2022-02-04, 15:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Tack! Du är en klippa. 👏
Till alla: se till att prenumerera och gilla. Hoppas det kan vara till lite hjälp för Loquita.

Stackars Roberto som måste pussa snortanten när han kommer hem. 🤢
Varför göra sig besvär att hämta pappas näsdukar, hon kan snyta sig i lakanet som ändå tvättas varje dag.

Hennes pappa använde tygnäsdukarna för att torka svett i biltvätten. Jag har tvättat massor av bilar men aldrig lyckats bli svettig. Var han sjuk?
Han svettades väl ymnigt i polistjänsten på heta Mallorca kanske. Känns märkligt att det är vad hon har efter pappa -gamla snortrasor. Var det allt hon lyckades sno till sig, allt hans familj var villiga att avvara till pappans snedsteg i Sverige? Har aldrig sett henne visa något annat som hon fått efter honom.
Citera
2022-02-04, 15:46
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PannaSnook
Han svettades väl ymnigt i polistjänsten på heta Mallorca kanske. Känns märkligt att det är vad hon har efter pappa -gamla snortrasor. Var det allt hon lyckades sno till sig, allt hans familj var villiga att avvara till pappans snedsteg i Sverige? Har aldrig sett henne visa något annat som hon fått efter honom.
Anna sa i liven att han baddade pannan med tygnäsdukarna när han svettades i biltvätten. Konstigt att han lämnade kvar näsdukarna när han flyttade hem igen...
Tur att Anna fått ett så vackert minne av pappa. Lite som att han skulle ha lämnat en bal toalettpapper efter sig. 🤧
Citera
2022-02-04, 15:56
Medlem
flugornass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PannaSnook
Hon har ju faktiskt fått mer än näsdukar av sin fader.
Generna som gör henne till den goda ljuva människa hon är kommer från honom.
Rösten kommer från mamman, men pappan var en hygglig man med bägge fötterna stadigt på jorden, och det är därför även Anna är så ödmjuk.
Citera
2022-02-04, 15:58
Medlem
Citat:
Anna sa i liven att han baddade pannan med tygnäsdukarna när han svettades i biltvätten. Konstigt att han lämnade kvar näsdukarna när han flyttade hem igen...
Tur att Anna fått ett så vackert minne av pappa. Lite som att han skulle ha lämnat en bal toalettpapper efter sig. 🤧
🤧😅🤣😂
Citera
2022-02-04, 16:38
Medlem
Sitter här och funderar på hur hennes show klädsgarderob ser ut, för är man artist så får man dra av såna fördyrade kostnader. Som nu i söndags hade hon den vita kavajen i sitt uppträdande och den har figurerat både i intervjuer och fester och även Felicia använder den.. även den vita halskragen med sin fina rosett som hon byter färg på så det passar in med det hon har på sig..
Deta är bara två grejer av många andra och det är helt ok med återanvända favorit kläder .. MEN jag tycker om man blir inbjuden till tv Show och ska uppträda då fixar man till det lite, framförallt när man är hungrig på att få uppträda och visa "nu jävlar ska ni få se vem jag är" nä då tar man dom svarta byxorna och den vita kavajen... 😶
Citera
2022-02-04, 16:54
Medlem
Jag har aldrig hört en mage/matstrupe låta så mycket som i senaste liven. Kurrkurr, uppstötningar, rap på väg - konstant 🤮
Lyssnar med hörlurar, då hörs verkligen allt….
Rekommenderar särskilt 10:18, hon låtsas dock inte om det.
Senast redigerad av Jonsson99 2022-02-04 kl. 16:59.
Citera
2022-02-04, 17:01
Medlem
TPLs avatar
Förstår inte hur Anna över huvud taget kunde bli smittad av influensa. Hon som använder munskydd till och med när hon är ensam i bilen (för att inte imma ner vindrutan...) och följt alla regler och rekommendationer.
Hon måste ha haft extrem otur. Jag har haft tur (eller vett att skydda mig?) för jag minns inte ens när jag var förkyld senast. 5-10 år sen tror jag.
Min handhygien är många snäpp bättre än Annas och mina naglar har inget grått klägg eller trasiga nagelband.

Nu när hon ändå ligger sysslolös kan hon ju sälja Memmos.
@genietsoderholm säljer Memmos från sjukhuset. Hjärnblödning, Covid-19 och sepsis. Fast det är ju förstås lindrigare än Annas flunsa. Hon får ju huvudvärk av att läsa, han fuskar med en shunt i skallen och klarar av att uppdatera Instagram hela tiden.
Stackars Anna. Hon hade gärna rakat av lite hår och satt in en shunt för att få komma med i tidningen.
Citera
2022-02-04, 17:08
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jonsson99
Jag har aldrig hört en mage/matstrupe låta så mycket som i senaste liven. Kurrkurr, uppstötningar, rap på väg - konstant 🤮
Flatulens?
Vet inte om jag vill höra men nyfikenheten tar över. 🙈

Edit: Lät som en liten brakare. Hon pratade samtidigt så rap eller uppstötningar tror jag inte ett 💩 på.
Senast redigerad av TPL 2022-02-04 kl. 17:15. Anledning: Tillägg.
Citera
2022-02-04, 17:10
Medlem
osnutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jonsson99
Hon är väl van vid att det låter så där då och då. Så låter väl alla tänker hon. 🙂
Har inte lyssnat än, men vet att jag kommer krypa till korset ikväll. Tack för det! 😂
Citera
2022-02-04, 17:21
Medlem
osnutens avatar
Citat:
Förstår inte hur Anna över huvud taget kunde bli smittad av influensa. Hon som använder munskydd till och med när hon är ensam i bilen (för att inte imma ner vindrutan...) och följt alla regler och rekommendationer.
Hon måste ha haft extrem otur. Jag har haft tur (eller vett att skydda mig?) för jag minns inte ens när jag var förkyld senast. 5-10 år sen tror jag.
Min handhygien är många snäpp bättre än Annas och mina naglar har inget grått klägg eller trasiga nagelband.
Så känner nog många av oss. Covidhygienen har ju tagit död på i stort sett allt. Men Anna är ju så folkkär! Hon kan inte ens gå in på Lidl utan att kassörskan släpper allt och ska kramas och pussas 🙄🤢🤮
Vadå grått klägg på naglarna? Ska man inte ha det?
Citera
2022-02-04, 17:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av osnuten
Hon är väl van vid att det låter så där då och då. Så låter väl alla tänker hon. 🙂
Har inte lyssnat än, men vet att jag kommer krypa till korset ikväll. Tack för det! 😂
Vassegod! Glöm inte hörlurarna. Hon uppfann dessutom ett nytt ord - enmansmonolog. 🙄
Citera
2022-02-04, 17:29
Medlem
Citat:
Flatulens?
Vet inte om jag vill höra men nyfikenheten tar över. 🙈

Edit: Lät som en liten brakare. Hon pratade samtidigt så rap eller uppstötningar tror jag inte ett 💩 på.
Ja du har rätt, det lät helt klart som en brakare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in