2022-02-14, 19:19
Hon har ju blockat både mig och mina tre alter egos... men är det någon som sett henne kommentera My på länge? jag har kollat Mys blogg och ser inget där.

Är det trassel dem emellan?
Citera
2022-02-14, 20:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Coolvid19
Nej, det gör de inte. Det är antagligen köpta följare, ryska robotar. Men de ligger väl kvar när de väl registrerats?

Man brukar räkna med en 3-4 procents gensvar (likes) från en dedikerad följarksara. Så om han har tio likes har hon alltså 3-400 följare. Det känns rimligt. Av dessa är det kanske en procent som skriver något.

När det kommer till att betala för något, efter en riktad reklamkampanj till sina följare, är det ännu färre. 3-4 promille som betalar. Så om man till exempel lagar mat och det är två tre som betalar har man alltså 3-400 följare. I Annas fall en skara som regelbundet minskar. För att tjäna en tia på Spotify krävs 229 lyssningar.

Anna har för att vara så villig att blocka personer har ju överflöd av följare med noll inlägg och noll följare men det kanske är vanligt förekommande? Däremot det ökande antalet ”följare” som är rena sexkontakter/porr med hänvisning till hemsidor är det väl ingen som vill ha på sitt Instagram?
Citera
2022-02-14, 20:33
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Denno
Nu börjar jag bli orolig. Inget inlägg alls om att rätt bidrag vann i lördags. Inget om att hon visste att den och den skulle vinna. Vad händer!
Ja detta är mycket märkligt! Inte ens en ynka instastory har hon lagt upp. Snart ser man väl ett par grisar som flyger.
Citera
2022-02-14, 20:36
Medlem
DoktorNos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fruOl
Hon har ju blockat både mig och mina tre alter egos... men är det någon som sett henne kommentera My på länge? jag har kollat Mys blogg och ser inget där.

Är man blockad av Anna kan man inte se hennes aktivitet på andra personers konton. Jag kan inte det i alla fall.
Citera
2022-02-14, 20:51
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DoktorNo
Är man blockad av Anna kan man inte se hennes aktivitet på andra personers konton. Jag kan inte det i alla fall.
Jag är inte blockat, senaste inlägget var den 7 februari.
Citera
2022-02-14, 20:56
Citat:
Ursprungligen postat av DoktorNo
Jag vet. Det är därför jag frågade om nån sett nånting tex på Mys konto el blogg
Citera
2022-02-14, 20:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fruOl

På instagram hittade jag detta:

Senast Anna gillade en bild My la upp var 31/1 och även en kommentar där.
Innan dess gillade hon en bild 12/1.
10/1 skrev My en text om L, om att dom blev lämnade när han var 17 veckor, hur kämpigt det varit osv osv. Booken kommenterade och körde på med emojis "❤💪🏼🔥🙏🏼🥰 text ❤❤❤❤❤ text ❤❤❤"

Kollade igenom lite snabbt, så kan ha missat något.
Senast redigerad av Plantis789 2022-02-14 kl. 21:02.
Citera
2022-02-14, 21:33
Medlem
MadameDuBarys avatar
Nu har MMS redovisat tittarsiffrorna för "Secret song Sverige", där Märstas egen näktergal Anna Book överraskade komikern och programledaren Keyyo, som ju sedan länge - enligt egen utsago - är ett stort fan av ABC-sångerskan.

Cirka 713 000 personer såg på programmet. Det var därmed TV4:s åttonde mest sedda program denna vecka.

Tittarnas intresse för programmet hade dock - trots att AB:s medverkan läckt ut - sjunkit betydligt. Det första "Secret song Sverige" veckan dessförinnan hade lockat cirka 824 000 tittare och var då TV4:s tredje mest sedda program. Tittarraset bör bekymra TV4:s ledning

Det var Youtube-komikern Hampus Hedström som på detta sätt ville överraska och hylla sin goda vän Keyyo med Anna Book, som sjöng ledmotivet ur Vänner ”I’ll be there for you” och mello-hiten "Samba Sombero" . Keyyo strålade och grät av lycka över att få bli hyllad av sin stooooora IDOL.

Elaka tungor har hävdat att Keyyo och Hampus i själva verket drev med AB, men det tror vi då rakt inte på. Keyyos förtjusning över den storslagna hyllningen såg ut att vara spontan och äkta och gick inte att ta miste på.
Senast redigerad av MadameDuBary 2022-02-14 kl. 22:01.
Citera
2022-02-14, 22:09
Medlem
osnutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MadameDuBary
Nu har MMS redovisat tittarsiffrorna för "Secret song Sverige", där Märstas egen näktergal Anna Book överraskade komikern och programledaren Keyyo, som ju sedan länge - enligt egen utsago - är ett stort fan av ABC-sångerskan.

Cirka 713 000 personer såg på programmet. Det var därmed TV4:s åttone mest sedda program denna vecka.

Tittarnas intresse för programmet hade dock - trots att AB:s medverkan läckt ut - sjunkit betydligt. Det första "Secret song Sverige" veckan dessförinnan hade lockat cirka 824 000 tittare och var då TV4:s tredje mest sedda program. Tittarraset bör bekymra TV4:s ledning

Det var Youtube-komikern Hampus Hedström som på detta sätt ville överraska och hylla sin goda vän Keyyo med Anna Book, som sjöng ledmotivet ur Vänner ”I’ll be there for you” och mello-hiten "Samba Sombero" . Keyyo strålade och grät av lycka över att få bli hyllad av sin stooooora IDOL.

Elaka tungor har hävdat att Keyyo och Hampus i själva verket drev med AB, men det tror vi då rakt inte på. Keyyos förtjusning över den storslagna hyllningen såg ut att vara spontan och äkta och gick inte att ta miste på.
Ajajaj. Då kan det ju vara TV4 hon är arg på också! Hon hade kanske rutinerat förhandlat fram ett guldkantat kontrakt, med ersättning beroende av tittarsiffror. Nu landade lönen på 713:- 😡

Men det troliga är väl att My är den som utlöst sammanbrottet?
Var det i en video hon uttryckte sig okänsligt om sambandet mellan matintag och viktökning?
Senast redigerad av osnuten 2022-02-14 kl. 22:12.
Citera
2022-02-14, 22:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Coolvid19
Nej, det gör de inte. Det är antagligen köpta följare, ryska robotar. Men de ligger väl kvar när de väl registrerats?

Man brukar räkna med en 3-4 procents gensvar (likes) från en dedikerad följarksara. Så om han har tio likes har hon alltså 3-400 följare. Det känns rimligt. Av dessa är det kanske en procent som skriver något.

När det kommer till att betala för något, efter en riktad reklamkampanj till sina följare, är det ännu färre. 3-4 promille som betalar. Så om man till exempel lagar mat och det är två tre som betalar har man alltså 3-400 följare. I Annas fall en skara som regelbundet minskar. För att tjäna en tia på Spotify krävs 229 lyssningar.
Är hon influencer? På riktigt alltså. Hur många följare ska man ha för att kalla sig influencer? För det är väl isf en inkomst?
Jag har riktigt dåligt koll på det här med influencer -lol-
Citera
2022-02-14, 22:28
Medlem
MadameDuBarys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av osnuten
Ajajaj. Då kan det ju vara TV4 hon är arg på också! Hon hade kanske rutinerat förhandlat fram ett guldkantat kontrakt, med ersättning beroende av tittarsiffror. Nu landade lönen på 713:- 😡

Men det troliga är väl att My är den som utlöst sammanbrottet?
Var det i en video hon uttryckte sig okänsligt om sambandet mellan matintag och viktökning?

Menar du att hon bara fick drygt 700 pix för sin medverkan? Kan det verkligen stämma? Hon borde skaffa sig en manager som kan förhandla upp hennes gage. Kanske Alexander Erwik vill ta på sig uppdraget igen ?
Citera
2022-02-14, 22:41
Medlem
osnutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MadameDuBary
Menar du att hon bara fick drygt 700 pix för sin medverkan? Kan det verkligen stämma? Hon borde skaffa sig en manager som kan förhandla upp hennes gage. Kanske Alexander Erwik vill ta på sig uppdraget igen ?
Hon borde kanske kräla i stoftet och fråga honom. Men vilken manager skulle kunna dra slipstenen bättre än Anna? Synd att slösa procent när man kan göra det så bra själv!
Märstas egen näktergal 😂 har ju lärt sig allt hon behöver i livets hårda skola.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in