2020-11-16, 06:27
Medlem
sverjevenns avatar
"Jag röker inte, jag dricker inte kaffe och jag kände ”vad fan händer med mina tänder”."
Ljug ljug ljug... men varför?? Vem fan bryr sig om nån random kärring dricker kaffe eller inte, vad är det att ljuga om?

Begriper mig inte på den där människan.
Citera
2020-11-16, 06:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sverjevenn
"Jag röker inte, jag dricker inte kaffe och jag kände ”vad fan händer med mina tänder”."
Ljug ljug ljug... men varför?? Vem fan bryr sig om nån random kärring dricker kaffe eller inte, vad är det att ljuga om?

Begriper mig inte på den där människan.
Jag vet inte om det är för att hon mindes att hon sagt så tidigare och kände att hon behövde save face men hon sa för ett kort tag sedan att hon börjat dricka kaffe nyligen. Att hon drack bara te förrut.

Att det kanske inte är så smart att börja dricka kaffe, om än blandat med en massa mjölk och/eller grädde, efter att man skaffat sig kritvita nya tänder är en annan femma.
Citera
2020-11-16, 07:08
Medlem
Musslis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Att det kanske inte är så smart att börja dricka kaffe, om än blandat med en massa mjölk och/eller grädde, efter att man skaffat sig kritvita nya tänder är en annan femma.
Jag har sett att hon brukar använda sugrör till sitt mjölk med kaffe. Kan det vara för att skona tänderna?
Citera
2020-11-16, 07:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mussli
Jag har sett att hon brukar använda sugrör till sitt mjölk med kaffe. Kan det vara för att skona tänderna?
Det kan det nog vara, inte helt ovanligt.
Citera
2020-11-16, 07:21
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Jag vet inte om det är för att hon mindes att hon sagt så tidigare och kände att hon behövde save face men hon sa för ett kort tag sedan att hon börjat dricka kaffe nyligen. Att hon drack bara te förrut.

Te är nog inte heller det bästa för tänderna.
Citera
2020-11-16, 07:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mussli

det är sugrör som hon diskar, fy så mycket snusk som kan ligga i dessa rör
Citera
2020-11-16, 07:39
Medlem
cece123s avatar
Anna tycker att hon har de rätta värderingarna, hon fick ett utbrott i juletid, då hon skröt om de märkesgrejor man köpt? i familjen.
Möjligtvis var det Anna junior som julshoppade på sitt sätt och fick ihop märkesjulklapparna?
https://bloggbevakning.se/2016/12/27...-pa-instagram/
Integritet
Citat:
Inget kommer ju gratis & vi har gjort mycket gott för andra med. Så om detta sticker i någons ögon…..so be it! Ingen vet hur vårt liv ser ut. Så döm ingen du inte känner personligen! Vi om några har i grunden de rätta värderingarna också ~ man kan dra åt flera håll & vi har beläggning för vårt liv & våra val & möjligheter. Och som de flesta, så jobbar vi hårt för allt vi har.
OCH ni alla som läser har ingen aning om vad jag & min familj gått igenom de senaste 18 månaderna ~ så detta kommer förmodligen sticka i mångas ögon!!!!!! Kommer jag bry mig? Nej! Får alltid alltid frågor vad vi köpt fått osv ~ SÅ NU SKRIVER JAG DET DIREKT PUNKT SLUT ?? & vi har gett 3 st oberoende välgörenhetsinsättningar också plus lämnat leksaker till x antal barnfamiljer som haft det extra tufft i jul ~ så kom inte med några moralpredrikningar!!!!! Vi i vår familj JOBBAR HÅRT för våra löner & därmed vårt liv & det tänker då fan inte vi be om ursäkt för & vi är inte ens förmögna ~ så SKÄMS OM ni ger er på oss som familj ~ och avföljt direkt!!!!!!!! Tack för ordet!!!!

Jaha ja," vi gör gott för andra", menar Anna rånar, stjäl och våldtar och betalar inte för sig?

"Inte döma andra", men Anna dömer andra däremot, som tex sonens våldtäktsoffer.

Anna skulle ha skrivit att en av dem lönearbetar hårt, en tigger, en rånar och en annan stjäl i den familjen..

Anna tyckte att sonen gjorde extra bra ifrån sig
detta år 2016, så då ska han belönas och tröstas med presenter och klapp på huvudet.

Skäms för sig gör ju inte Anna, så varför ska de som läser hennes rappakalja och reagera skämmas för att de har ett förnuft, som inte Anna tycks ha?

Btw någon som kan tolka detta
"man kan dra åt flera håll & vi har beläggning för vårt liv & våra val & möjligheter."..
Citera
2020-11-16, 07:52
Medlem
Tidigare sa hon att hennes mobil var trasig därför såg det ut som hon hade filter men det är väl bra konstigt då efter byte av mobil så ser bilderna lika ut?! Och nu kan hon helt plötsligt säga filter också!
Citera
2020-11-16, 08:02
Medlem
SmygarBerits avatar
Anna som satt i tv soffan och blev kränkt av Tilde De Paula; vill minnas att hon hade utlägg om hur hon ALDRIG någonsin skulle bli överviktig igen ”det kommer inte hända”.

Tycker hon ser fetare ut än vanligt? Inga morgonpromenader & äggviteomeletter där inte..
Citera
2020-11-16, 08:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Te är nog inte heller det bästa för tänderna.
Nej. Men jag åsyftande påståendet då att hon inte dricker kaffe med nuvarande situation då hon visar upp kaffedrickande dagligen.
Citera
2020-11-16, 08:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bettybobs
Tidigare sa hon att hennes mobil var trasig därför såg det ut som hon hade filter men det är väl bra konstigt då efter byte av mobil så ser bilderna lika ut?! Och nu kan hon helt plötsligt säga filter också!
Har hon inte kunnat säga filter innan?
Citera
2020-11-16, 08:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bettybobs
det är sugrör som hon diskar, fy så mycket snusk som kan ligga i dessa rör
Såna använder jag med, om det är metallsugrör det handlar om. Engångs i plast ska ju bort, eller är borta, och papperssugrör är skitäckliga att dricka ur tycker jag. Då blir det metall. Det finns en särskild precis lagom stor bortse att diska dem med.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in