Flashback bygger pepparkakshus!
2022-02-04, 17:32
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jonsson99
Vassegod! Glöm inte hörlurarna. Hon uppfann dessutom ett nytt ord - enmansmonolog. 🙄
Enmansdialog tycker jag lät ännu sämre.
Monologer rör bara 1 person, vid dialog är det minst 2 personer så det är skickligt av henne att ha en dialog med sig själv.
Citera
2022-02-04, 17:32
Medlem
osnutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Flatulens?
Vet inte om jag vill höra men nyfikenheten tar över. 🙈

Edit: Lät som en liten brakare. Hon pratade samtidigt så rap eller uppstötningar tror jag inte ett 💩 på.
Nu vet vi varför de har ett extra element i sovrummet. Roberto envisas att sova med öppet fönster, stackarn 😳
Citera
2022-02-04, 17:44
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jonsson99
Ja du har rätt, det lät helt klart som en brakare.
Var det inte en mus-fis ? Men det brukar inte komma av sig själv så att säga ..
Citera
2022-02-04, 17:45
Medlem
flugornass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ugglan8
Vilka hemska människor är ni som år efter år sitter o skriver massa elakt om Anna ???😡.Ge er !!!
Det här är ju det roligaste som finns, startar dagen med frukost och läsa om Took familjens alla bravader.
Det konstiga är jag kan inte låta bli, är väl någon typ av Bookomani, vård för det finns väl inte?
Citera
2022-02-04, 17:47
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Vilka hemska människor är ni som år efter år sitter o skriver massa elakt om Anna ???😡.Ge er !!!
Massa elakt? Ge exempel på vad som är elakt. Det räcker med 3 saker.
#motherfucker
Citera
2022-02-04, 18:04
Medlem
MadameDuBarys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TantMoral2017
Känslan av att ha gjort ett framträdande och ingen vill prata om det, ja den känslan måste vara som när man blivit för full på fest. Man vet inte riktigt vad som hände, ingen säger nåt men nånstans känns det så fel, så fel, att man aldrig mer vill dricka.

Inte förrän nästa fredag...😉😅😅

Självklart har hennes superprofessionella framträdande satt djupa spår i nöjesbranschen - inte minst efter alla skriverier i medierna om henne efteråt. "Revival" är bara förnamnet! - hennes mello-hit "Det finns en morgondag" har fått förnyad aktualitet, kanske rent utav i en "så-mycket-bättre"-version.

Ingen skulle bli förvånad om landets nöjesarrangörer just nu tookringer hem till AB med böner om att få städsla henne. Men AB ligger nog lågt tills vidare om detta - vad stort sker, det sker tyst, som Erik Gustaf Geijer en gång diktade - och det är väl allom bekant att tomma tunnor skramlar mest!
Citera
2022-02-04, 18:09
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Väldigt nyfiken på vad av det som skrivs i tråden som är elakt. Varsågod att ge exempel.
Citera
2022-02-04, 18:09
Medlem
osnutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MadameDuBary
tomma tunnor skramlar mest!
Är det ett ordspråk? Låter för bra för att vara sant, men kanske inte? 🙂
Citera
2022-02-04, 18:15
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av osnuten
Är det ett ordspråk? Låter för bra för att vara sant, men kanske inte? 🙂
Jodå, det är sant.
"Den som har minst innehåll att bidra är mest högljudd eller pratar mest."

Edit: Får rätta mig själv när det gäller min kommentar om liven. Anna sa att hon inte skulle ropa hej "förrns jag är över bron" när det gällde influensan och eventuell försämring. Det heter "över bäcken" Anna. Kom ihåg det.
Senast redigerad av TPL 2022-02-04 kl. 18:21. Anledning: Tillägg.
Citera
2022-02-04, 18:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Piluta
Sitter här och funderar på hur hennes show klädsgarderob ser ut, för är man artist så får man dra av såna fördyrade kostnader. Som nu i söndags hade hon den vita kavajen i sitt uppträdande och den har figurerat både i intervjuer och fester och även Felicia använder den.. även den vita halskragen med sin fina rosett som hon byter färg på så det passar in med det hon har på sig..
Deta är bara två grejer av många andra och det är helt ok med återanvända favorit kläder .. MEN jag tycker om man blir inbjuden till tv Show och ska uppträda då fixar man till det lite, framförallt när man är hungrig på att få uppträda och visa "nu jävlar ska ni få se vem jag är" nä då tar man dom svarta byxorna och den vita kavajen... 😶
Spanxen, spanxen! Inte de svarta byxorna…….spanxen
Citera
2022-02-04, 18:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flugornas
Det här är ju det roligaste som finns, startar dagen med frukost och läsa om Took familjens alla bravader.
Det konstiga är jag kan inte låta bli, är väl någon typ av Bookomani, vård för det finns väl inte?
Du måste också vara hemsk som läser och tar del av det senaste om Tooket
Citera
2022-02-04, 18:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Förstår inte hur Anna över huvud taget kunde bli smittad av influensa. Hon som använder munskydd till och med när hon är ensam i bilen (för att inte imma ner vindrutan...) och följt alla regler och rekommendationer.
Hon måste ha haft extrem otur. Jag har haft tur (eller vett att skydda mig?) för jag minns inte ens när jag var förkyld senast. 5-10 år sen tror jag.
Min handhygien är många snäpp bättre än Annas och mina naglar har inget grått klägg eller trasiga nagelband.

Nu när hon ändå ligger sysslolös kan hon ju sälja Memmos.
@genietsoderholm säljer Memmos från sjukhuset. Hjärnblödning, Covid-19 och sepsis. Fast det är ju förstås lindrigare än Annas flunsa. Hon får ju huvudvärk av att läsa, han fuskar med en shunt i skallen och klarar av att uppdatera Instagram hela tiden.
Stackars Anna. Hon hade gärna rakat av lite hår och satt in en shunt för att få komma med i tidningen.

Ättelägget utan hake som är retarded har väl sovit mellan mamacita och The Retarded
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in