera
2026-02-07, 08:46
  #80219
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Roggaluktargris
Vet inte om det är imponerande eller sorgligt eller både och att ta sådan tid och energi till att besvara ett ( 1 ) inlägg på sin Instagram.

Haha

en till

https://postimg.cc/s1BbZxC6
Citera
2026-02-07, 11:44
  #80220
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av friscodricka
en till

https://postimg.cc/s1BbZxC6
Ilskan ligger där och pyr hela tiden
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in