https://postimg.cc/8FN86ZX6
Anna körde ju bästisen Kin till Arlanda häromdagen.
Gångstråket mellan terminalen och parkeringen. Stoppförbud och övergångsställe? Anna är ju världens bästa kompis, och stannar förstås tvärs över.
Anna skulle ju bara släppa av Kin, fota lite grann, kindpussas några gånger och bedyra att de måste ses oftare!
Fotgängare med resväskor kunde enkelt gå runt Annas bil och över trottoarkanten ❤️