Citat:
Ursprungligen postat av
moralhora
Är det Bloggbevakning som refereras med "two-faced woman"? Hur i helvete tänker Anna där? Jag ser inget på den sidan som kan räknas som förtal? Om hon inte menar att hon påpekar att Anna inte renoverat själv och då tror jag inte den typen av "förtal" kommer upp i rekvisitet att det åsamkat Anna några större konsekvenser mer än att hon känner sig väldigt kränkt att bli ifrågasatt.

Ja, det verkar onekligen som att det handlar om Camilla, det handlar väl om att hon lägger upp något Anna har sagt och gjort på sin sida Bliggbevakning och så diskuteras det i kommentarer.
Annas egna familj skrev kommentarer på Bloggbevakning vid något tillfälle då de gick ut med att det var både Robetto och döttrarna som skrev vill jag minnas.Det hjälpte föga.
Problemet med Anna är att hon vill att allt ska vara på hennes villkor.
Hon säger att hon inte kan rå för att hon är offentlig, att hon inte bett om det här, men samtidigt söker hon jämt strålkastarljuset.
Och med det menar jag inte några inlägg
på ett öppet IG, utan att hon är med i tvprogram, talar ut i tidningar osv. Allt detta är inte påtvingat.
Anna kan själv välja att dra sig tillbaka, eller kasta sig i hetluften, i hetluften kommer alltid folk att tycka saker.
Anna har inte ett hårt skinn, hon bryter ihop inför minsta motgång.
Anna har ju själv pratat med Camilla och det har inte lett till att Camilla har slutat med att lägga upp om Anna på Bloggbevakning.
När Anna pratar om twofaced så uppfattar Anna att Camilla är på hennes sida efter att det snackat med varandra, men så blir det ändå fler inlägg.
TokFrans har ju mattat ner hans inlägg om Anna.
Anna vill leva i en värld där hon vill uppröra, och göra saker på SINA vilkor, men hon vill inte höra när folk blir upprörda, för de får det inte bli om Anna fick bestämma.