2022-02-07, 12:40
Citat:
Ursprungligen postat av Branogbitter
Vet inte, det var en bild på henne i stoppa pressarna men kan ju varit en äldre bild. Men tycker det ser ut som hon har väldigt mycket hår även på screenshotsen här ovan?
Nej, det är hennes tejpade hår som hon fixar varannan vecka, isch...kanske nån tejp som släppt lite bara. Hon duschar ju hela kroppen och tvättar hela håret, hon blir så crazy ibland att hon måste sittdansa och slänga med girlisarna och headbanga, trots att hon låg nerbäddad häromdagen, snöt ut halva hjärnan, sket ner sig, bokstavligen mellan sina vita lakan och mådde så dåligt, dessutom gjorde hon illa ryggen när hela huset skulle städas, så hon fick så ont så hon knappt kom upp i sängen, för att dagen efter bli en strong fakking bitch och rocka järnet, gå ut barfota på betongen och må så jävla bra.. snart går hon på knäna igen..
Citera
2022-02-07, 12:44
Medlem
Branogbitters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Nej, det är hennes tejpade hår som hon fixar varannan vecka, isch...kanske nån tejp som släppt lite bara. Hon duschar ju hela kroppen och tvättar hela håret, hon blir så crazy ibland att hon måste sittdansa och slänga med girlisarna och headbanga, trots att hon låg nerbäddad häromdagen, snöt ut halva hjärnan, sket ner sig, bokstavligen mellan sina vita lakan och mådde så dåligt, dessutom gjorde hon illa ryggen när hela huset skulle städas, så hon fick så ont så hon knappt kom upp i sängen, för att dagen efter bli en strong fakking bitch och rocka järnet, gå ut barfota på betongen och må så jävla bra.. snart går hon på knäna igen..
Hahaha ok!😆 men bilden på stoppa pressarna (där det står om henne och Hollywood-Gunilla) har Anna definitivt peruk. Jag har jobbat med peruker samt burit peruk själv pga sjukdom så jag kan se det. Men som sagt, kan ju vara en annan bild
Citera
2022-02-07, 12:50
Citat:
Hahaha ok!😆 men bilden på stoppa pressarna (där det står om henne och Hollywood-Gunilla) har Anna definitivt peruk. Jag har jobbat med peruker samt burit peruk själv pga sjukdom så jag kan se det. Men som sagt, kan ju vara en annan bild
Jag har ingen aning. Du har nog rätt.
Hon fick frågan om hon hade löshår i en lajv, varpå hon snedtände och slet i håret och undrade om det såg ut som det?! Nej det är mitt hår, jag har bara extensions i det, men det är mitt hår och jag har min naturliga hårfärg, jag färgar bara det som är vid rötterna, det andra är min naturliga färg.....
Citera
2022-02-07, 13:52
Medlem
nickomyras avatar
Citat:

Den bilden är från genrepet på mello när hon hade peruk . Men jag har sett henne med liknande för ett par år sedan . Det är lixom för blankt och kompakt.
https://stoppapressarna.se/node/2639...box=1644176054
– Säg till om du vill prata privat. Jag förstår dig till 100% finns så mycket. Och det som skrivits om dig är under all kritik, det förstår vilken normalbegåvad människa som helst. Jag har inte kvar ditt nr för att jag har ny mobil, men skriv ett privat DM om du vill höras på telefon, skriver Anna Book på Hollywoodfruns Instagram.–Och även om det ter sig som en lite udda kombo att Anna Book ska coacha Gunilla Persson mentalt så är det inte så dumt. ”ABC”-stjärnan har ju själv varit indragen i konflikter och bråk genom åren'
Senast redigerad av nickomyra 2022-02-07 kl. 14:04.
Citera
2022-02-07, 18:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Den som inte är blockad kan se kvällsliven på hennes insta.
Men om jag inte missat nån funktion så kan man inte se folks kommentarer under liven då?
Nej, på IG-lives som är sparade kan du inte se kommentarerna som gjordes under liven. YT har den funktionen dock, man kan välja återuppspelning av chatten.
Citera
2022-02-07, 18:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
men det är mitt hår och jag har min naturliga hårfärg, jag färgar bara det som är vid rötterna, det andra är min naturliga färg.....

"Färgar bara rötterna men det andra längre ut är min naturliga hårfärg"

Växer Annas hår bak-o-fram, upp-å-ned?
Citera
2022-02-07, 18:23
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sejfu
"Färgar bara rötterna men det andra längre ut är min naturliga hårfärg"

Växer Annas hår bak-o-fram, upp-å-ned?
Anna kommer aldrig att förstå det där mysteriet. Jean-Pierre Barda försökte förklara för henne men det gick in genom ena örat och ut genom det andra.
Citera
2022-02-07, 18:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Anna kommer aldrig att förstå det där mysteriet. Jean-Pierre Barda försökte förklara för henne men det gick in genom ena örat och ut genom det andra.
Jag trodde inte att man kan vara så korkad att man tror att håret bara blir grått vid rötterna.
Citera
2022-02-07, 19:15
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Muminflickan
Jag trodde inte att man kan vara så korkad att man tror att håret bara blir grått vid rötterna.
Nej, Anna är den första och enda vuxna jag träffat på som inte förstår en så enkel sak.
Hon visar hur viktigt det är med grundskoleutbildning.
Citera
2022-02-07, 19:31
Medlem
exceptionals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Muminflickan
Men inte blir det bara grått vid topparna? Är du så korkad?
Citera
2022-02-07, 20:04
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av exceptional
Anna är korkad för att hon tycker det är konstigt att det bara är i hårbottnen det blir grått.
Förstår du nu?
Citera
2022-02-07, 20:13
Medlem
GastonLeMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av exceptional

Nu slutar du förvilla Fru StolleBook!
Hon skulle aldrig läsa här och rätta sin story i efterhand.

Hon har varit på så många KÄNDIS-efterfester, så hon vet att fimparna hamnar överst i askkoppen, askan underst!
Så det BLIR bara grått i botten.
Capice, på ren Span🇪🇸Ka!!!🖕🏻
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in