2021-11-03, 08:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
ojdå, Anna har utökat texten enormt under senaste hårda filtrerade plutmuns bilden

https://postimg.cc/gx8dS89k
Vicket svammel
Citera
2021-11-03, 08:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
ojdå, Anna har utökat texten enormt under senaste hårda filtrerade plutmuns bilden

https://postimg.cc/gx8dS89k

Vad menar människan? Blir helt snurrig. Hon tar ju inte ställning för något öht, bara svamlar. Oklara hintar om att andra försöker vara FÖR perfekta. Hon kan vara glad fast hon är orolig. Som de allra flesta vuxna människor...
Alltså min tonåring är inte så här osäker!
Vem skulle ha haft åsikter om ursprungstexten? Går hon i här och kollar reaktioner efter varje inlägg?
Hur reagerar de på hennes "jobb" när de ser henne? Det är ju inte samma person som på IG...
Citera
2021-11-03, 09:01
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elmo78
En avstyckad del av garaget dom sover i.
Fel! Läs tråden.
Citera
2021-11-03, 09:21
Medlem
Stackars Tooket Hon fick inte vara med på bild i senaste Hänt Extra som publicerade bilder från Soul train-kvällen Anna Stolledano ÄR INGEN KÄNDIS därför ointressant att visas upp i media. Men springer gärna på ”kändis-fester” och dansar med The Retarded i flera timmar. Vad säger detta om denna person?
Citera
2021-11-03, 09:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gigant_Superman
Jag håller faktiskt med då jag sett henne i verkligheten nyligen. Det är fan lite sjukt. Hon ser inte ens ut sådär.
Hahah! 🤣🤣Hon är bara så…………
Citera
2021-11-03, 09:32
Medlem
EndastJag01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av muskligajattevader
Stackars Tooket Hon fick inte vara med på bild i senaste Hänt Extra som publicerade bilder från Soul train-kvällen Anna Stolledano ÄR INGEN KÄNDIS därför ointressant att visas upp i media. Men springer gärna på ”kändis-fester” och dansar med The Retarded i flera timmar. Vad säger detta om denna person?
Det är väl inte konstigt att bli glad för att man blir inbjuden till en fest?
Citera
2021-11-03, 09:49
Medlem
Gigant_Supermans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av muskligajattevader
Hahah! 🤣🤣Hon är bara så…………
Inget fel och va fet, men hon väger säkert dubbelt mot vad hon försöker se ut på bilden.

Bättre stå för hon är fet. Carola är rultig som fan, sett henne i Sigtuna, men hon har typ enorma klänningar ibland i fjädrar men hon mörkar på annat sätt.

Dessutom har hon blivit hobbykristen nu?
Citera
2021-11-03, 09:52
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Muminflickan
Vilken vidrig hårt filtrerad bild med äcklig plutmun på en 51årig kvinna. 🤮🤮🤮
Som en nybliven fjortis som upptäckt filter. Hon slutar aldrig att förvånas.
Citera
2021-11-03, 10:33
Medlem
Senaste storyn: står och gråthulkar pga tacksam... det går fort i hockey...
Citera
2021-11-03, 10:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EndastJag01
Det är väl inte konstigt att bli glad för att man blir inbjuden till en fest?
Vad skrev jag
Citera
2021-11-03, 11:01
Medlem
Vad är det för fel på Tooket Tacksam 😇 med gråten nära. Har hon upptäck frisk luft? Om jag inte visste bättre skulle jag tro att hon rökt ett paket cigaretter. Den rösten är inte att leka med…
Citera
2021-11-03, 11:30
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dansa0pausa
Vad är det för fel på Tooket Tacksam 😇 med gråten nära. Har hon upptäck frisk luft? Om jag inte visste bättre skulle jag tro att hon rökt ett paket cigaretter. Den rösten är inte att leka med…
Hon har ju nyss gjort ett "jobb" med att sjunga inför kameror och publik men allt är hemligt. En otränad artist som Anna klarar nog inte så mycket innan rösten fallerar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in