2021-04-01, 21:15
Medlem
Took-Anna har nailat sig själv! Äntligen!!!! Anna är bjuden på lunch och då som sig bör ska man framhäva värdinnan Men Anna liksom har inte fattat detta! Hon framhäver sig själv hur jävla duktig hon är att baka en enkel äppelpaj som dessutom är ”darlingen My, favvo Men hallåååå Var det inte hos Kin som höll i lunchen och vart tog hyllningen vägen i hennes namn???? Anna Stollet-Book-Dano är fucked up! Isch 🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤡🤡🤡🤡🤮🤡🤮🤮🤡🤡🤡🤡🤡
Citera
2021-04-01, 21:28
Medlem
Magictrixs avatar
Det hemska hon råkat ut för var tydligen att hon sökt jobb som jurymedlem i Talang (eller något liknande) och då fått veta att hon själv saknade tillräckligt med talang för att kunna bedöma andra. Nu när hon torkat tårarna häver hon ur sig att "det är deras förlust". Att sakna en talang är nämligen en styrka i Annas värld. Det är då man kan upptäcka sånt som andra inte ser. Det är hennes egen styrka, påstår hon. Hon vet vad hon är värd minsann. Så då kan vi sluta spekulera i att hon tänker söka jobb på 7/11 eller sjukhus.

Många fans ryckte ut med styrkekramar. Jag är säker på att mer än hälften av dem kommer härifrån. Men det fattar hon inte.

Idag hade hon en märklig vinkel på telefonen så hennes högerarm hela tiden kom in i bild. Hon spräcker snart den där blusen.

Hon pratade och ljög vidare om mat-TV. Det var pandemin som satt stopp för den. Men hon kanske återupptar det framöver. Kanske i höst? Kanske i sommar? Kanske om en vecka? Vi får se. Det är utanför hennes kontroll. Med andra ord, när Roberta kan betala teamet igen så kommer de tillbaka. De jobbar inte gratis längre.

Jag fattar inte hur hon och "fansen" inte själva kan se vilken osympatisk och egoistisk människa hon är. Hon lever ju av alla "styrkekramar". "Snyft, snyft, tack snälla" säger hon med bebisröst för att sen få på sig djävulsmasken igen och börja snacka skit om alla orättvisor hon utsätts för. Allt är ett enda skådespel med en charlatan i huvudrollen. Hon har ingen som helst kunskap om någonting. Det är som hon undviker världen och är totalt ointresserad av allt utom sig själv och de tv-shower hon eventuellt kan tänka sig att delta i. Fullständigt skrämmande.
Citera
2021-04-01, 21:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dansa0pausa
Took-Anna har nailat sig själv! Äntligen!!!! Anna är bjuden på lunch och då som sig bör ska man framhäva värdinnan Men Anna liksom har inte fattat detta! Hon framhäver sig själv hur jävla duktig hon är att baka en enkel äppelpaj som dessutom är ”darlingen My, favvo Men hallåååå Var det inte hos Kin som höll i lunchen och vart tog hyllningen vägen i hennes namn???? Anna Stollet-Book-Dano är fucked up! Isch 🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤡🤡🤡🤡🤮🤡🤮🤮🤡🤡🤡🤡🤡
Helt sinnessjuk är hon. Ett helt inlägg om hur jävla god hennes paj var
Citera
2021-04-01, 21:35
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dansa0pausa

"Jag slängde ihop en äppelpaj & vaniljgrädde 🍎😋 som jag tog med mig till kaffet som ”present” istället för blommor & den pajen måste ha varit den godaste jag gjort 😋 Det är stressad man ska vara när man bakar och bara går på känsla hahaha för den blev verkligen väldigt god, sååååå frasig och krispig med mycket äpple & vaniljgrädden jag slängde ihop till blev också en lyckoträff. Att det dessutom är @mymartens favorit paj 🍎 blev ju också en lyckoträff "

Med såna vänner behöver man inga ovänner. Tänk om hon ändå hade kunnat skylla på att hon var full? Det förklarar också det osmakliga fatet med vispgrädde hon tydligen tog med sig hemifrån. Jag gissar att det dröjer innan hon får gå på kalas med "brudarna" igen. Kin tillhör väl inte heller begåvningsreserven men hon har ju i alla fall levt i kändisvärlden tillräckligt länge för att veta hur man för sig och vem man kindpussar och vem man tar i hand.

Med tanke på att My bara bjuder Anna på Finncrisp när hon är där gissar jag att även Kin serverar hälsosamt och att Anna inte vågade chansa på att det inte skulle finnas något socker.

PS Notera särskilt hur hon verkligen inte ansträngde sig det minsta när hon gjorde pajen. Hon kastade bara ihop något av bara farten. Hon måste vara exceptionellt skicklig i köket denna magiska kock. Ja, förutom den lilla detaljen när värdinnan läser att hon inte la två fingrar i kors för att kasta ihop en present eftersom hon inte hade råd med blommor.
Senast redigerad av Magictrix 2021-04-01 kl. 21:39.
Citera
2021-04-01, 22:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
"Jag slängde ihop en äppelpaj & vaniljgrädde 🍎😋 som jag tog med mig till kaffet som ”present” istället för blommor & den pajen måste ha varit den godaste jag gjort 😋 Det är stressad man ska vara när man bakar och bara går på känsla hahaha för den blev verkligen väldigt god, sååååå frasig och krispig med mycket äpple & vaniljgrädden jag slängde ihop till blev också en lyckoträff. Att det dessutom är @mymartens favorit paj 🍎 blev ju också en lyckoträff "

Med såna vänner behöver man inga ovänner. Tänk om hon ändå hade kunnat skylla på att hon var full? Det förklarar också det osmakliga fatet med vispgrädde hon tydligen tog med sig hemifrån. Jag gissar att det dröjer innan hon får gå på kalas med "brudarna" igen. Kin tillhör väl inte heller begåvningsreserven men hon har ju i alla fall levt i kändisvärlden tillräckligt länge för att veta hur man för sig och vem man kindpussar och vem man tar i hand.

Med tanke på att My bara bjuder Anna på Finncrisp när hon är där gissar jag att även Kin serverar hälsosamt och att Anna inte vågade chansa på att det inte skulle finnas något socker.

PS Notera särskilt hur hon verkligen inte ansträngde sig det minsta när hon gjorde pajen. Hon kastade bara ihop något av bara farten. Hon måste vara exceptionellt skicklig i köket denna magiska kock. Ja, förutom den lilla detaljen när värdinnan läser att hon inte la två fingrar i kors för att kasta ihop en present eftersom hon inte hade råd med blommor.

Men var pajen verkligen så god när den mini-paj Anna gjort räckte gott och väl till alla?

Reagerade också på hur Anna framhävde sig själv och sin paj när hon var bjuden på påskkalas hos Kin och inte Kin som trots allt var värdinnan. Kin är den som ordnat med allt (ägg, pennor, osv) men det är Annas lilla paj som ska vara i centrum.

Anna är helt klart matmissbrukare. Hon är som en alkis som tar med sig alkohol till ett barnkalas eftersom det finns risk att det inte finns alkohol under barnkalaset. Kin ordnar med lite fika och påskfirande men Anna tar med paj och grädde så hon får sitt behov tillfredställt och hyllar sen sig själv.
Citera
2021-04-01, 22:15
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av InteAlltid
Men var pajen verkligen så god när den mini-paj Anna gjort räckte gott och väl till alla?

Reagerade också på hur Anna framhävde sig själv och sin paj när hon var bjuden på påskkalas hos Kin och inte Kin som trots allt var värdinnan. Kin är den som ordnat med allt (ägg, pennor, osv) men det är Annas lilla paj som ska vara i centrum.

Anna är helt klart matmissbrukare. Hon är som en alkis som tar med sig alkohol till ett barnkalas eftersom det finns risk att det inte finns alkohol under barnkalaset. Kin ordnar med lite fika och påskfirande men Anna tar med paj och grädde så hon får sitt behov tillfredställt och hyllar sen sig själv.

Ja, jag tänkte också på det där som ett beroende-beteende. Hon har ju lyckats fylla upp My med kakor under vintern.

Sedan, inga bilder på äggen eller något fint om värdinnan. Anna bjuder på sig själv. Hon rev väl av någon låt hemma hos sig själv och då sa säkert Kin något snällt, så nu har hon laddat för sin come back.

Innerst inne tror jag Anna inser att hon lever i fucking Odensala och står utan bil medan Albans ex har en kåk på Lidingö och i alla fall Alban har en Porsche och en lägenhet på Östermalm. Då förvandlas Anna till Pippi Långstrump. En katt bland hermelinerna.
Citera
2021-04-01, 23:39
Medlem
cece123s avatar
Att Anna har en skev bild på sin vikt blir ju uppenbart när man ser henne hos Kin. Låren är större än någonsin, dolda i spänstiga byxor med resår.
Älsklingssidenblusen åkte återigen på, den fick ju vara med på Klassfesten också och på några andra grejer.
https://pasteboard.co/JVmVSTv.jpg
Citera
2021-04-01, 23:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av InteAlltid

Anna missbrukar vispgrädde, jag tror hon äter det varje dag och det är stora mängder hon lägger på tallriken.
Citera
2021-04-02, 00:07
Medlem
Hur många kcal tror ni tunnan smäller i sig en vanlig dag, räcker 10.000kcal?

Jag tror tyvvär hon inte blir så gammal pga hennes fetma vilket såklart är synd för trådens skull.

Vanessa är dock fit och tränar och Anna verkar hata henne för det, för hon är vad Anna inte klarar av.
Citera
2021-04-02, 00:41
Medlem
sverjevenns avatar
Anna B: Det är ÖVER nu! Växla upp eller lägg ner.

Man blev lovad på den där jävla bloggen att få följa med och deltaga i ditt fartfyllda och spännande liv, men får bara se ångest, tristess och fula kuddar i ett osmakligt sovrum som ser ut som en relik från 80-talet. Kitsch och krimskrams och tårtor och skit vafan är det fartfyllt och spännande det?

(Vi vet, förstår, har sett och har fattat att du kan bädda sängen nu, fast du bara är 50 år så bäddar du såå fint! Du är jäätteduttig, precis som lilltösen som råkade knycka lite skräpguld av en gamling som inte hade vett att hålla reda på sitt shit!)

Vi fattar också att du DUSCHAR och BYTER KLÄDER ibland! T.o.m. kanske du luktar gott en liten stund efter duschen. Och det är ju jättebra, men inte vidare unikt eller fartfyllt.

Underhållningsvärdet av den fula sängen i olika vinklar är kanske inte så högt. Snarare deprimerande och ångestframkallande att en "fullt frisk" 50-årig quinna inte har roligare än så i sitt liv. Detta alldeles oavsett Covid, skyll inte på det, för du skiter fullständigt i alla restriktioner och rekommendationer ang. andras väl och ve. Och du hade inte gjort någonting annorlunda om Corona inte fanns.

Nä, hiva upp lite bilder på den fuktskadade halvfärdiga friggeboden, Robbans garage, den trasiga Forrden, (din coola cabriolet som du fick i present ska väl snart fram i vårsolen?), och lite nytt och roligt.

Alla fattar ju hur det står till, tugga i dig det och bjussa på dig själv med glimten i ögat och lite självdistans så blir livet både lättare och roligare. Vi simmar alla i samma båt, mer eller mindre.

Typ "-Vi har ju aldrig haft något hus innan så inte fattade vi att man måste sköta om ditten och datten, vi räknade helt galet på kostnaden för garage, friggebod, värme, underhåll, resor och annat så det gick ju åt helvete, men inte värre än att vi lärt oss och får ta nya tag blabla etc o.s.v.. Dock utan att gråta och tycka synd om dig själv, för det är inte ett jävla dugg synd om dig!
#annabäddarfint
#annabakargodastivärlden
#annaluktargott
#annabrukarduscha
Citera
2021-04-02, 02:29
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sverjevenn
Anna B: Det är ÖVER nu! Växla upp eller lägg ner.

Man blev lovad på den där jävla bloggen att få följa med och deltaga i ditt fartfyllda och spännande liv, men får bara se ångest, tristess och fula kuddar i ett osmakligt sovrum som ser ut som en relik från 80-talet. Kitsch och krimskrams och tårtor och skit vafan är det fartfyllt och spännande det?

(Vi vet, förstår, har sett och har fattat att du kan bädda sängen nu, fast du bara är 50 år så bäddar du såå fint! Du är jäätteduttig, precis som lilltösen som råkade knycka lite skräpguld av en gamling som inte hade vett att hålla reda på sitt shit!)

Vi fattar också att du DUSCHAR och BYTER KLÄDER ibland! T.o.m. kanske du luktar gott en liten stund efter duschen. Och det är ju jättebra, men inte vidare unikt eller fartfyllt.

Underhållningsvärdet av den fula sängen i olika vinklar är kanske inte så högt. Snarare deprimerande och ångestframkallande att en "fullt frisk" 50-årig quinna inte har roligare än så i sitt liv. Detta alldeles oavsett Covid, skyll inte på det, för du skiter fullständigt i alla restriktioner och rekommendationer ang. andras väl och ve. Och du hade inte gjort någonting annorlunda om Corona inte fanns.

Nä, hiva upp lite bilder på den fuktskadade halvfärdiga friggeboden, Robbans garage, den trasiga Forrden, (din coola cabriolet som du fick i present ska väl snart fram i vårsolen?), och lite nytt och roligt.

Alla fattar ju hur det står till, tugga i dig det och bjussa på dig själv med glimten i ögat och lite självdistans så blir livet både lättare och roligare. Vi simmar alla i samma båt, mer eller mindre.

Typ "-Vi har ju aldrig haft något hus innan så inte fattade vi att man måste sköta om ditten och datten, vi räknade helt galet på kostnaden för garage, friggebod, värme, underhåll, resor och annat så det gick ju åt helvete, men inte värre än att vi lärt oss och får ta nya tag blabla etc o.s.v.. Dock utan att gråta och tycka synd om dig själv, för det är inte ett jävla dugg synd om dig!
#annabäddarfint
#annabakargodastivärlden
#annaluktargott
#annabrukarduscha

Cabben är avyttrad sedan länge.
Av någon anledning fanns den i deras ägo en väldigt kort stund, den kom den sågs och försvann, blå å grann.
Men du kan ju nöja dig med en spännande bildkavalkad från Annas fartiga liv.
Valfri tolkning på ordet fart..

https://pasteboard.co/JVnSSL2.jpg

https://pasteboard.co/JVnTfSg.jpg

https://pasteboard.co/JVnTwrw.jpg

https://pasteboard.co/JVnTHHS.jpg

https://pasteboard.co/JVo1DzC.jpg

https://pasteboard.co/JVo1Yj3.jpg

https://pasteboard.co/JVo2OFn.jpg

https://pasteboard.co/JVo3aNe.jpg

https://pasteboard.co/JVo3qjl.jpg

Man förstår verkligen hur tufft Anna har det, man ser ju direkt att hon ligger i farozonen för utbrändhet på bilderna,My är bara en gnällkärring som inte vet någonting om utbrändhet, Men Anna hon VET!
Det andra har, har Anna med, fast 1000 gånger värre. 😭😭

Anna älskar att skryta och att återge detaljer, som att hennes BFF Äppelpajen, faktiskt åkte kollektivtrafik..
https://pasteboard.co/JVnZuS8.jpg
Tror nog att Annas självskryt med grädde smakade bättre än hennes äpplepaj.
En simpel smulpaj..

Anna är faktiskt på G med en ny stor grej....
Citera
2021-04-02, 02:49
Medlem
Flor-Idas avatar
Anna, My och Kin kommer att starta en gemensam podd. Spännande att se hur långvarigt det samarbetet blir.
Avslöjas av Kins instagram, där hon skriver "Podd på G"
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in