2023-06-29, 11:29
Citat:
Ursprungligen postat av EndastJag01
Herregud vad ung hon är. År 2000 det är 23 år sedan, tänk att sådant finns kvar.
Ja, det är fantastiskt att dessa skatter bevarats och laddas upp för oss bokomaner...

Någonting som är skrämmande, är @nnas många "olika ansikten", hon uppträder schizofrent...
Citera
2023-06-29, 13:23
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bladguld
Men vad är detta? Lades upp på youtube för 11 år sedan.
https://youtu.be/wMqBrQJB8bk
Intressant återblick på Annas beteende. Tack för den.
Mina reflektioner är;

Anna klänger och flörtar tarvligt på varenda karl. Hon t o m pussar kocken i ansiktet två gånger på slutet. Det beteendet har hon kvar än idag. Vi känner alla igen hur hon lägger labben på karlarnas mage på varje bild.

Anna prata bebisspråk genom hela programmet. Det har hon släppt numera, och är en bitter svärande tant med kraxande whiskyröst.

Anna lägger halva budgeten på efterrätt (Markoolio lägger 0 kr). Hon påpekar också att det är VIKTIGT att äta efterrätt efter man ätit mat, "så att man blir pigg igen". Vi förstår att detta är ett av de råd hon ger som hon själv faktiskt följt genom åren.

Jag tror att kocken ger henne en pik genom att ge henne halva glasspaketet och lägga ner en sked och ber henne äta.

Markoolios tänder såg förjävliga ut. (Annas också, men inte lika synligt.)

Det var vekligen en helt annan värld. Deltagarna får en budget på 80 kr, och kommer med både kött, ost, grönsaker mm.
Senast redigerad av Flor-Ida 2023-06-29 kl. 13:28.
Citera
2023-06-29, 13:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MongoHasse
Ja, herregud så väldigt smaklöst men tveklöst vår Annas smak...

Hon har iaf snyggare bryn idag, även om dom ibland liknar eltejp. Ja. Faktiskt förvillande likt eltejp.
#nikeswoosh
Citera
2023-06-29, 13:30
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NY2020
Hon har iaf snyggare bryn idag, även om dom ibland liknar eltejp. Ja. Faktiskt förvillande likt eltejp.
#nikeswoosh
Haha, Nike skulle kunna driva en process mot henne för varumärkesintrång.
Citera
2023-06-29, 14:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Haha, Nike skulle kunna driva en process mot henne för varumärkesintrång.
Det skriver även jag på
Citera
2023-06-29, 14:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av muskligajattevader
En till tamefan 😂😂😂🤣🤣🤣🤣🤣 Finns inget filter i människan! Äcklig 🤮
En till
Citera
2023-06-29, 17:05
Medlem
MercedesDeAcostas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Ser ut som bakluckan på en epa...hon vill väl att vi ska förstå att hon medverkat i en podd? Kan likagärna vara sonens rum..

Hon vill kanske markera att hon hade annat för sig när kollegan Pernilla Wahlgren debuterade i Allsången och att många lyssnare föredrog Anna Book framför PW.

Det pratas om i korridorerna på SVT att ABC-sångerskan många gånger försökt övertyga SVT om att hon är den rätta att leda programmet med hänvisning till hur folkkär och mångsidig hon är och hur bra hon sjunger med mera medmera.

Men med tanke på PW:s formidabla braksuccé - har AB grattat henne? - lär jobbet som programledare inte bli ledigt på många många år.
Citera
2023-06-29, 17:06
Medlem
osnutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dansa0pausa
En till
Jag försökte googla, men hon verkar aldrig ha fått sommarprata?
För den som saknar Annas trygga röst finns ändå
https://sverigesradio.se/artikel/6769633
Inspelad före premiären av BL VIP. Anna är full av visdom och självinsikt!

Det som har hänt, det är ju bara att allt det här vackra, som har funnits där hela tiden - för det här är ju mitt utseende. Det var bara alldeles för mycket vaddering utanpå, så att man såg annorlunda ut. Och jag bryr mig väl inte så mycket om vad folk tycker om mitt yttre.

Hon talar även om fenomenet Anna Book, som är mer känd för att vara känd än sitt artisteri.
Hennes barn tycker mest att hon är cool, för hon går rakt på sak. Värre med Pappa.
Det är inte heller så hälsosamt att gå att släpa på en massa övervikt, men nu är hon ju kvitt den
Senast redigerad av osnuten 2023-06-29 kl. 17:54.
Citera
2023-06-29, 17:18
Medlem
osnutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MercedesDeAcosta
Hon vill kanske markera att hon hade annat för sig när kollegan Pernilla Wahlgren debuterade i Allsången och att många lyssnare föredrog Anna Book framför PW.

Det pratas om i korridorerna på SVT att ABC-sångerskan många gånger försökt övertyga SVT om att hon är den rätta att leda programmet med hänvisning till hur folkkär och mångsidig hon är och hur bra hon sjunger med mera medmera.

Men med tanke på PW:s formidabla braksuccé - har AB grattat henne? - lär jobbet som programledare inte bli ledigt på många många år.
Anna brukar ju vara en trogen tittare på allsången. Men just i år verkar hon haft annat för sig.
Hon är ju väldigt upptagen just nu, så det är väl klart att hon inte varje dag kan sitta framför TV:n
Men hon borde väl kunnat se reprisen? 🤔 Tumme upp eller ner för PW?
Citera
2023-06-29, 18:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av osnuten
Jag försökte googla, men hon verkar aldrig ha fått sommarprata?
För den som saknar Annas trygga röst finns ändå
https://sverigesradio.se/artikel/6769633
Inspelad före premiären av BL VIP. Anna är full av visdom och självinsikt!

Det som har hänt, det är ju bara att allt det här vackra, som har funnits där hela tiden - för det här är ju mitt utseende. Det var bara alldeles för mycket vaddering utanpå, så att man såg annorlunda ut. Och jag bryr mig väl inte så mycket om vad folk tycker om mitt yttre.

Hon talar även om fenomenet Anna Book, som är mer känd för att vara känd än sitt artisteri.
Hennes barn tycker mest att hon är cool, för hon går rakt på sak. Värre med Pappa.
Det är inte heller så hälsosamt att gå att släpa på en massa övervikt, men nu är hon ju kvitt den

Anna har iom BLVIP visat att hon bara är lat som inte klarade av att hålla vikten. Hon fick ju exakt alla verktyg med sig därifrån.
Det funkade med kokta ägg, smoothies, sallad, träning och långpromenader, allt enligt henne själv.
Meeeen det blev för jobbigt 😬😄
Hon orkar inte meeed allas vikthets och alla frågor hon får, för hon har aldrig mått bättre eller varit lyckligare än just nu -Juni 2023.
Hon kan vara Sveriges vassaste på att tala emot sig själv ✊🏆🥇
Citera
2023-06-29, 19:42
Medlem
osnutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NY2020
Anna har iom BLVIP visat att hon bara är lat som inte klarade av att hålla vikten. Hon fick ju exakt alla verktyg med sig därifrån.
Det funkade med kokta ägg, smoothies, sallad, träning och långpromenader, allt enligt henne själv.
Meeeen det blev för jobbigt 😬😄
Hon orkar inte meeed allas vikthets och alla frågor hon får, för hon har aldrig mått bättre eller varit lyckligare än just nu -Juni 2023.
Hon kan vara Sveriges vassaste på att tala emot sig själv ✊🏆🥇
Anna är fantastisk! Hon försökte ju köra några långpromenader i vintras. Funkade inte. En del av problemet bottnar nog i att hon är så duktig på att laga god mat. Vart hon än vänder sig i huset står det alltid en oemotståndlig tapas och väntar
Citera
2023-06-30, 09:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av osnuten
Anna är fantastisk! Hon försökte ju köra några långpromenader i vintras. Funkade inte. En del av problemet bottnar nog i att hon är så duktig på att laga god mat. Vart hon än vänder sig i huset står det alltid en oemotståndlig tapas och väntar
Jag tycker det är uppenbart att Anna har ett matmissbruk och förnekelse (äter som en sparv, ”de andra tog pommes men inte jag”, äter mest fisk och grönsaker, en ”liten” fika o s v) är en stor del av det. När de flyttade ut på landet och sen bara hade en bil så tänkte jag att det kanske kunde vara bra att affärerna inte var lika lättillgängliga för henne som innan, men det tycks inte ha hjälpt. Hon verkar ju ha stor tillgång till bilen och tycks handla ofta, jag kan tänka mig att hon också garderar genom att alltid ha mycket hemma ”om utifall att” och om det är slut så bakar hon nåt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in