2021-09-18, 23:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Capernic
Jag har tidigare uttryckt att jag känt att man varit för hård mot Anna här i tråden.. Men alltså det här. Reklam inlägg på kompisens morsas begravning.
Hade någon ens tagit kort på min egen mors begravning och lagt upp på socialamedier hade jag gått i taket. Anna passar på att göra reklam oxå, för att försäkra sig om att få lite rabatt till våren när bästaste blomtjejen kommer och sätter penséer i en kruka på altanen.

Nej. Det här det var en all time low. Stackars Kin!! Fy helvete säger jag bara!

Hur ”nära kompis” är hon med Kin egentligen? Inte alls skulle jag tro.

Osmakligt på alla sätt och vis att tagga sitt blomsterhjärta på begravningen. 🤮 Trodde hon verkligen hon skulle få likes och samarbeten, med de bilderna?

Citat:
Ursprungligen postat av TPL
My har skrivit att dom åkte hem till Kins föräldrar (?) efter begravningen så det var väl där Anna serverade sin fantastiska äppelkaka

Kins föräldrar? Var det inte på hennes mammas begravning de var på…
Citera
2021-09-18, 23:55
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Badmoessa
Anna Book, ditt satans flälskarsel, hur i helvete kan du på en begravning promota en florist i eget ekonomiskt syfte, låtsas sörja och samtidigt tro att du ska få sympatier, du har för alltid tappat all möjlig förtroendekapital genom att få en begravning att få lite kredit i din falnande karriär.
Håller med, Hoppas alla hennes följare som sett det inser detta också.
Citera
2021-09-18, 23:56
Medlem
HateWrecks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gigant_Superman
Kan ni inte bara låta henne sörja ifred?????

Hon är kanske knäckt???

Hon har ju knappt postat något på Instagram på TVÅ DAGAR.
Då kommer de svartvita trädkronorna och de svengelska bevingade orden snart..
Citera
2021-09-19, 00:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mitty
Hon har postat osmakligt samarbete, nybakade frallor, solarium samarbete och fiskar efter mer samarbeten. Sörjer? Not so much.

Nä precis. Att Anna lade upp en bild på sig själv innan begravningen och ”påstod” att den var tagen dagen innan… Där hon har ett hånflin som bara en narcissist kan ha. 🤢
Citera
2021-09-19, 00:15
Medlem
Citat:
My har skrivit att dom åkte hem till Kins föräldrar (?) efter begravningen så det var väl där Anna serverade sin fantastiska äppelkaka och lämnade recept till alla sörjande.

Som nån annan skrev så har jag aldrig varit på vänners föräldrars begravningar. Är det ens brukligt? Endast varit på släktingars, kollegors och grannars begravningar och då beställt blommor i förväg och absolut inte fotat. Hur tänkte Anna då och hur tänker hon nu efter att ha läst här?
Jag reagerade också på att My skrev att de åkte till Kins föräldrar, de är lika galna båda två , My och Anna passar tillsammans. Två personer som är WT . Anna ville bara ha uppmärksamhet med sina blommor så osmakligt. Hon är verkligen vidrig , saknar helt hyfs, vett och etikett. Kanske hoppades hon att någon skvallertidning skulle vara där för att det var Dr Albans exsvärmor som begravdes. Anna sörjer inte Astrid, hon har aldrig nämnt henne. Förmodligen träffat henne några gånger när det varit släktbjudningar. Vilken vidrig människa Anna är usch.
Citera
2021-09-19, 00:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tausen
Nä precis. Att Anna lade upp en bild på sig själv innan begravningen och ”påstod” att den var tagen dagen innan… Där hon har ett hånflin som bara en narcissist kan ha. 🤢

Exakt. Ingen sorg eller medkänsla i den blicken, bara ”nu fan ska ni få”. Narcissister har en väldigt specifik utstrålning i blicken som BORDE vara svår att missa, ändå gör så många det-tydligen
Citera
2021-09-19, 00:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Muminflickan
Jag reagerade också på att My skrev att de åkte till Kins föräldrar, de är lika galna båda två , My och Anna passar tillsammans. Två personer som är WT . Anna ville bara ha uppmärksamhet med sina blommor så osmakligt. Hon är verkligen vidrig , saknar helt hyfs, vett och etikett. Kanske hoppades hon att någon skvallertidning skulle vara där för att det var Dr Albans exsvärmor som begravdes. Anna sörjer inte Astrid, hon har aldrig nämnt henne. Förmodligen träffat henne några gånger när det varit släktbjudningar. Vilken vidrig människa Anna är usch.

Tyvärr så sant det du tror.
Att ”omtänksamma” och fantastiskt ”ödmjuka” Anna tog sig tiiiden att åka ända till Hässelby från Märsta för att hämta upp blomhjärtat… Martyren har nu visat sitt tryne.

Hade Anna ens ägnat en bråkdel av sin tid på sina barn, så hade det inte gått som det gått för dem. 🥲
Citera
2021-09-19, 00:54
Medlem
sverjevenns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo
Anna - nu är du inte längre en knäpp tant som jag kan skratta åt - nu äcklar du mig 🤢
Hur fan tänker du (med den enda hjärncell du har) när du lägger upp de här bilderna????
https://postimg.cc/gallery/L433Ff1

När man trodde att hon inte kunde sjunka lägre, verkligen lågvattenmärke som vittnar om lågbegåvning och akut behov av psykiatrisk hjälp. Så sjukt vidrigt! Och "vääääärldens bästaste florist" borde ju ta ett allvarligt snack med fanskapet, det där är ju inte okej. Alls. Någonsin. Hade jag varit anhörig hade det känts som en sjuk kränkning (och jag är fan inte lättkränkt). Typ brott mot griftefriden. Profitera på en begravning för att framstå som nån jävla hjälte. Jag spyr tarmarna ur mig!
Citera
2021-09-19, 00:56
Medlem
Jag är lite lost for words här. Trodde, i min enfald tydligen, att hon inte skulle göra så här. Att hon skulle gå på begravningen och delta som stöd för Kin. Men det var tydligen inte vad lilla Anna hade tänkt sig. Hon skulle använda det här för att framhäva sig själv.

Och detta att gå på kompisars föräldrars begravningar, det gör man väl om man har varit mycket hos kompisen som barn, eller även senare om det har skett under många år och man haft en varm relation med någon. Annars så pratar man med sin kompis om hur begravningen var. Att åka dit för att göra reklam för något man fått är sjukt smaklöst.
Citera
2021-09-19, 00:57
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tausen
Kins föräldrar? Var det inte på hennes mammas begravning de var på…
My skrev på sin blogg att dom åkte hem till Kins föräldrar. Jag har citerat texten och den finns nu i Mys tråd.
Citera
2021-09-19, 00:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sverjevenn
När man trodde att hon inte kunde sjunka lägre, verkligen lågvattenmärke som vittnar om lågbegåvning och akut behov av psykiatrisk hjälp. Så sjukt vidrigt! Och "vääääärldens bästaste florist" borde ju ta ett allvarligt snack med fanskapet, det där är ju inte okej. Alls. Någonsin. Hade jag varit anhörig hade det känts som en sjuk kränkning (och jag är fan inte lättkränkt). Typ brott mot griftefriden. Profitera på en begravning för att framstå som nån jävla hjälte. Jag spyr tarmarna ur mig!
Läste här ovan att Floristen lagt ut bilderna själv också. Så det här med att profitera på någons begravning gäller även dem. Men de kanske trodde att Anna hade okejat med den dödes efterlevande på något sätt? Fast det låter ju löjligt att tror det också. Varför skulle de vilja att deras avlidne släkting och vän skulle sponsra reklam för???
Citera
2021-09-19, 01:08
Medlem
Citat:
My skrev på sin blogg att dom åkte hem till Kins föräldrar. Jag har citerat texten och den finns nu i Mys tråd.

Jag förstod att du citerade Mys text.

Var mer riktat mot hennes formulering..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in