Citat:
Ursprungligen postat av
Dansa0pausa
Took-Anna har nailat sig själv! Äntligen!!!! Anna är bjuden på lunch och då som sig bör ska man framhäva värdinnan

Men Anna liksom har inte fattat detta! Hon framhäver sig själv hur jävla duktig hon är att baka en enkel äppelpaj som dessutom är ”darlingen My, favvo

Men hallåååå

Var det inte hos Kin som höll i lunchen och vart tog hyllningen vägen i hennes namn???? Anna Stollet-Book-Dano är fucked up! Isch 🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤡🤡🤡🤡🤮🤡🤮🤮🤡🤡🤡🤡🤡
"
Jag slängde ihop en äppelpaj & vaniljgrädde 🍎😋 som
jag tog med mig till kaffet som ”present” istället för blommor & den pajen måste ha varit den godaste
jag gjort 😋 Det är stressad
man ska vara när
man bakar och bara går på känsla hahaha för den blev verkligen väldigt god, sååååå frasig och krispig med mycket äpple & vaniljgrädden
jag slängde ihop till blev också en lyckoträff. Att det dessutom är @mymartens favorit paj 🍎 blev ju också en lyckoträff "
Med såna vänner behöver man inga ovänner. Tänk om hon ändå hade kunnat skylla på att hon var full? Det förklarar också det osmakliga fatet med vispgrädde hon tydligen tog med sig hemifrån. Jag gissar att det dröjer innan hon får gå på kalas med "brudarna" igen. Kin tillhör väl inte heller begåvningsreserven men hon har ju i alla fall levt i kändisvärlden tillräckligt länge för att veta hur man för sig och vem man kindpussar och vem man tar i hand.
Med tanke på att My bara bjuder Anna på Finncrisp när hon är där gissar jag att även Kin serverar hälsosamt och att Anna inte vågade chansa på att det inte skulle finnas något socker.
PS Notera särskilt hur hon verkligen inte ansträngde sig det minsta när hon gjorde pajen. Hon kastade bara ihop något av bara farten. Hon måste vara exceptionellt skicklig i köket denna magiska kock. Ja, förutom den lilla detaljen när värdinnan läser att hon inte la två fingrar i kors för att kasta ihop en present eftersom hon inte hade råd med blommor.