2023-09-14, 11:32
Medlem
Kollade just hennes story.
Jättegulligt rådjur ❤️ Men tappade hakan när jag såg gräsmattan och slänten 😳
Hur svårt kan det vara att klippa gräs när man har all tid i världen?
Min sambo skulle ha blivit skogstokig om han försörjde mig medan jag spenderade dagarna med att fota kaffekoppar utan att ENS KUNNA KLIPPA GRÄSET!! 😂
Dessutom är gräsmattan typ en tiondel av tomten, resterande är ju ett trädäck😅
Citera
2023-09-14, 12:38
Medlem
TPLs avatar
Anna odlar tistlar ser jag. Och låter gräset växa så djuren har att äta. Hoppas det kommer dit brunstiga älgartjurar också som gör upp på altaaaanen. ☕
Citera
2023-09-14, 14:06
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Anna odlar tistlar ser jag. Och låter gräset växa så djuren har att äta. Hoppas det kommer dit brunstiga älgartjurar också som gör upp på altaaaanen. ☕
Blir nog bra miljö för fästing och kanske orm. Man kan ju undra varför dom bor i ett hus med tomt så avsides.
Citera
2023-09-14, 14:19
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Blir nog bra miljö för fästing och kanske orm. Man kan ju undra varför dom bor i ett hus med tomt så avsides.
Tror familjen var extremt störande på Pomonagatan - gapande, skrikande, hög musik och smällande i dörrar. Sonen berättade att där dom bor nu "kan man spela hur högt man vill" och trodde att det inte skulle höras till grannarna... Om man har fönstren öppna hörs det otroligt bra.
Inte ens våra stängda, nya 3-glasfönster stänger ute ljudet när våra grannar 200-400 meter bort har fest.
Annas tomt är en skamfläck för området och den första man ser när man kör in i området.
Citera
2023-09-15, 23:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NY2020
Och anger allt i klockslag.
”Grät i tre timmar! TRE timmar!”

Jo men varför tror du att den tjejligan och [b]Martin Björk [/i]tänker på Anna i ett Ibiza inlägg ?
Låter sjukt långsökt .
Senast redigerad av Tezz-l 2023-09-15 kl. 23:24.
Citera
2023-09-15, 23:51
Medlem
osnutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NY2020
Kollade just hennes story.
Jättegulligt rådjur ❤️ Men tappade hakan när jag såg gräsmattan och slänten 😳
Hur svårt kan det vara att klippa gräs när man har all tid i världen?
Min sambo skulle ha blivit skogstokig om han försörjde mig medan jag spenderade dagarna med att fota kaffekoppar utan att ENS KUNNA KLIPPA GRÄSET!! 😂
Dessutom är gräsmattan typ en tiondel av tomten, resterande är ju ett trädäck😅
Anna tar gärna en promenad, men bakom gräsklipparen vore det ju ett jobb! 😬
Förut trodde jag allt snack om att bädda rent, städa, bla bla bla, var nånting hon sa för att Roberto skulle tro hon gjorde nånting på dagarna.
Nu tror jag han gett upp allt hopp. Men hon har ju blivit frälst, så allt löser sig nog 🙏✝️💅🏾
Spanienresa snart?
Citera
2023-09-16, 14:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av osnuten
Anna tar gärna en promenad, men bakom gräsklipparen vore det ju ett jobb! 😬
Förut trodde jag allt snack om att bädda rent, städa, bla bla bla, var nånting hon sa för att Roberto skulle tro hon gjorde nånting på dagarna.
Nu tror jag han gett upp allt hopp. Men hon har ju blivit frälst, så allt löser sig nog 🙏✝️💅🏾
Spanienresa snart?
Blir säkert en tripp till Spanien men nu är hon väl på E-types bröllop?
Citera
2023-09-16, 15:16
Avstängd
Rimberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tatoomike
Blir säkert en tripp till Spanien men nu är hon väl på E-types bröllop?
Det var väl längesedan Retardo gett upp allt hopp, det ser man ju på honom, där han sitter svettig på pendeltåget och ser med trängtande ögon på andra män...
Anna verkar regelbundet ge honom mat på bordet och ett nyp då och då, det verkar vara huvudsaken för honom och han har för länge sedan slutat att drömma om ett bättre liv...

Har svårt att tro att Anna kommer att släppas in på E-Types bröllop, då hon har en vana att sabba andras bröllop.

https://www.aftonbladet.se/nojesblad...javla-flodhast
Senast redigerad av Rimbert 2023-09-16 kl. 15:26.
Citera
2023-09-17, 04:21
Medlem
Gigant_Supermans avatar
Tror ett av ABC-alternativen hon lät sina fans välja så var nog ett av uppdragen att representera 80-talet på kungens 50-årsfirande. Ledin var där. Uggla var där.
Citera
2023-09-17, 12:08
Medlem
Mune Sangss avatar
Var hon i Vadstena på kändisbröloppet ?
Citera
2023-09-17, 12:13
Medlem
Uranoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mune Sangs
Var hon i Vadstena på kändisbröloppet ?

In her dreams, maby
Citera
2023-09-18, 08:09
Citat:
Ursprungligen postat av Uranos
In her dreams, maby
Ja..bara i drömmen.
Hon var inte bjuden (oavsett vad hon nu må hitta på om hon får frågan) Finns ingen orsak eftersom varken Melinda eller Martin känner eller umgås med henne.
Men nog hade hon önskat att få gå och frottera sig med alla...kan inte låta bli att undra om hon körde samma knep som när Runar o Carola gifte sig?

Btw....håller inte hela Book- kulten på att sakta dö ut? Hon är ju faktiskt inte så intressant längre
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in