2021-03-22, 10:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
nytt på insta, jäkla filter alltså

https://postimg.cc/gallery/mG2V7MH
Fru Toledano påminner Oss om att Roberto är 100 % lojal. Okey.
Citera
2021-03-22, 10:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
nytt på insta, jäkla filter alltså

https://postimg.cc/gallery/mG2V7MH
OMG, sista bilden! Ser ut som hon sminkat sig till en clown, inte snyggt alls..
Citera
2021-03-22, 10:26
Medlem
Tydligen dags för sannolikt operation idag måndag, dock måste hon missat att anhöriga ej får följa med, hur mycket kommer hon inte grina för detta nu då
Citera
2021-03-22, 10:52
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Photoshopped
Oj, det skulle ju förklara en hel del. Men känns samtidigt som en teori lika välgrundad som de som presenteras i facebookgruppen Trump Team Sweden. Skulle dock inte bli ett dugg överraskad om det var så. Väl tänkt Magitrix.
Ha ha, ja det vore något. Om jag vore knarkbaron och behövde ett par bra mulor vore Anna och Roberto mitt första val. Ingen skulle misstänka det paret i tullen för något värre än att tagit hem en flaska Baileys för mycket.

Men det finns fler kopplingar än så. Nu ska vi komma ihåg att Jonas F*lk blev friad pga att det saknades bevis, men hela soppan handlar om att han har/hade några hundra miljoner han inte kan redovisa för och därmed måste tvätta. Hans moster är H*rriet B*oman, tidigare sångerska i 80-taldsuon Catz, tillsammans med Gunill* B*ckm*n. Den senare mer känd senare som musikalsångerska och Abba-tolkare. Men som Catz var de samtida med Anna. Deras platts producerades av ingen mindre än Bill* B*tt. Ber* K'rlssons nemesis. Så de var konkurrenter på den tiden. Dansade bakom Catz gjorde bland annat ingen mindre än... Em*li*o Ing*sso.

J*nas och H*rriet har tvättat hundratals miljoner i alla möjliga skumraskaffärer, men på senare tid plöjt ner mångmiljonbelopp i Em*li*s pastarestaurang. Rättegången pågår just nu i Spanien. Ingrossos har även en nyöppnad restaurang i Stockholm som barnen Ingrosso hyllat. Anna har ingen restaurang, men hon lagar för all del virtuell mat på sin hemsida.
Citera
2021-03-22, 11:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bettybobs
Tydligen dags för sannolikt operation idag måndag, dock måste hon missat att anhöriga ej får följa med, hur mycket kommer hon inte grina för detta nu då
Jag tänkte också på det att ingen anhörig får följa med , inte ens kungen fick följa med när Silvia bröt handleden. Anna kommer att bli ännu galnare än hon är när hon får veta det.
Citera
2021-03-22, 11:37
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Muminflickan
Jag tänkte också på det att ingen anhörig får följa med , inte ens kungen fick följa med när Silvia bröt handleden. Anna kommer att bli ännu galnare än hon är när hon får veta det.
- "Vet du inte vem jag är?"
- "Eh, nej, borde jag det?"
Citera
2021-03-22, 11:45
Medlem
Boopidoos avatar
Citat:
Hon skriver faktiskt ”kommer att vara vid min sida så långt det är möjligt”, så jag gissar att han väntar utanför i bilen.
Citera
2021-03-22, 11:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo
Hon skriver faktiskt ”kommer att vara vid min sida så långt det är möjligt”, så jag gissar att han väntar utanför i bilen.

Sant förvisso men vem tar med sig sin vän och make om de ändå inte får komma med in?
Citera
2021-03-22, 11:50
Medlem
Boopidoos avatar
Citat:
Sant förvisso men vem tar med sig sin vän och make om de ändå inte får komma med in?
Märstamorsan
Citera
2021-03-22, 11:54
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Om vad hon nu ska göra har något med kirurgisk dagvård att göra och anestesi är med i bilden brukar vården ”föreskriva” att man har någon som skjutsar en hem och ser till att man är ok en tid.
Då får väl Jobejjto vara chaufför, ser inget konstigt med det.

Så var det iaf för mig (men jag åkte tjurskalligt hem kommunalt och på egen hand)
Citera
2021-03-22, 13:04
Det var tydligen nåt som skulle undersökas på röntgenavdelningen och sen tas beslut om.
Citera
2021-03-22, 13:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Det var tydligen nåt som skulle undersökas på röntgenavdelningen och sen tas beslut om.

Så mycket drama för en röntgen Jösses!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in