Citat:
Det är förmodligen, bröderna Ingrosso/Perellis mamma Carmina.
Anna hälsade på henne och mannen när han levde då och då, fråga inte varför.
Men här är hon ju faktiska med Nicola (Carminas son) och hälsar på, ser ut att vara ett äldreboende.
Men damen har det ansikts/ögon uttryck som många dementa har, därav kanske förvirringen/rädslan i hennes ögon/ansikte?
Håller oavsett med om att det är ytterst integritetskränkande att lägga ut bild på damen i fråga!
Anna hälsade på henne och mannen när han levde då och då, fråga inte varför.
Men här är hon ju faktiska med Nicola (Carminas son) och hälsar på, ser ut att vara ett äldreboende.
Men damen har det ansikts/ögon uttryck som många dementa har, därav kanske förvirringen/rädslan i hennes ögon/ansikte?
Håller oavsett med om att det är ytterst integritetskränkande att lägga ut bild på damen i fråga!
Citat:
Vill bara tillägga att det var många många bilder i originalinlägget, inte bara den enda
Det är Emilio Ingrosso och Nicola Perrellis mamma. Hon är farmor till Benjamin Bianca , Oliver och två av Charlotte Perrellis barn. Någon av dem borde anmäla Anna Book. Hur kan man lägga upp en bild på en gammal dement person som inte kan försvara sig? Det är fruktansvärt.

Citat:
Haha, älskar när hon använder tio adjektiv i rad för att beskriva sig själv. Det gjorde hon nästan dagligen förr
Nu har Anna gjort ett inlägg igen där hon radar upp alla sina "kvaliteter":
"Men jag är också så mycket mer, kärleksfull,omtänksam,generös,tålmodig, förlåtande,förstående,modig,stark & jag har välvilja mot min omgivning,det har även du."
Hon fattar inte heller en liten pik hon får av Kin i kommentarerna:
"Tack för mysigt dygn fina!
Så många skratt, tårar, samtal & förnuftiga beslut …
Tack, men nej tack! (oavsett jobb, pengar, relationer, dokumentärer mm mm)
Tack, Ja till L♥️I♥️V♥️E♥️T är också modigt ibland."
"Men jag är också så mycket mer, kärleksfull,omtänksam,generös,tålmodig, förlåtande,förstående,modig,stark & jag har välvilja mot min omgivning,det har även du."
Hon fattar inte heller en liten pik hon får av Kin i kommentarerna:
"Tack för mysigt dygn fina!
Så många skratt, tårar, samtal & förnuftiga beslut …
Tack, men nej tack! (oavsett jobb, pengar, relationer, dokumentärer mm mm)
Tack, Ja till L♥️I♥️V♥️E♥️T är också modigt ibland."

Idag på stories har hon sett mönster, tänkte på jesus och sen sa Silvana Imam något som fick hennes jesushjärta att spritta till
Vilket för övrigt inte ska tolkas som att du skulle vara Anna utan var bara en iakttagelse.