2020-11-28, 21:45
Medlem
Tuttlutts avatar
Lyssnar på Runars bok just nu som berättar att när han och Carola skulle gifta sig så ringde Anna Book och påstod att henne inbjudan kommit bort.
Han försökte förklara att hon inte var bjuden men till slut fick Anna och hennes mamma ändå komma på enbart bröllopet.
Är någon förvånad 🙄😁😁😁
Citera
2020-11-28, 22:07
Medlem
Tuttlutts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bengtsson66
Läser just nu Runar Sögaards bok. Där berättar han om sitt och Carolas bröllop och hur Anna Book ringer och bjuder in sig själv på bröllopet, eller som hon utryckte sig , så hade hennes inbjudan kommit bort på posten 😂 hon fick komma och vara med på vigseln i kyrkan men inte efteråt. Hon är sanslös 🙈

Oj såg nu att vi skrev om samma sak 😄
Citera
2020-11-28, 23:17
Medlem
sverjevenns avatar
Om guldgossen är så hjälpsam så borde han kunna ta ett varv med gräsklipparen ibland, hänga på sig snickarbältet och spika ihop den halvfärdiga boden, få sjukt mycket cred i Mytomantjyvbookens lajvande om hur duktig, mogen, pålitlig, schysst o.s.v. han är... Nästan lika duktig som åldringsrånaren och snattarmorsan själva, men icke..
Citera
2020-11-29, 11:06
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tuttlutt
Lyssnar på Runars bok just nu som berättar att när han och Carola skulle gifta sig så ringde Anna Book och påstod att henne inbjudan kommit bort.
Han försökte förklara att hon inte var bjuden men till slut fick Anna och hennes mamma ändå komma på enbart bröllopet.
Är någon förvånad 🙄😁😁😁
Nej, ingen är förvånad men det mest sjuka är ju att hon håller på lika dant än i dag. JAG - MIG - MITT. Anna har garanterat någon-flera psykiska störningar med ett fina namn. Det som är mest tragiskt är väl att hon inte inser att hennes beteende ställer till det för övriga familjen, om inte annat genom att fläka ut sitt och deras liv i offentligheten.

Jag vet att det kastats en hel del skit på Roberto i denna tråd, men han borde fan få nobelpriset i tålamod som stått ut med den tokiga Booken.
Citera
2020-11-29, 11:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av godboy
Nej, ingen är förvånad men det mest sjuka är ju att hon håller på lika dant än i dag. JAG - MIG - MITT. Anna har garanterat någon-flera psykiska störningar med ett fina namn. Det som är mest tragiskt är väl att hon inte inser att hennes beteende ställer till det för övriga familjen, om inte annat genom att fläka ut sitt och deras liv i offentligheten.

Jag vet att det kastats en hel del skit på Roberto i denna tråd, men han borde fan få nobelpriset i tålamod som stått ut med den tokiga Booken.

Vem vet, han kanske hämtar andan någon annanstans?
Därför anna är så på med att visa och prata om sin stora kärlek..
Om Robbert drar, vad finns kvar då? Vem ska tvätta och pudra annas alla valkar då?
Citera
2020-11-29, 19:48
Medlem
nu har tjuvfelicia o lucas bakat pepparkakor och saffransbullar , givetvis eget recept
Citera
2020-11-29, 23:14
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Litenensam
Vem vet, han kanske hämtar andan någon annanstans?
Därför anna är så på med att visa och prata om sin stora kärlek..
Om Robbert drar, vad finns kvar då? Vem ska tvätta och pudra annas alla valkar då?
Och vars ska hon bo? Blir nog härbärge för fröken Book i sånna fall.
Citera
2020-11-30, 08:43
Medlem
EndastJag01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tuttlutt
Är någon förvånad 🙄😁😁😁
Hur trovärdig är Runar egentligen?
Han hade väl ett horn i sidan till Anna efter Biggest Loser.
Citera
2020-11-30, 10:12
Medlem
Om det här som Runar skrivit i sin bok stämmer eller inte kan vi snart se. Om det är lögn kommer Anna snart göra en live där hon kommer gå till attack och slänga ur sig det ena efter det andra och några kryptiska inlägg på bloggen om karma mm. Är det någon sanning i det kommer hon tiga som muren och radera och blocka alla som frågar.. Som alltid !
Citera
2020-11-30, 10:54
Medlem
Hur kan jag ha missat denna specialare, hon blir ett utmärkt komplement medans Carl-Fredrik Rask kasserar sjukpenning.

Anna Book är numera en dagdrivare har jag förstått det rätt då?
Senast redigerad av AndersJohanssen 2020-11-30 kl. 11:04.
Citera
2020-11-30, 11:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Ja, det är tragiskt på det hela taget och har förstört barnen
Det verkar inte bekymra Anna heller. Hon tänker bara på sina filtrerade bilder och skönhetsbehandlingar. Felicia och Antonio är körda på arbetsmarknaden. Arbetsgivare anställer inte folk som inte har referenser, varit arbetslösa länge och dessutom finns i brottsregistret. Dessutom kommer de få fortsätta att bo hemma för utan jobb får man ingen bostad. Det finns många arbetslösa nu att välja mellan så ingen väljer arbetsskygga personer. Vilken toffel Roberto är som låter detta fortgå.
Citera
2020-11-30, 12:17
Citat:
Ursprungligen postat av AndersJohanssen
Hur kan jag ha missat denna specialare, hon blir ett utmärkt komplement medans Carl-Fredrik Rask kasserar sjukpenning.

Anna Book är numera en dagdrivare har jag förstått det rätt då?

Dagdrivare har hon nog alltid varit.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in