2020-12-23, 15:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av moralhora
Googla "golden child" + "narcissism". Det hela är klassisk taktik för människor med vissa personlighetsstörningar att behandla barnen olika och därmed skapa klyftor mellan barnen. Det är ett sätt att behålla kontrollen och göra dom beroende av föräldern snarare än att riskera att de faktiskt skapar bra relationer med varandra.

Det skulle inte förvåna mig om den yngsta flyr hemmet och inte ser tillbaka.

Det är ofta lätt att skratta åt Anna och hennes tokerier, men faktum är att jag blir ledsen för hennes familjs skull. Vilket helvete de måste genomlida. Varje dag behöva trippa på tå för Anna och stålsätta sig för att hon när som helst kan spåra ur i någon konstig live och skämma ut hela familjen. Bara det borde vara nog för att förstöra någons psyke. Att hon dessutom så tydligt favoriserar Felicia och behandlar Vanessa som skräp... (samt förringar Antonio)... de barnen har aldrig haft en chans att bli normala.
Citera
2020-12-23, 15:35
Medlem
bojos avatar
Hittade ett gammalt klipp från TV3 när Anna var med i blåsningen med Lennars Swahn
https://www.youtube.com/watch?v=I3YSC-XpN_k

God jul på er!
Citera
2020-12-23, 16:37
Medlem
Tack Loquita, vi har saknat dessa lives!! Kändes som när man stod i parken när barnen var små, nu har det gått en halvtimme....så tittar man på klockan och det har gått fyra minuter.....
Citera
2020-12-23, 16:40
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Ah, nu framgår det varför Anna tigger gran från Småland. Ägarens dotter Anna Benson är en ”kändis” och på Insta kan Anna inte hålla sig från att sakna dottern. Som om de vore såta vänner.

De träffades troligen när Anna skulle göra reklam för cancerfonden/prostatcancer-kampanjen eftersom Anna Benson varit involverad i den. Det var med den kampanjen som Anna skrämde livet ur folk eftersom man trodde att Roberto hade fått prostatacancer
Citera
2020-12-23, 18:43
Medlem
Tror ni det bli ”Uppesittarkväll med Annas Universum” på Instagram? Hon kan väl skapa sin egen realityserie. Jag skulle titta på det.
Citera
2020-12-23, 19:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Typ3
Tror ni det bli ”Uppesittarkväll med Annas Universum” på Instagram? Hon kan väl skapa sin egen realityserie. Jag skulle titta på det.
Anna har åkt för att köpa julgransfot Hon som är hemma hela tiden och hade kunnat göra det en förmiddag tidigare I månaden skall åka i sista stund och trängas. Hon bryr sig inte ett dugg om vad Folkhälsomyndigheten och regeringen säger.
Citera
2020-12-23, 19:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Muminflickan
Anna har åkt för att köpa julgransfot Hon som är hemma hela tiden och hade kunnat göra det en förmiddag tidigare I månaden skall åka i sista stund och trängas. Hon bryr sig inte ett dugg om vad Folkhälsomyndigheten och regeringen säger.
Excuse me! Hälsovårdsmyndigheten. Enligt Anna.
Citera
2020-12-23, 19:19
Medlem
Loquitas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo
Tack Loguita. 👍🏼.
Jag missade tyvärr liven då snoppviftaren dök upp - du har inte bandat den också?

Tyvärr inte. Hon hade så många maraton-lives i mitten på december och jag hade inte tid att spela in allt..
Citera
2020-12-23, 19:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loquita
Tyvärr inte. Hon hade så många maraton-lives i mitten på december och jag hade inte tid att spela in allt..
We love you anyway! Väldigt tacksamma för att du lägger ut lives:en, hur skulle vi annars få se detta psykologiska ras......
Citera
2020-12-23, 19:59
Medlem
Boopidoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jonsson99
We love you anyway! Väldigt tacksamma för att du lägger ut lives:en, hur skulle vi annars få se detta psykologiska ras......
Håller med. Du är guld värd Loquita ✨
Citera
2020-12-23, 20:15
Medlem
Rimberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo
Håller med. Du är guld värd Loquita ✨
Ja, jag håller med. Loguita är värd all heder som både spelar in Annas guldkorn och sprider dem till den breda allmänheten. Många tummar upp för den välgärningen.
Man har aldrig tråkigt i Annas sällskap på något sätt...
Senast redigerad av Rimbert 2020-12-23 kl. 20:21.
Citera
2020-12-23, 20:43
Medlem
TPLs avatar
Hur många år har hon köpt Smålandsgran? 13, 23 eller 27? Om de nu hade plastgran 2 år - varför? Var Egon sjuk eller var Anna pank?

(FB) Den stora skvallertråden om Anna Book!
https://m.imgur.com/gallery/25gJoXQ

Från Bloggbevakning julen 2018:
Citat:
Jag är inte den som är den, men tycker det är intressant när folk säger en sak som vid en närmare anblick inte riktigt visar sig vara som beskrivet.
Enligt Anna själv så har hon ”köpt” gran från Smålandsgran i hela 27(!) år, men sist jag kollade så sålde de inte plastgranar.
Och plastgran är vad Boken visat upp på Instagram i alla fall mellan 2013 och 2016 som jag kan hitta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in