2011-10-25, 23:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Undseende
Inte bara Linda har ju ADHD utan även Emma, så därför trodde sig Anna ha lite också.

Hon är en sådan person som ska förstå alla och ta över hela tiden.
Vad hon själv inte har förstått är att det blir för mycket.

Ja, man blev nästan lite förvånad när hon inte berättade om sina egna självmordsfunderingar, efter Emmas berättelse.
Citera
2011-10-26, 13:36
Medlem
Någon här undrade vart Tunnan bor, hon bor i en lägenhet i Solna som ägs av hennes svärfar. Han är för övrigt inte speciellt förtjust i Tunnan, jag har full försåelse för honom....
Citera
2011-10-27, 19:05
Dumt att överdriva med att laga mat. 2 kilo köttfärs på 4 pers?
Citera
2011-10-27, 19:17
Medlem
P55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gorgoroth
Dumt att överdriva med att laga mat. 2 kilo köttfärs på 4 pers?

Jo men för Tunnan går det väl åt ett kilo, sen för dom andra tre är det andra kilot lagom.
Citera
2011-10-27, 21:43
Medlem
Jo men alla skulle ju få äta sig mätta ordentligt utom Emma som bara fick en laxbit eftersom man tydligen ändå inte äter mer en just en bit.. Det lät jävligt illa. Nä, Anna hade nog en baktanke. Lägga resten i frysen..Matkassen står ju produktionen för så varför inte förse resten utav familjen med maten som blev över oxå.
Citera
2011-10-27, 23:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tallintorsk
Jo men alla skulle ju få äta sig mätta ordentligt utom Emma som bara fick en laxbit eftersom man tydligen ändå inte äter mer en just en bit.. Det lät jävligt illa. Nä, Anna hade nog en baktanke. Lägga resten i frysen..Matkassen står ju produktionen för så varför inte förse resten utav familjen med maten som blev över oxå.
Inte för att jag gillar A B, men rätt ska vara rätt. Produktionen köpte bara 1 kg färs, det andra kilot hade hon införskaffat själv. Till Emma fanns det 2 bitar lax, men hon tog bara en. Anna sa själv att 3 bitar lax kanske blev överkurs.

När jag sett dessa program har jag reagerat över att Anna verkar ha ökat i vikt igen. Har operationen misslyckats?
Citera
2011-10-28, 01:02
Moderator
Chantres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gmn
När jag sett dessa program har jag reagerat över att Anna verkar ha ökat i vikt igen. Har operationen misslyckats?
TV kameran lägger ju alltid på ett par kilo extra.
Citera
2011-10-28, 08:42
Medlem
Dr.Krankentots avatar
Den "slanka" ska visst vara på TV med Irving och Kronér i kväll. Dubbeduoo. Då får vi se hur kilona sitter.
Citera
2011-10-28, 09:15
Medlem
fredrikdenstores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av P55
Jo men för Tunnan går det väl åt ett kilo, sen för dom andra tre är det andra kilot lagom.
Fick de andra någonting över huvud taget?
Citera
2011-10-28, 10:03
Medlem
Fy fan vad äckligt det såg ut när hon stoppade ner sina händer med lösnaglar i färsen utan att använda plasthandskar, skulle inte tagit en tugga av den maten.
Dessutom måste det ha varit fruktansvärt pinsamt för Tunnans barn då hon säger att den bästa motionen får man i sängen. Men med tanke på det uttalandet så kan vi ju dra slutsatsen att hon och hennes man inte gör "det" speciellt ofta i alla fall......
Citera
2011-10-28, 13:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chantre
TV kameran lägger ju alltid på ett par kilo extra.
Nix...Tvärt om..Tjockisar ser smala ut i rutan.
Så,när hon ser tjock ut i rutan,så är verkligheten mycket värre/bättre än så..
Citera
2011-10-28, 20:11
Medlem
P55s avatar
Om jag är hemma en fredagskväll, vilket jag ofta är, så brukar jag titta på Scoobido eller vad det heter, men ikväll är fan lös riktigt ordentlig; Tunnan är där och dallrar med fettet så fönsterrutorna skallrar här. Och inte nog med det, dom har lyckats få med HIV-bögen med sitt äckliga leende!

Så nu stänger jag av TV:n, drar ut alla sladdar som jag brukar göra vid åskväder, och så funderar jag på om jag inte skulle åka till nån närliggande krog och ha roligt...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in