2023-07-21, 17:56
Medlem
osnutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
nytt på story

https://postimg.cc/gallery/FzHq4hf
Sending love to everyone who's trying their best to heal from things that they don't discuss.

Oj. Anna verkar lida i det tysta. Folk måste ju få reda på att hon lider! Finns det saker hon inte kan tala om?
Har Felicia redan åkt in i kurran? Anna kan ju inte tala om det i så fall. Hon vill ju inte att Märta78 får reda på att Felicia faktiskt sitter i fängelse!

Många föräldrar skulle säkert tänka: "Ånej, mitt barn är dömt till fängelse. Hur ska hon klara det? Hur kommer det gå? Hur kan jag stötta henne?"
Anna: "Ånej, mitt barn är dömt till fängelse. Hur kommer det se ut? Vad kommer folk säga? Hur kan jag dölja det?"
Citera
2023-07-21, 18:39
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av osnuten
Sending love to everyone who's trying their best to heal from things that they don't discuss.

Oj. Anna verkar lida i det tysta. Folk måste ju få reda på att hon lider! Finns det saker hon inte kan tala om?
Har Felicia redan åkt in i kurran? Anna kan ju inte tala om det i så fall. Hon vill ju inte att Märta78 får reda på att Felicia faktiskt sitter i fängelse!

Många föräldrar skulle säkert tänka: "Ånej, mitt barn är dömt till fängelse. Hur ska hon klara det? Hur kommer det gå? Hur kan jag stötta henne?"
Anna: "Ånej, mitt barn är dömt till fängelse. Hur kommer det se ut? Vad kommer folk säga? Hur kan jag dölja det?"
Precis. Samt Hur kommer jag må?, Hur kommer jag orka? etc.

Jag tycker Anna ska passa på att gör hemma hos-reportage hos Felicia i cellen. Nu när hon äntligen har någon riktig content till sin menlösa insta.

"Var och hälsade på fiiiinaste ärligaste Felicia i hennes nya mysiga etta i Hinseberg. Hon är såååå duktig som fixade detta kontrakt helt själv. Hon har redan blivit bästis med alla fiiina grannar. Alla blev superimponerade och sååå glada och tacksamma när jag tog med mig fika från Seven Eleven. Alla kände igen mig och blev såååå starstruck av att det var just jag som kom."
Senast redigerad av Flor-Ida 2023-07-21 kl. 18:57.
Citera
2023-07-21, 18:44
Medlem
EndastJag01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
nytt på story

https://postimg.cc/gallery/FzHq4hf
Jaha, hon försöker läka sig från det hon inte kan prata om. Kan det vara Fångarna på fortet och den hastiga avfärden?
Citera
2023-07-21, 20:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Frans berättade i den omtalade podden (Oförskämt att anta) att alla avsnitt spelades in under en och samma dag så det var inte konstigt att Anna blev full som en kastrull...
Citera
2023-07-21, 20:30
Medlem
osnutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Precis. Samt Hur kommer jag må?, Hur kommer jag orka? etc.

Jag tycker Anna ska passa på att gör hemma hos-reportage hos Felicia i cellen. Nu när hon äntligen har någon riktig content till sin menlösa insta.

"Var och hälsade på fiiiinaste ärligaste Felicia i hennes nya mysiga etta i Hinseberg. Hon är såååå duktig som fixade detta kontrakt helt själv. Hon har redan blivit bästis med alla fiiina grannar. Alla blev superimponerade och sååå glada och tacksamma när jag tog med mig fika från Seven Eleven. Alla kände igen mig och blev såååå starstruck av att det var just jag som kom."
Hahaha!
Citera
2023-07-22, 00:14
Medlem
Studsbolls avatar
Har Tunnan på något sätt försökt förklara varför hennes barn är kriminella? Är det en speciell metod av uppfostran?
Citera
2023-07-22, 00:32
Medlem
flugornass avatar
Varför skulle hon behöva göra det?
Hon har fostrat barnen efter bästa bästa förmåga och de förutsättningar hon har haft, allt blev inte bra men barnen verkar ju ha trots allt ha bra liv och förutsättningar för att gå i mammas fotspår. En skriver på sin biograf, en annan skall in på kvinno fängelse. Nja kanske inte så bra ändå.
Samt en man som kan ge henne ekonomis trygghet i ett långvarigt äktenskap, nu får man hu inte glömma bort att hon är Sigtuna ambassadör så hon kanske tar det i beaktande när hon gör offentliga uttalande.
Citera
2023-07-22, 07:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flugornas
Hon har fostrat barnen efter bästa bästa förmåga och de förutsättningar hon har haft, allt blev inte bra men barnen verkar ju ha trots allt ha bra liv och förutsättningar för att gå i mammas fotspår. En skriver på sin biograf, en annan skall in på kvinno fängelse. Nja kanske inte så bra ändå.
Samt en man som kan ge henne ekonomis trygghet i ett långvarigt äktenskap, nu får man hu inte glömma bort att hon är Sigtuna ambassadör så hon kanske tar det i beaktande när hon gör offentliga uttalande.
Det där måste du ha skrivit med viss ironi. Visst hon ha uppfostrat efter bästa förmåga, vilket är i det närmaste noll. Förutsättningar? Rätt stora som hon inte tog pga av att hon har väl egen problematik. Gå i mammas fotspår? Hoppas verkligen inte! Sigtuna ambassadör, ja det uppmanade Sigtuna Kommun ALLA att vara genom att tagga sina fina inlägg med #Sigtuna.
Anna behöver inte jobba en dag mer i sitt liv och det måste kännas rätt skönt då det mesta hon gjort de sista 25 åren har lett mer eller mindre till förnedring och misslyckanden.
Tror det är dags att hon slutar försöka knö sig in i rampljuset och att vi lämnar henne. För trots allt, börjar hon inte bli rätt ointressant?
Citera
2023-07-22, 08:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TantMoral2017
Det där måste du ha skrivit med viss ironi. Visst hon ha uppfostrat efter bästa förmåga, vilket är i det närmaste noll. Förutsättningar? Rätt stora som hon inte tog pga av att hon har väl egen problematik. Gå i mammas fotspår? Hoppas verkligen inte! Sigtuna ambassadör, ja det uppmanade Sigtuna Kommun ALLA att vara genom att tagga sina fina inlägg med #Sigtuna.
Anna behöver inte jobba en dag mer i sitt liv och det måste kännas rätt skönt då det mesta hon gjort de sista 25 åren har lett mer eller mindre till förnedring och misslyckanden.
Tror det är dags att hon slutar försöka knö sig in i rampljuset och att vi lämnar henne. För trots allt, börjar hon inte bli rätt ointressant?
Det bästa vore att hon fortsätter sitt liv anonymt och ingen nämner henne mer. Igår skrev hon att det var 14 år sedan hennes mamma dog, det är något som är totalt ointressant för alla hennes femtiotusen köpta följare. Det kan hon berätta för barnen och Retardo. Jag kollade på Lotta i veckan och där drev de med Anna igen. Anton Engström sade att Anna var inbjuden till Tilde för att berätta hur man stickar en stor offerkofta. Tv 4 var den sista kanal hon fick vara med i men efter Fångarna på fortet i juni så är det enda som återstår att driva med henne .
Citera
2023-07-22, 08:13
Medlem
MercedesDeAcostas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flugornas

Hon är SJÄLVUTNÄMND ambassadör för kommunen. Det har dock berättats att när hon gjorde det - och kanske hoppades på VIP-behandling och extra inte minst ekonomiska gratisförmåner- var det ingen i kommunledningen som visste vem hon var. Ja, hon kanske överskattade sig själv och sin betydelse en smula. Och hittills har hon inte fått ett enda uppdrag. Och tyvärr är väl hon och hennes familj inget föredöme. Det är bara här på Flashback som hon är stor - ja till och med STÖRST! - så hon kunde ju utnämna sig själv som ambassadör för Flashback...
Citera
2023-07-22, 08:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Muminflickan
Det bästa vore att hon fortsätter sitt liv anonymt och ingen nämner henne mer. Igår skrev hon att det var 14 år sedan hennes mamma dog, det är något som är totalt ointressant för alla hennes femtiotusen köpta följare. Det kan hon berätta för barnen och Retardo. Jag kollade på Lotta i veckan och där drev de med Anna igen. Anton Engström sade att Anna var inbjuden till Tilde för att berätta hur man stickar en stor offerkofta. Tv 4 var den sista kanal hon fick vara med i men efter Fångarna på fortet i juni så är det enda som återstår att driva med henne .

Oj tv4 hade aldrig släppt fram det skämtet om de hade tänkt ”använda” Anna mer… det är det slutgiltiga beviset på att hon är slut nu.
Citera
2023-07-22, 09:43
Medlem
Gabriel Knights avatar
Ligger hon i twist med tv4 för att kontraktet bröts? Måste hon betala böter osv?
Det troliga scenariot är nog att hon sa eller gjorde något som stred mot tv4:s regler.
Enligt videon så viftade hon väl runt med pilbågen mot folk och sa något att hon var lagledare. Detta kanske inte accepterades av de andra och då blev hon troligen tjurig och grät och skrek, kanske rent av hotade folk i ilskan och då fick hon åka hem.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in