2021-12-07, 20:36
Medlem
obscenitets avatar
Hon har väl fått någon komplikation av sillisarna.
Kapsel eller nåt annat, är inte jätteovanligt och löser sig ofta genom att plocka ut dem eller göra nya. Kanske är Roberto som klämt sönder dem? Han är ju så mycket karl menar hon ju.
Anna ska göra sån jävla affär av allt
Citera
2021-12-07, 20:37
Medlem
flugornass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Notmyguru
Om man verkligen är genuint orolig över sin hälsa och rädd att det kan vara allvarligt, ställer man sig då och tar bilder till instagram på sjukhuset? Ingen normal person skulle komma på tanken.
Jo men nu pratar vi om Anna, hon är inte riktigt frisk i huvudet milt uttryckt.
Om hon har drabbats av en allvarlig sjukdom så borde väl hennes man närvara vid besöket, om jag säger åt min gubbe att nu får jag besked på tuttarna och jag är orolig, ja då anmäler han sig för att ta ledigt för att ta emot beskedet tillsammans med mig.
Hu jeda mig, vad är det för karl hon har, hoppas att hon inte trillar av pinn ännu, för vad skall jag göra av alla pop corn då?
Citera
2021-12-07, 20:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Notmyguru
Om man verkligen är genuint orolig över sin hälsa och rädd att det kan vara allvarligt, ställer man sig då och tar bilder till instagram på sjukhuset? Ingen normal person skulle komma på tanken.
Håller med! Idag satt hon hos ”kändisfrisören” och fick nytt hår Då var det inte aktuellt med något AKUT-besök på mammografin. Helt plötsligt börjar brösten värka och göra ont så ont att hon måste fota och lägga ut på Instagram Tooket är bara för mycket!
Citera
2021-12-07, 20:39
Medlem
flugornass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dansa0pausa
Håller med! Idag satt hon hos ”kändisfrisören” och fick nytt hår Då var det inte aktuellt med något AKUT-besök på mammografin. Helt plötsligt börjar brösten värka och göra ont så ont att hon måste fota och lägga ut på Instagram Tooket är bara för mycket!
Aha där har vi det, frisören kommer få fan för detta.
Citera
2021-12-07, 20:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av moralhora
Kan det vara att Anna tror själv att sina silikoninlägg brustit snarare än cancer?

Tror definitivt att det kan vara så. Har aldrig haft implantat så jag vet inte mycket om vad som kan hända med sådana men att det kom på så hastigt(hon myste ju hos bästa Bahir och fyllde på löshår tidigare idag) tyder väl på att implantaten sprungit läck eller liknande…
Citera
2021-12-07, 20:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dansa0pausa

En välkänd biverkning hos kvinnor efter covidvaccinet är att lymfkörtlar i bröstet kan svullna upp och göra ont. Detta är man väl medveten om inom vården. Man kan alltså känna en knöl och/eller smärta i bröstet.
Citera
2021-12-07, 20:47
Medlem
Akut mammografi kan förekommande, däremot sällsynt, men i Annas fall. Tveksamt men säg inte det. Hon ljuger så pass ofta att det blir som pojken och vargen.
Citera
2021-12-07, 20:49
Medlem
Tydligen cysta/cystor i bröstet enligt hennes senaste inlägg på Instagram.
Citera
2021-12-07, 20:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flugornas
Jo men nu pratar vi om Anna, hon är inte riktigt frisk i huvudet milt uttryckt.
Om hon har drabbats av en allvarlig sjukdom så borde väl hennes man närvara vid besöket, om jag säger åt min gubbe att nu får jag besked på tuttarna och jag är orolig, ja då anmäler han sig för att ta ledigt för att ta emot beskedet tillsammans med mig.
Hu jeda mig, vad är det för karl hon har, hoppas att hon inte trillar av pinn ännu, för vad skall jag göra av alla pop corn då?

Inte lätt för Roberto att ta ledigt när han jobbar som väktare i PK-huset.
Dessutom behöver de varenda krona han drar in, eftersom han väl är den enda med inkomst i familjen.
Citera
2021-12-07, 20:53
Medlem
flugornass avatar
Nä jag tror just nu att hon är genuint rädd för att inte media har fattat grejen, skriv om mig jag heter Anna Book och har sökt akut vården.
Min man är just nu rädd för min och hälsa och ni har inte skrivit en rad ännu, Tramsfrans har du semester ? Inte ens blogg bevakningen är ju med på noterna.
Någon måste kontakta etablerade media om hennes tillstånd, det är inte okej att bara pop popcorn nu!
Tänk om vi driver med hennes sjukdom och vi har fel?
Hon kanske har drabbats av något allvarligt, kan vi då fortsätta att driva med henne?
Förlåt Anna men Du gav mig ett ansikte för humor, Kan någon skriva en hymn över henne?
Senast redigerad av flugornas 2021-12-07 kl. 21:00.
Citera
2021-12-07, 21:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bmed
Akut mammografi kan förekommande, däremot sällsynt, men i Annas fall. Tveksamt men säg inte det. Hon ljuger så pass ofta att det blir som pojken och vargen.

Hennes mytomani ligger henne i fatet hela tiden och gör att blivit omöjligt att veta om det är allvar eller ej eftersom det oftast är falsklarm och överdrift. Hon hade ju något underlivsrelaterat som skulle kräva op runt nyår förra året men sen rann det ut i sanden. Nämndes inte mer.
Citera
2021-12-07, 21:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gyllenehunden
Tydligen cysta/cystor i bröstet enligt hennes senaste inlägg på Instagram.

Trots ”kraftig rodnad, hetta, hård knöl, svullnad, molande värk och öm i hela bröstet” (citat från hennes Instagram) så går hon ändå till frisören... ?

Människan är inte klok.

Av att döma på hennes bröstbild på Instagram, om det nu är samma bröst, så kan man då inte se någon kraftig rodnad.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in