2021-07-19, 16:48
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mysteryme
Satan vad hon tänker hos frisören. Aldrig sett något liknande, hur fan har hon råd med? Och vem sitter och trycker i sig mackor under besöket?

Men hallå, får man verkligen ta med sig mat överallt, speciellt in till frisörsalongen? Vad ohyfsat! Anna kräver att hon ska bemötas med respekt men då måste hon själv bemöta andra med samma respekt. Att äta mat i frisörsalongen är inte respektfullt och ohygieniskt. Varför blev hon inte utkörd?
Citera
2021-07-19, 16:49
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Syns ingen bild .
Men svärfar som är i riskgrupp kunde åka . Och sonen är där .
Kanske nån kan fixa bilden så den kan ses här. Det var stort ändå att jag lyckades få över den hit från Instagram. / Teknisk idiot
Citera
2021-07-19, 16:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Kanske nån kan fixa bilden så den kan ses här. Det var stort ändå att jag lyckades få över den hit från Instagram. / Teknisk idiot

här kommer det plus en kommentar

https://postimg.cc/gallery/PwSWFFs
Citera
2021-07-19, 17:02
Medlem
Citat:
Bilden finns där nu.... så du fixade det...
Citera
2021-07-19, 17:03
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
här kommer det plus en kommentar

https://postimg.cc/gallery/PwSWFFs
Tack! Det är den översta bilden jag såg stålullen på. Förstår inte varför håret är så kort vid kinderna. Vad är det för vits att ha midjelångt hår (som tagits från bland annat fångar i Kina) men klippa av delar av håret i axelhöjd.
Min frisör har midjelångt hår, allt jämnlångt. Det ser bättre ut än Annas.
Citera
2021-07-19, 17:10
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Tack! Det är den översta bilden jag såg stålullen på. Förstår inte varför håret är så kort vid kinderna. Vad är det för vits att ha midjelångt hår (som tagits från bland annat fångar i Kina) men klippa av delar av håret i axelhöjd.

Undrar om han ska åka till secunda casa , och får bo i svärfars lgh i Spanien ett par v som ”tack ” för alla frisörbesök .. 🤔?
Senast redigerad av nickomyra 2021-07-19 kl. 17:14.
Citera
2021-07-19, 17:37
Medlem
Citat:
Att håret är kortare runt kinderna beror på att Annas egna hår är axellångt.
Hon passar mycket bättre i det än med det långa håret..
Men hon tycker nog att hon ser yngre ut med tonårslånga håret.
Senast redigerad av Piluta 2021-07-19 kl. 17:39. Anledning: Tillägg
Citera
2021-07-19, 17:46
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Piluta
Att håret är kortare runt kinderna beror på att Annas egna hå är axellångt.
Hon har haft dom där korta länge, länge. Det borde ju växa och bli längre? Titta på valfri gammal live så har hon dom där korta testarna. Det är lite Meghan Markle och Jen Psaki över henne, som att hon vill kunna stryka håret åt sidan.
Med alla längder lika långa kan hon låta allt hänga bakpå ryggen och ägna sig åt näsan till 100%.
Citera
2021-07-19, 17:50
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Piluta
Att håret är kortare runt kinderna beror på att Annas egna hår är axellångt.

Ja hon var mycket finare när hon hade en lite längre page .
Förstår inte varför hon inte köper löshår med clips som hon kan fixa till själv när hon ska iväg på nåt spec eller ha sina live-framträdande . Då slippa det slitas på egna håret varje dag + mkt billigare .
Kollade deras ” vita ” priser . Extensions i hennes längd kostar närmre 7000 , klipp och färgning drygt 2000:-
Så om det inte är betalt samarbete så lägger damen nästan 10000 i månaden bara på att piffa sig , med hår , solarie o andra behandlingar . Hon har det bra hon Anna för att vara hemmafru .
Citera
2021-07-19, 17:51
Medlem
Boopidoos avatar
Citat:
Syns ingen bild .
Men svärfar som är i riskgrupp kunde åka . Och sonen är där .
Nu tror jag inte att det är pga pandemin som herr&fru Toledano är där nu på deras 4 vanliga juliveckor .
Men annars tycker jag det är helt rätt att hålla sig hemma o semestra i närområdet när en pandemi härjar .
Just Arlanda ska vara en riktig smitthärd med dåligt med distans pga att de ofta bara har haft en disk öppen så det har blivit mycket köande o trängsel .

Var har du läst att Arlanda är en ”smitthärd”.
Vad menar du med ”en disk öppen”?
Rest både utomlands och i Sverige och det har fungerat utmärkt. Köandet måste några göra - vi som checkar in via automat kan gå direkt till bagagedrop och sedan till securitycheck som fungerat väldigt bra.
Citera
2021-07-19, 17:54
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Hon har haft dom där korta länge, länge. Det borde ju växa och bli längre? Titta på valfri gammal live så har hon dom där korta testarna. Det är lite Meghan Markle och Jen Psaki över henne, som att hon vill kunna stryka håret åt sidan.
Med alla längder lika långa kan hon låta allt hänga bakpå ryggen och ägna sig åt näsan till 100%.

Håret brukar bli väldigt tunt och slitet av att ha extensions i ,så tror inte att hon kan spara ut sitt hår till så mkt längre om hon inte slutar med löshåret .
Citera
2021-07-19, 18:37
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Håret brukar bli väldigt tunt och slitet av att ha extensions i ,så tror inte att hon kan spara ut sitt hår till så mkt längre om hon inte slutar med löshåret .
Det är inte där håret är kort som hon brukar ha extensions. Köpehåret sätts fast så att tejpen döljs av det egna håret som täcker.
Tejpat hår går att flytta upp och därmed återanvända men Anna har råd med nytt varje gång hon färgar utväxten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in